Rate the player!

Reaktionspoäng
28
Dags att börja skriva saker om varandra som sedan inte visar sig stämma i slutet av världen så vi har något att diskutera på nästa värld om vad fel alla hade och... Äh, ni fattar vad. Dags för:

RATE THE PLAYER ABOVE! (version: värld34)

Gör denna då den inte blivit skapad ännu och vi ger betyg mellan 0 och 10. Där 10= Bästa betyg och 0 = Ingen åsikt. Kommentarer är frivilliga men oftast roliga att läsa. Så kommentera gärna. fast, ni vet, inga personpåhopp tack. :)


Namn: Queen P
Poäng: 6/10
623 poäng. Hyffsad start. Du kan bättre och jag vet att du kommer prestera bättre. Ska bli kul att spela med dig igen.
OBA: 0/10
Ingen statistik än. Men det kommer.
Position: 10/10
Nära mig, som det ska vara. Världen är liten än, men du är snart över hela kartan.
Profil: 1/10
Ärligt. Gör något åt profilen. Den brukar ju vara så fin.
Rykte: 10/10
Du är så fruktad att folk härmar ditt namn för att försöka låta bättre än vad dom är. Det är betyg det. :)
Stam: 5/10
Nystartad stam med många nybörjare. Men jag känner er. Inget som stoppar er.


RATE: Kytampe
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
5
Kytampe

Poäng: 6/10 Rätt bra med tanke på när du startade.
OBA: 8/10 För dina poäng så är det la inte fel, skapat lite mer farm, de bra ;)
Position: 7/10 Du ligger ju rätt safe till med bra expansion, men finns en hel del hot på kontinenten....
Profil: 3/10 Skryt är inget som jag nappar på, kanske skrämmer några noobs ;)
Rykte: 10/10 Hört bra saker om dig :)
Stam: 5/10 Kan inte påstå att jag känner igen några, utöver dig, men jaja vi får la se.

RATE: SuckOnDeezNuts
 

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
SuckOnDeezNuts

Poäng:6/10 Jodå det är väl hyfsat bra :)
OBA: 3/10 Sparat på trupperna
Position: 5/10 Kunde varit bättre väldigt nära oss ju ;)
Profil: 2/10
Rykte: 5/10 Snackat med dig lite men inte sett vad du går för än :)
Stam: 5/10 Kan nog säkert bli bra om ni kämpar på :awsm:

xefsan
 

DeletedUser

Guest
xefsan

Poäng:9/10 rank 12 så det e väl nice :)
OBA: 7/10 rensat lite, men inte för mycket så finns nog trupper här
Position: 8/10 finns gott om adlingsmål och ganska bra med farms så ganska svårt att klaga
Profil: 0/10 inget D:
Rykte: 5/10 sätt nicket många gånger men vet inget om dig
Stam: 8/10 kan nog gå bra för er bara ni sköter era kort rätt

rate The Löööve Expert 2.0
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
The Löööve Expert 2.0

Poäng: 6/10 - du startade visserligen några dagar senare, men tror du kan bättre än så. Dock kanske du inte p-horar?
OBA: -/10 låg OBA, skulle dock säga att detta är positivt, sparar på trupperna?
Position: 6/10 Finns några adelsmål, men ser ut som att du får dela dem med din stam? ;)
Profil: 6/10 Fin bild som Max gjorde, kunde dock varit finare om du valt bilden med mig på....
Rykte: 10/10 vet vilken snel hest du är
Stam: 8/10 Känner inte igen alla nicken men sitter 2-3 vassa spelare av nicken att döma. Lycka till!

rate TimberKing
 

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
TimberKing

Poäng; 8/10 Du ligger ju väldigt bra till. Rank 7 är inget att vara missnöjd över ;)
OBA: 8/10 Ligger 1a just nu men onödigt att slösa för mycket i början :awsm:
Position: 7/10 Många adlingsmål finns iallafall :) Inte kollat in den kontinenten så noga faktiskt.
Profil: 2/10 Nah
Rykte: 4/10 Bara sett dig på forumet under det namnet du postar nu ;)
Stam: 4/10 Den är väl okej ^_^

xefsan
 

DeletedUser

Guest
Xefsan

Poäng; 9/10 håller sig på topp 10 och gjort mer eller mindre sedan samma sekund som världen startade, tror han kommer stanna där ett tag till också.
OBA: 8/10 Okej OB men inte sådär tokhögt i toppen. Va en enligt mig ganska schyst adling till inte så högt pris då de gissningsvis finns lite andra smårensningar också.
Position: 5/10 Beror på hur du vill göra i framtiden. Största stammen i kontinenten, en del okej stammar där man inte så mycket motstånd ändå. Du ligger i utkanten av stammen, ganska fria lägen och kommer dyka upp fina adlingsmål runt dig. Men du kommer behöva flytta på dig om du vill kriga och fronta på riktigt.
Profil: 8/10 En pingvin, jag gillar pingviner!
Rykte: 9/10 Sett namnet genom ett par världar, dock väldigt nyligen jag kom i kontakt med dig själv. Otroligt trevlig spelare, båda fötterna på jorden till skillnad mot många här. Spelare som gjort otroligt bra intryck på mig! Kan inte säga så mycket om krigsbiten dock.
Stam: 6/10 Finns en del bra spelare där. Finns framförallt väldigt många hjälpsamma och trevliga spelare där. Tror det kan hålla för att ta sig ann sin kontinent, men resterande av världen kommer bjuda upp till hårt motstånd, något jag dessvärre inte tror ni har det som krävs för.

Flubber
 

DeletedUser

Guest
Flubber
Poäng: 5/10 Topp 100 iaf. Om nu någon bryr sig om poäng redan.
OBA: 10/10 Obefintlig, alldeles lagom om man ändå inte har adel på ett tag.
Position: 8/10 Finns både barbs och mindre bra spelare.
Profil: 10/10 Kommentarer överflödiga.
Rykte 10/10 Glenny är en av mina absoluta favoriter här, har man spelat (eller bara pratat) med henne så förstår man varför.
Stam -2/10 Helt värdelös, du kommer få carrya hela stammen om ni ska bli något.

Bulldog
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Bulldog

Poäng: 3/10 Väldigt lågt, dock en sen start så den kommer väl fortsätta stiga stabilt ett tag till iallafall.
OBA: 10/10 Noll OBA, betyder ju att du håller på trupperna vilket är mycket mer fördelaktigt tills adlarna kommer.
Position: 7/10 Gott om barbs, men verkar också finnas en del solospelare vilket borde vara relativt enkla adelsmål.
Profil: 3/10 Bilden är lite kul men tidigare presentationer är som någon skrev tidigare inte så skrämmande, men ja. Du kanske bara är lite skrytsam eller stolt
Rykte 6/10 Känner igen nicket (och framförallt din avatar känns bekant) från externa, tror inte jag haft nöjet att få spela med eller mot dig (?)
Stam 8/10 Liten men 50% av spelarna är inget att ha :awsm:

Rate: En Lovande Man I Området
 

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
En Lovande Man I Området

Poäng:3/10 Inte växt så jätte bra men kanke fokuserar på annat vad vet jag :)
OBA: 2/10 Inte så lovande OBA just nu men du är ju inte så stor heller.
Position: 4/10 Den är väl sådär beroende på hur du vill göra. Finns ett par stora spelare runt dig men stammen ligger nära.
Profil: 5/10 Fanns inte så mycket men något fanns det iallafall
Rykte: 8/10 Trevlig kille som sitter på kontot och tycker också om din tråd här på forumet :D
Stam: 4/10 Blir plockade en efter en :O

Rate: xefsan
 
Reaktionspoäng
0
xefsan

Poäng: 9/10 Rank 8 inget man ska precis klaga över
OBA: 9/10 5 ser ut som du har köttat mycket vilket kan vara bra/dåligt beror på om du har hot nära dig eller inte
Position: 8/10 fint område att växa till och bli ännu större
Profil: 6/10 du har en bild och ett text.
Rykte: 0/10 vet inte vem du är
Stam: 5/10 vet några nicks

Rate: Timothy Mus
 

DeletedUser

Guest
Timothy Mus
Poäng: 4/10 borde ha mer vid det här laget
OBA: 5/10 köttat rätt lite, men överskattat att kötta mycket i början.
Position: 8/10 några stammedlemmar nära, finns mycket gått att adla
Profil: 2/10 du får en 2 för bilden
Rykte: 0/10 vet inte vem du är
Stam: 5/10 kan gå hur som helst, beroende på hur aktiva ni är

Rate The Löööve Expert 2.0
 

MrForsberg

Member
Reaktionspoäng
3
The Löööve Expert 2.0
Poäng: 7/10 Ser bra ut antar att det snart expolderar.
OBA: 3/10 köttat lite. kötta är dumt men det är kul därav den låga poängen ;)
Position: 5/10 helt beroende på hur du spelar. kan bli instängd av stammen sålänge du inte kör rakt in i smeten.(eller kör rimmen)
Profil: 8/10 du får en 8 för bilden
Rykte: 0/10 vet inte vem du är mer än att jag har sätt dig på några världar :)
Stam: 8/10 lär vara kvar till late game ifall ni inte sabbar något ;)

Rate: ARE U KIDDING ME
 
Reaktionspoäng
0
ARE U KIDDING ME

Poäng: 10/10 top 5 och grymt att ni har tagit många byar senaste dagarna.
OBA: 10/10 kan vara både bra/dåligt ifall ni har väggat mycket tar det längre tid för er bygga upp.
Position: 7/10 då ni forsätter adla rakt fram så kommer ni ju ha andra byar också ta senare.
Profil: 6/10 helt okej
Rykte: 7/10 vet ju vilka ni två är
Stam: 10/10 rank 1 överlägset med endast 7 medlemmar varav den 6 kan adla.

Rate: Timothy mus
 
Topp