Raw krig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Nu har förädarna i RAW attackerat min stam trots att dom är allierade.
Vilka tycker att dom ska utplånas från kartan?
Skriv bara om RAW här.RAW är lögnare om allianser.
 

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
Haha, stackars grabb.

Vi bröt våran allians med er och sen började vi attackerade, ska du försöka få folk att döda oss bara för att vi attackerar din lilla stam?


Om du inte vill ha krig kan du ju klicka på börja om knappen. :D

EDIT: Detta spel går väl ut på att kriga och att vara lömska? Om jag har fel, säg till mig då.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vi bröt alliansen med er innan vi gick på er. Ni hade kanske kvar oss som allierade.
 

DeletedUser

Guest
oAlexander har din stam 88k ??

det måste vara det största kriget genom tiderna eller vad säger ni andra?
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
vi har inte 88 tusen p vi har mindre men jag är inte rädd för ett krig mot en stam i ena hörnan har vi RAW med ca 150 tusen p mot min stam med ca 32 tusen p
 

DeletedUser

Guest
oAlexander har din stam 88k ??

det måste vara det största kriget genom tiderna eller vad säger ni andra?

De har 32.000 poäng(helt utspridda), och vi har 140.000 :)

Jättestort krig! Haha, nä, men finns nog en klar segrare i det kriget.
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
japp ni kanske men det är ju bara ett spel och en av er skrev att jag skriver som en 10 åring men det är ju ingen skola XD
 

DeletedUser

Guest
Danne, detta spel handlar enbart om diplomati och vem som är bäst på att skriva långa tråkiga brev till den andra, skit i trupperna, vem behöver dem när man har poäng och byar över hela världen?!

Heja Alezander!!!!11!1
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Men jag tycker att det var lite fegt av er att gå på en stam med lite poäng medan ni har mer än 100 tusen poäng.
 

DeletedUser

Guest
I krig finns det inget som kan kallas fegt. Allt är taktik min vän, allt är taktik.
 

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
Fegt är det väl ändå inte? Vi behöver resurser och vi farmar en stam som har lite poäng.
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
När man är stor ska man vara snäll ;D och man kan ju skriva i pm om att ni tänkte starta ett krig mot oss till mig
 

DeletedUser

Guest
När man är stor ska man vara snäll ;D och man kan ju skriva i pm om att ni tänkte starta ett krig mot oss till mig

Det är bara reklamen som säger att man ska vara snäll för att man är stor(och vi är inte ens stora), i TW gäller inte det.

Och som du kanske vet, är överraskningsmomentet i ett krig ofta avgörande.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp