Rate The Player!

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Rate The Player!

73cd2f60679808136cd8cda0a61003ae.png

En gammal goding är tillbaka! :)

Skala 1-10 gäller

Mall

Poäng:
OBA:
Position:
Profil:
Rykte:
Stam:

Spelar inte själv men skulle gärna vilja se en rate på
jakten 100

:D
 

DeletedUser

Guest
För att bidra med lite aktivitet till forumet:

Jakten 100

Poäng: 7.5/10 top 50 är väl helt okey för att vara startläge. Han har ju ännu inte plockat fram sitt vassaste kort som kommer få honom att stiga: barbadling
OBA:- onödigt att ens kommentera innan nb skyddet har släppt
Position: 8/10. enligt mig precis där man ska ligga. säkert nära sin stam och expansionslägen åt 2 håll. För farmning kanske inte det mest optimala läget men för framtida expansion och säkerhet på v32 känns läget stabilt.
Profil: 3/10. Ja det var inte så mycket där. Men marre+jakten slaktar väl? Vi får se iaf :)
Rykte: 7/10 Jakten+marre. den ena kanske lite mer känd än den andra? På gott och ont.
Stam: 10/10. Menar, kolla bara profilbilden!

rate vem du vill, själv sitter jag på AbeLias om du skulle vilja göra rate på mig.
 

DeletedUser

Guest
Jakten 100

Poäng: 7/10 Rank 35, men alla vet att kontot kommer klättra i rank när barbsen är adlade och KH är påslaget.
OBA: 1/10 Har Jaktenkontot OBA?! måste vara marre som byggt trupperna, trupper är inte riktigt jaktens grej.
Position: 1/10 inget Jaktenläge, alldeles för få barbs. 8/10 om det inte vore jakten, bra med spelarbyar att adla och stamkamrater som kan hjälpa.
Profil: 2/10 Ingen bild, för snål för PK? :/
Rykte: 10/10 jakten/slakten/stammens maskot/stammens sötnos/slaktisch/hinken/sötisen (kärt barn har många namn) som CO spelar med en av de få vettiga skåningarna. Top notch, full pott.
Stam: - Kommenterar inte egna stammen.

Rate: Bulldog
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bulldog

Poäng: 9/10 Rank 10, är bra, inte mycket mer att säga om det.
OBA: 10/10 Den är fin nu i början, inte gått in i deffade bb byar vilket är bra.
Position: 8/10 Bra med spelarbyar och fin mark att växa på, minus för få bb byar.
Profil: 2/10 sämst på paint!
Rykte: 8/10 Du var med i KBK på v30, gjorde det bra men ni gav upp vilket ger dig mindre betyg. Har inte direkt pratat med dig eller så vet ej hur du är som person.
Stam: 10/10 Bra stam, håller ni ihop går ni långt. Men är rädd för att det kommer bli interna problem hos er, en känsla bara....

Rate: Makasa
 

Märklig

Member
Reaktionspoäng
6
Makasa

Poäng: 6/10, helt ok men inget speciellt
OBA: 5/10 antagligen har du gått in i någon deffad barb eller också hunnit rensa lite smått redan.
Position: 10/10 Gott om både barbs och spelar byar att plocka i framtiden
Profil: 6/10 lite bättre kan du...
Rykte: 5/10 vill inte yttra mig för mycket eftersom jag inte spelat på en ganska lång tid och inte vet vem du är :=
Stam: 4/10 men vi får se :)

Rate: SVARA
 

Kung.Matte

New Member
Reaktionspoäng
0
SVARA

Poäng:7/10, okej för att de e du :*
OBA: 9/10, Noll oba, vem behöver farma?
Position: 6/10 Ok me barbs men finns en del hot för dig
Profil: 6/10 Homer va bra, men din andra sak drar ner det
Rykte: 8/10 Vem vet inte vem du är?
Stam: 6/10 Finns en del man känner, samtidigt som det verkar va stor skillnad på den högsta och den lägsta

Rate:Kung.Matte
 

Märklig

Member
Reaktionspoäng
6
Kung.Matte

Poäng: 10/10 inte mkt att klaga på
OBA: 6/10 helt ok för att vara så kort in.
Position: 9/10 Gott om barbs men även spelarte
Profil: 7/10 helt ok
rykte: 5/10 har inte full koll
Stam: 6/10 ser lite namn man känner igen. Kan bli intressant

Rate: Märklig
 

lillan88

New Member
Reaktionspoäng
0
Märklig

Poäng: 2/10 Nja här har det gått segt.
OBA: 7/10 Lågt, vilket är bra. Men nu börjar noobskyddet släppa så räknar med att det kommer öka kraftigt?!
Position: 5/10 Många fina byar att farma och kanske adla i framtiden. Synd att du började för nära Dance bara.
Profil: 1/10 Vet ingenting om sport så tyvärr.
Rykte: 1/10 Iiiingen aning.
Stam: 1/10 Nja håll er i rimmet så kanske ni överlever en stund.

Rate: Deadlymupp
 

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
Deadlymupp

Poäng: 9/10 Ligger bra till i poäng. ;)
OBA: 7/10 inte gått så länge sedan det flesta har noobskydden har släppts så vet inte riktigt.
Position: 6/10 Bra med små spelare som du kan farma på hyffsat med barbarer.
Rykte: 1/10 Ingen aning
Stam: 9/10 Ligger bra till på toppen med många bra spelare kommer antagligen komma långt. ;)

Xefsan
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 9/10 Jomen vafan
OBA: 10/10 Delgivit ett par schyssta rapporter!
Position: 8/10 Störst i närheten.
Profil: 5/10 Duglig!
Rykte: 7/10 Inte hört om dig innan världen men det börjar ju bra!
Stam: 10/10 :) :)

Haroo
 

tourigaemil

New Member
Reaktionspoäng
0
Haroo

Poäng: 2/10 Inte speciellt bra.
OBA: 9/10 Bra att spara trupperna i början.
Position: 6/10 gott om barbs så det är ju bra. Finns endel adlingsmål där. Om nu inte du blir adlingsmålet.
Profil: 2/10 inget speciellt men brukar inte bry mig om profilerna haha
Rykte: 1/10 ingen aning
Stam: 4/10 några okej spelare men inget överdrivet.

Rate: Tourigaemil
 
Senast ändrad:

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Tourigaemil


Poäng: 9/10 ligger bra till
OBA: Ser bra ut, inte väggat mycket mot barbs alls
Position:5/10 Du ligger helt okej till synd bara att du har stam spelare så pass nära som delar på barbsen vilket finns rätt många av vid dig
Profil:4/10
Rykte:6/10 Inte hört så mycket om
Stam: 0/10 Tycker inte om Elias enda anledningen

Rate: Ahri
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Ahri

Poäng: 6/10 Har ju plundrat en del så har väl valt att prioritera trupper före gruvor därav den inte allt för höga poängen.
OBA: 8/10 Finns ingen större mening med att ha hög OBA just nu, har inte köttat någon när nybörjarskyddet släpptes idag.
Position: 5/10 Snålt med barbs, heller inga direkta hot i närheten (känner inte igen så många spelare runt om dig)
Profil: 0/10 Obefintlig
Rykte: 0 /10 Aldrig hört talas om.
Stam: 3/10 Är väl ingen höjdarstam jämfört med andra stammar som finns på världen.

Rate: qwertasdfg
 

DeletedUser

Guest
qwertasdfg

Poäng: 7/10 Poängen i sig är ju egentligen ganska dålig, men av vad jag sett från forumet, tex hedersrankingen ser jag ju att ni gått in stenhårt för farmningen.. Och det verkar gå bra i varje fall, så väntar mig en rejäl ökning så småning.
OBA: 9/10 Ni har garanterat inte väggat, men säkert stött på någon litet när ni farmat och det är bara positivt att ni inte har någon högre OBA.
Position: 7/10 har helt OK med barbs, och har rejält enkla mål som spelar simcity till en fin by som du kommer kunna adla. Enda minuset är att de alltid går deff-
Profil: 1/10 meh
Rykte: 7 /10 Hört om er ganska mycket, sett er på många världar och sett er mycket på forumet. jag har dock aldrig varken mött eller spelat med er egentligen, så har inte format mig en egen bild.
Stam: 8/10 Är väl dem som jag tror kan visa sig mest av alla andra stammar så småning om.

Rate: AbeLias
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 3/10 Är väl inte särskilt kul att betala för poängen.
OBA: 10/10 Du har åtminstone vett att inte anfalla.
Position: 5/10 Nära stamvänner, får hitta en nytt kluster (eller ja.. det går ju inte på .se hiho)
Profil: 2/10 Inte ens en profilbild har du bemödat dig med.
Rykte: 1/10 Misstänker att du spelar med Abel som har en 10a, nu är det dock du som skriver och dig har jag ingen aning om. Du får bevisa i midgame när det är svårare med pay2win!
Stam: 8/10 Åtminstone bland de tre bästa stammarna namnmässigt.

Rate: Haroo eller Deadmetaö
 

whut?

New Member
Reaktionspoäng
0
Haroo

Poäng: 3/10 Borde nog va lite högre. Men som det ser ut lägger du det mesta av resurserna på trupper så det kanske ökar snart?
OBA: 7/10 Verkar bara ha gått in i några deffade barbs när du farmat.
Position: 5/10 Finns mycket barbs vilket är bra och en del lätta mål. Dock är det lite för nära till dina stamspelare så kanske blir svårt att adla senare.
Profil: 1/10 Aha.
Rykte: 1/10 Ingen aning.
Stam: 5/10 Några namn man känner igen men inget speciellt.

Rate: Kung.Matte
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Kung.Matte

Poäng: 8/10. Rank 19, vilket är starkt jobbat. Även om det är en bit poängmässigt kvar till riktiga toppen.
OBA: 1/10. Sparar på trupperna? ;)
Position: 6/10. Lagom långt in, och bra med barbs i närheten. Lite ont om stammedlemmar precis i närheten dock, vilket drar ner betyget.
Profil: 9/10. Den var lite rolig, haha :)
Rykte: 3/10. Känner inte igen ditt namn faktiskt. Sen har ju jag inte spelat på alla världar...
Stam: 8/10. Finns en del fina namn där, känner till några stycken. Verkar som ett ganska rutinerat gäng.

Rate: Gabbe40
 

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Gabbe40

Poäng
: 6/10. Top 50 är aldrig fel!
OBA: 9/10. Väldigt fint med rank 8, dock undrar man om det är det smartaste just nu i detta tidiga skede.
Position: 6/10. Gillar att du ligger i norr, dock har du inte så många barbs runt dig eller framtida byar som du kan adla.
Profil: 6/10. Refererar till duråå, alltid lite kul.
Rykte: 5/10. Känner igen dig från v23.
Stam: 6/10. Har en del namn man känner igen dock vet jag inte hur seriöst alla i stammen spelar, är det vinst eller samlar medlemmarna premium?

Rate: Gif12
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Gif12

Poäng: 8/10. Inget fel på du ligger bra till!
OBA: 4/10. Trodde du skulle ha lite bättre med tanke på poängen, nästan jag har mer:D
Position: 8/10 .Finns stor möjlighet till expansion, men hur bra är du?
Profil: 2/10 .Inget märkvärt.
Rykte: 1/10 .Har faktiskt inte hört om dig, kanske för det var längesedan jag spelade.
Stam: 7/10 Ni ligger rank 3 vilket får anses bra, men det är fortfarande starten allt kan hända inom ett par veckor. Jag känner igen en del spelare i din stam, och de är bra.

Rate: Brudan
 

whut?

New Member
Reaktionspoäng
0
Brudan

Poäng: 6/10 Helt okej med tanke på att du startade några dagar sent.
OBA: 3/10 Bra att spara på trupperna i början.
Position: 6/10 Bra position i rimmen. Lite snålt med barbs men verkar inte ha några direkta hot i närheten. Kan bli bra!
Profil: 2/10 Inget speciellt.
Rykte: 1/10 Ingen aning.
Stam: 1/10 Meh ^^

Rate: Kung.Matte
 
Topp