Rate the player

The Trumpster

New Member
Reaktionspoäng
6
tänkte skapa en rate the player tråd för att försöka få igång forumet, planen var att jag skulle skriva om en spelare direkt men klockan blev mer än vad jag väntat mig och jag blev trött så det får ske imorgon,

1-10 Gäller
______________________
Mall

Poäng:

OBA:
Position:
Profil:
Rykte:
Stam:



spelar under namnet the trumpster
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
The Tumpster-antar att du ville få en rate.

Poäng: 6/10 Ser väl okej ut med över 100k poäng :)
OBA: 4/10 ganska svårt att få OBA på casual världar ibland, men topp 50 där.
Position: 6/10 kollade inte så noga men fanns några byar som låg nära barbs, alltid bra.
Profil: 5/10 Kan väl vara rolig för somliga men jag är trött nu så skrattade inte.
Rykte: 4/10 såg dig på C2 lite annars vet jag inte.
Stam: 2/10 rank 5, men är en familjestam så lite minus på det. Men finns iaf några trevliga filurer i stammarna.

Rate: jakten 100
 
Senast ändrad:

bewox

New Member
Reaktionspoäng
0
jakten 100

Poäng
: 5/10 Ganska nystartad, på uppgång

OBA: 3/10 Barbsen ger lite. Mest tur om man får något i början.
Position: 7/10 Bra kluster och utvecklingsmöjligheter
Profil: 6/10 Snygg skjöld
Rykte: ?
Stam: 3/10 Familjestam men detta är ju Casual och inget annat är att räkna med.


Rate: bewox
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Stam: 3/10 Familjestam men detta är ju Casual och inget annat är att räkna med.
BITE är ingen familjestam :eek: https://gyazo.com/4797a380910168d1603695c9c39aa836

bewox

Poäng: 8/10 rank 2 på världen är väl aldrig fel.
OBA: 5/10 topp 25 men inte så viktigt på en casual värld, antar att barbsen eller adelskrockar givit det mesta
Position: 7/10 Två fina kluster i sydväst, och ett utav dem nära barbsen för expansion.
Profil: 4/10 Jag gillar inte kaffe så det kvittar om det är varmt eller kallt!
Rykte: ?-ingen aning faktiskt.
Stam: 6/10 Rank 2 stam, men som sagt, gillar inte familjestammar, men finns några trevliga filurer i era stammar.

Rate: Eftersom jag nyligen fått en rate så kör vi på rank 1an i OBF, MaxMulti
 

SvinFot

Member
Reaktionspoäng
22
Poäng: 8/10: rank 30 på världen. kommer nog inom överskådlig framtid ligga på första sidan.
OBA: 7/10: 11 plats, vet hur en slipsten ska dras men drar han den verkligen till 100 %? eller om han avvaktar?.
Position: 9/10 ligger perfekt till rimmen och även fiendestammar inget att klaga på.
Profil: 10/10 bilden säger allt. stilrent med prestationer endast de viktiga visas.
Rykte: Fältherre.
Stam: enligt mig the 1 and only men är ju lite bias när det kommer till min egen stam. :p
Rate: Noobzoor
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Noobzoor

Poäng: 6/10: Topp 50 inte helt fel, bara att klättra upp nu :)
OBA: 6/10 Första sidan med ca 600k i oba. ganska bra för att vara på en casual värld!
Position: 5/10 Håller till i sydväst med 2-3 ish mindre kluster. Nära barbsen längst ner i sydväst- alltid bra!
Profil: 4/10 Inget speciellt, men några trevliga prestationer.
Rykte: 4/10 eeeeh, sett dig lite här och där annars vet jag nog inte så mycket :)
Stam: 7/10 Håller sig stabila inom topp 10, mycket ob i stammen så har krigats en del! Trevligt med engagerade krigare på en casual värld!

Rate: (var ett tag sen jag fick en rate nu så) jakten 100
 

SvinFot

Member
Reaktionspoäng
22
Poäng: 8/10 du ligger på rank 15 i hela världen och inget verkar stoppa dig.
OBA: 5/10 plats 26 på hela världen, en halv mille slaktade trupper. Helt okej för en casualvärld men tror du legat på latsidan när det kommer till att nuka världen.
Position: 8/10 nära till stammen, nära till spelarbyar och ett hav med barbarer bakom dig, perfekt placering för både krig och fred och allt det mitt i mellan.
Profil: 7/10 Det första man möts av är av 22 dagens "japp jag räknade faktiskt", samt en andra massa stridsprestationer. helt okej profil, där man även får veta att du har grova sömnproblem. "Jag sover ibland."
Rykte: 10/10 Jakten är överallt. Tror inte det finns någon värld kvar där invånare inte vet vem du är.
Stam: 6/10 rätt så nybildad stam, som en dag bara fanns där på topp 10 och verkar inte försvinna. diggar diplomation, verkar gå i samma spår som min egen stam, dvs solo. Positionsmässigt har ni grymma möjligheter till assistans samt gemensamma attacker. Men ni har ännu inte genomgått erat eldprov så inget att kommentera på obaobf fronten än sålänge.
Rate: SvinFot
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 2/10, ligger på plats 49. Ej imponerande.
OBA: 9/10, desto bättre. Plats 5, imponerande. Misstänker att fokus ligger på nukes istället för adels.
Position: 6/10, ligger ganska centralt men har inget riktigt kluster. Men ligger tätt bredvid sin stam och det är alltid bra.
Rykte: 3/10, Ryktas att enbart kör off på den här världen men kan ha fel. :)
Profil: 6/10, Syns att du var med och vann Casual 1 så ett plus på det.
Stam: 10/10, krigarstammen nr 1 på världen. Många erfarna spelare som inte ger upp. Fortsätter att jobba hårt trots att man är en lite mindre stam poängmässigt.
Rate: hultman
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Hultman

Poäng:
8/10 topp 5 i poäng med 200 byar är väl najs.
OBA: 7/10 topp 10 med lite över 2 mille oba.
Position: 7/10 ett trevligt kluster i nordväst nära barbs så du kan fortsätta att leka.
Profil: 5/10 Ingenting utom prestationer som är synliga. Det kan uppskattas.
Rykte: 2/10 Ingen aning.
Stam: 7/10 rank 1 i simcity, kämpa på! Vilka blir dem nästa rekryterna?

rate: (
väljer ngn stackare i min stam bara) Torpeden
 
Topp