******* Reklam på TWstats

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
får jag bara fråga vf ni har Reklam från Travi.an på Tw-stats som man inte ens kan skriva på forumet`? jag tycker att ni ska ta bort d direkt,

travviantwstatsao0.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tw-stats har ingenting med tribalwars att göra. Det är en helt egen person som har gjort tw-stats som sin egna lilla hobby. Den killen har tr.avian reklam för att tjäna lite pengar.
 

DeletedUser

Guest
ja precis om TW skulle ha reklam för det så skulle TW få pengar för det.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Jag har snackat med han som driver twstats.se. (Domänen är ägd av mig) Han kommer ta bort ******* reklamen.
 

davidmarby

Member
Reaktionspoäng
0
tw-stats har ingenting med tribalwars att göra. Det är en helt egen person som har gjort tw-stats som sin egna lilla hobby. Den killen har tr.avian reklam för att tjäna lite pengar.

Det är ett företag som gjort tw-stats..kolla längst ner på tw-stats så får du se..

Jag har snackat med han som driver twstats.se. (Domänen är ägd av mig) Han kommer ta bort ******* reklamen.

Nice att nån från tw äger tw-stats och kan fixa så all sån reklam försvinner..
 

DeletedUser

Guest
Jag har snackat med han som driver twstats.se. (Domänen är ägd av mig) Han kommer ta bort ******* reklamen.

*Böjer sin nacke inför skaparen med största vördnad och mumlar fram ett ödmjukt tack*
Man har ju mått redigt dåligt av att se den reklamen, vaknade kallsvettig och skrek i natt på grund av den (tror jag det var i varjefall men jag kan ha druckit något olämpligt igårkväll också :p)
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Den blir bort tagen imorgon antagligen. De är en annan firma som sköter den reklamen åt han. Så han har kontaktat dem.
 

DeletedUser

Guest
Aldrig fattat poängen med censur av konkurrenter. Har man en bra produkt, så ska man väl kunna stå för den i alla lägen och vad jag har förstått, så är TW mycket bättre än det hemliga censurerade spelet.

Således, så göra man bara det hemliga spelet en tjänst, genom at göra det intressant, genom att det är censurerat. Folk bestämmer sig för att kolla upp vad det är eftersom Innogames uppenbarligen räds dess namn och risken blir överhängade att det hemliga spelet, får nya användare pga av detta.

Om man bara lät det vara, så skulle den bättre produkten slutligen vinna. Det är illafall min åsikt.
 

DeletedUser

Guest
man måste följa dom 10 budorden, drf är det sån konkurans :

1. Att inte vara otrogen mot den allsmäktige Jolt Cola.
2. Att vara lojal till TW.
3. Lyda Hans Majestät Världens Konung.
4. Att använda namnet ******* skall straffas med dask avslitning och se ***** dansa naken.



nä men skämt åsido, tror det är för att ******* är kanske för likt TW och TW anser dom snott ide elr nåt.
 

DeletedUser

Guest
Själv tycker jag det är störande och "osportsligt" med onödig censur.
Faktum är att massor av TW spelarna också spelar Trav!an. Förstår iof att TW vill behålla sina spelare, men ni förstår vad jag menar..
Ge Trav!an en chans, det har jag spelat sen jag var mindre, upptäckte senare TW och är nu fast för båda. Båda har sina stunder, och båda har sina fel steg.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte bara upplysa er om att reklamen är kvar. Borde den inte vara borta vid detta laget?
 

DeletedUser

Guest
de kanske har betalat för en viss tid som kanske är svårt att bryta mitt under avtals tid.
 

DeletedUser

Guest
Trodde inte att InnoGames ägde TWStats.
Styrs inte sidan av morthy?

Btw, exakt vilken "webbläsar spelet 2006" pris har de vunnit?
Finns ju inte dirr en sådan award från seriösa organisationer, skapade det en egen och gav sig själva priset eller?
Tycker deras reklam är ganska blurry.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
bra :)
de e inte bara fel o ha den där, de e oxå ett riktigt tråkigt spel :p
 

DeletedUser

Guest
kan medela att det fanns reklam om detta specifika sidan igår (ingame) och nu på TW.Stats igen.

undrar hur det gick med att stopa detta.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp