Rate The Player!

RosaKanin

New Member
Reaktionspoäng
0
Olee08

Poäng: 1/10. 26 poäng? Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att börjat om?
OBA: 1/10. Inget visas?
Position: 7/10. Grym rimposition - fint barb precis bredvid dig.
Profil: 1/10. Inget alls?
Rykte: 1/10. Aldrig sett, aldrig hört talas om. dig.
Stam: 1/10. Ingen stam?

Rate: RosaKanin
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
RosaKanin

Poäng: 2/10. Inte så mycket att säga med tanke på att du nyss börjat på världen.
OBA: 1/10. Låg, men kan inte begära mer än så pga. av samma anledning som ovan.
Position: 8/10. En av den bättre startpositionen som är möjlig nu. En del barbarer i närheten samt ett gäng inaktiva spelare. Inga för stora stammar i närheten.
Profil: 8/10. Trevlig profil med en trevlig transparent bild samt två inspirerande citat. År i tjänst (Nivå 5) är ju inte så dålig den heller.
Rykte: 1/10 Inget namn jag har hört talas om. Du gjorde en helt ok värld på 12:an och har varit med ett tag.
Stam: 4/10. Inget speciellt. Ett fåtal erfarna spelare som förmodligen borde söka sig vidare.

Rate: Lundav
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Lundav

Poäng: 4/10 runt rank 200? du kan nog bättre!
OBA: 9/10 lite OBA, vilket jag anser ganska bra fotfarande!
Position: 7/10 några stammisar ganska nära, lite andra byar för att adla, helt ok.
Profil: 2/10 några citat, inga jag känner igen eller tyckte jätte mycket om, men är väl en smaksak.
Rykte: 3/10 känns som jag sett namnet ngn gång, men ingen man känner direkt.
Stam: 4/10 Visserligen har ni Zlarre med er, men frågan är om ni kommer kunna klara er i längden, känner inte igen några andra spelare.

Rate: jakten 100
 

DeletedUser

Guest
jakten 100

Poäng: 6/10 Rank 39, helt ok :) Tror du kommer öka rätt så snart dock med tanke på dina erfarenheter.
OBA: 3/10 kanske lite onödig OBA? vad vet jag ;)
Position: 6/10 Finns ett par spelare du kan adla.
Profil: 1/10 förväntade mig mer.
Rykte: 7/10 Vet inte mycket om dig men du har ett par bra världar.
Stam: 9/10 Inte så mycket att säga här, men passa er för Zlatan ;)

Rate: Pettersson24
 

DeletedUser

Guest
Pettersson24

Poäng: 6/10 Rank 62, har du trupper kan du när som helst skjuta iväg i poäng när du börjar adla :)
OBA: 6/10 Skapat ett par farmer men inte mer än så, ser bra ut med tanke på att du inte börjat adla
Position: 4/10 För få adelsmål och för tätt mellan stammedlemmarna, kommer bli ett hinder
Profil: 5/10 Något citat och 10k farmade byar, enkelt men okej
Rykte: 1/10 Känner inte igen men har å andra sidan dålig koll
Stam: 5/10 Möjligt att ni tar hem er kontinent om ni spelar bra men kommer inte hålla för mer än så

Rate: Spanner
 

DeletedUser

Guest
Spanner

Poäng: 9/10 Fina poäng,fina byar finns förmodligen trupper bakom poängen.
OBA: 8/10 Det bevisar att det finns trupper, hoppas du slapp vägga
Position: 4/10 Hot från alla håll och kanter, hade vart rädd. men folk kanske är rädda för dig med din oba.
Profil: 5/10 väldigt simpel och kanske lite tråkig.
Rykte: 1/10 Har tyvärr ingen koll på vem du är.
Stam: 5/10 Man ser väl lite ljusa framtids spelare, hoppas bara inte det är poäng spelare.

Rate: jiggen
 

DeletedUser

Guest
Spanner

Poäng: 10/10, rank två, inget att klaga på. utan tvekan de mest imponerande adlingarna so far på världen enligt mig.
OBA: 8/10, en del OBA men fortfarande lite i förhållande till byarna du adlat. Så helt klart mer än godkänt.
Position: 7/10, börjar redan få ett fint tight kluster. Kommer nog få front på ett eller annat håll i framtiden, helt okej med både farm och adlingsmål. Hur vidare det positionen är bra hänger mycket på hur världen utvecklar sig samt diplomatiska relationer.
Profil: 4/10, inget spännande men roligare än många andra.
Rykte: 1/10, ingen aning. Drar dock en stark gissning på fakenick.
Stam: 6/10, ett par vettiga stammar runt er. Alltså större hot men samtidigt fina byar. Finns en del bra folk i stammen, många jag inte känner till men fått uppfattningen om en väldigt hetsig och aggressiv stam, vilket är stor chans att skjuta er själva i foten, men kan även gå hem. Mycket hänger på hur ni sköter diplomatin tills vidare.

Rate: WhiteSh
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 9/10, Älskar detta, en person med bra poäng och endast 1 by, att man satsat stenhårt på main byn! Skit bra!
OBA: 8/10, en del OBA, Tyder på trupper bakom dig! (hoppas inget vart väggat)
Position: 8/10, Grymt inte helt i mitten, bra position runt dina stammedlemmar och bra potentiella byar att sno !
Profil: 2/10, Lite tråkig, för lite för min smak!
Rykte: 1/10, ingen aning vem du är, kanske beror på antingen att jag inte har koll, eller du kanske är under ett nytt namn.
Stam: 9/10, En av de mest respekterade stammarna i världen, utöver de grym bild Nej men snyggt jobbat med Dance! Tror starkt på er i eran kontinent, Klar 1 en lång framtid.

Rate: Jiggen
 
Senast redigerad av en moderator:

RosaKanin

New Member
Reaktionspoäng
0
För att bidra med lite aktivitet:

Jiggen

Poäng: 7/10, Med tanke på att du har 5 dagar kvar på Nybörjar skyddet säger ju att du växt en hel del Extremt snabbt.
OBA: 5/10, en del OBA, Haft trupper som blivit väggade? Otur? Med de poängen borde du ju dock inte sattsat på trupper men vad vet jag?
Position: 7/10, trodde du skulle fått börja LITE längre ut, men inaktiva byar, fina barbs, go position (nära mig :O)
Profil: 10/10, Sweet Bild!
Rykte: 3/10, Hört lite om dig, inte mycket faktiskt, Men Ja kanske är en förvuxen spelare som sitter bakom namnet!
Stam: 7/10, TH, männen som är i våran kontinent, Bra stam, Bra poäng. Ni verkar vara en av dom potentiella stammarna ändå.

Rate: RosaKanin
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 8/10 Fin poäng för att vara i skydd ännu, förväntar mig inte jättemycket trupper ännu men det kommer du nog fokusera på rätt snart!
OBA: 3/10, lite oba men man kan inte förvänta sig mer heller för den delen med tanke på hur ny du är.
Position: 8/10 Bra position! långt ut och inga hot från kanterna, barbs runt dig också för farm!
Profil: 9/10, Härlig bild! Lite fantasilöst citat dock.
Rykte: 3/10, Aldrig hört talas om dig innan, historiken verkar var dyster, men du kanske är en ulv i fårkläder?
Stam: 9/10, Säpo, ser ut som en riktigt lovande stam som kanske ställer till med stort motstånd och en stam att respektera!
Rate: jiggen
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jiggen:

Poäng: 6/10 Helt klart okej med tanke på skyddet.
OBA: 6/10 Jadå, bra att inte attackera i början.
Position: 7/10 Ligger förmodligen i den "lättaste" kontinenten, lite väl nära stora byar dock.
Profil: 2/10 Nah.
Rykte:1/10 Aldrig hört och du är ju även reggad i dec 2015.
Stam: 7/10 Verkar helt okej! :)
 

Märklig

Member
Reaktionspoäng
6
Haroo

Poäng: 7/10 Helt okej.
OBA: 6/10 bra, men inte för högt så du lär ju ha trupper kvar.
Position: 5/10 många stam spelare runt dig, men också många större spelare. Kan bli en fördel om du spelar rätt.
Rykte: 2/10 har ingen koll
Stam: Ni har ett ganska bra läge. Ska bli kul att följa.

Rate: Märklig
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Märklig

Poäng: 6/10 Helt okej.
OBA: 4/10 man ser att du har rensat några spelare :)
Position: 3/10 bara att adla dance :awsm:
Rykte: -/10 :crybaby:
Stam: 9/10 Ni har lööööve <3 <3.

Rate: Raid
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Raid

Poäng: 5/10 kämpa på du är inte så långt bakom
OBA: 2/10 inte speciellt hög men du sparar på trupper, det är okej
Position: 2/10 om du inte växer fort kommer du troligtvis bli adlad
Rykte: vet inte vem du är
Stam: 7/10 haha ser ut att vara en trevlig stam

Rate: Bananbåtsimporteraren
 

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
Bananbåtsimporteraren

Poäng: 0/10 Finns inte så mycket att säga med tanke på att du nyss börja ;)
OBA: 10/10 Hehe
Position: 8/10 Ser ut att vara en bra position enligt mig
Rykte: 0/10 Aldrig hört
Stam: 10/10 Solo än så länge ser jag :awsm:

Rate: Xefsan
 

DeletedUser

Guest
xefsan

Poäng: 7/10 helt ok för 1 by
OBA: 5/10 bra och dåligt, beror på hur mycket trupper du förlorat
Position: 8/10 bra bbs
Rykte: 0/10 Aldrig hört
Stam: 7/10 <3
 

DeletedUser

Guest
Zlatan Ibrahimovic

Poäng 8/10 rank 22 inte så pjåkigt
OBA: 0,2/10 inte mycket att hänga i granen såhär i juletider
Position: 6/10 hyffsat med barbs och många adelsmål
Rykte: 5/10 man vet vem du är :)
Stam: 7/10

Rate: rayawesome
 

DeletedUser

Guest
rayawesome

Poäng: 8/10 Bra rank och fina byar :)
OBA: 5/10 Vet inte hur mycket trupper du förlorat med den OBAn men annars är det väl Ok!
Position: 6/10 Ser ut att vara ett par byar du kan adla men inget speciellt
Rykte: */10 Har inte hört något om dig men jag har inte koll på sånt :)
Stam: 6/10 Har hört ganska bra saker om er som stam så fortsätt kämpa på.

Rate: pettersson24
 

DeletedUser

Guest
pettersson24

Poäng: 7/10 Nära top 50 på ganska ny värld är väl inte så dumt. Startade samma dag den öppnade.

OBA: 8/10 8k OBA visar ju iaf att du fått döda lite för dina byar. Man behöver inte mkt OBA så här tidigt in därav får du så hög poäng, du har sparat på dina enheter (till viss del).

Position: 6/10 Mitt i kontinenten dock är alla närliggande byar i samma stam annars hade du fått högre score.

Profil: 4/10 Svårt att få en bra profil här tycker jag. Men Band of brothers passar inte in på Zlatan.

Rykte: 0/10 Vet bara det jag läst om spelarna här änsålänge så har ingen koll på någon.

Stam: 7/10 Utav vad jag läst verkar inte alla i stammen din vara så omtyckta men jag har ännu ingen egen åsikt så jag lämnar den på 7!
Återstår att se om det blir höjning eller sänkning om några veckor men i nuläget ser det relativt bra ut med utvecklingen :)

Och då verkar jag stå på tur.. Rakning inkommandes.

Maktkampen
 
Topp