Rate The Player!

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
iStabber

Poäng: 0/10 Föll ihop direkt, men inte mkt mer man kan förvänta sig av en värdelös spelare :awsm:
OBA: 0/10
Position: 0/10 0 byar är inte direkt bra
Rykte: 0/10 Stabber och en dålig spelare.
Stam: 0/10 Dom flesta i den här stammen är värda 0 poäng så därför ger jag hela stammen en 0a. Sen har ni några som är bättre och dom vet vilka dom är :awsm:
 

Filip.13

New Member
Reaktionspoäng
1
iStabber

Poäng: 0/10 Föll ihop direkt, men inte mkt mer man kan förvänta sig av en värdelös spelare :awsm:
OBA: 0/10
Position: 0/10 0 byar är inte direkt bra
Rykte: 0/10 Stabber och en dålig spelare.
Stam: 0/10 Dom flesta i den här stammen är värda 0 poäng så därför ger jag hela stammen en 0a. Sen har ni några som är bättre och dom vet vilka dom är :awsm:


Du glömde nästa Rate :)
 

iLight

New Member
Reaktionspoäng
1
iStabber

Poäng: 0/10 Föll ihop direkt, men inte mkt mer man kan förvänta sig av en värdelös spelare :awsm:
OBA: 0/10
Position: 0/10 0 byar är inte direkt bra
Rykte: 0/10 Stabber och en dålig spelare.
Stam: 0/10 Dom flesta i den här stammen är värda 0 poäng så därför ger jag hela stammen en 0a. Sen har ni några som är bättre och dom vet vilka dom är :awsm:



Föll ihop? ni lyckades ta 1 by under tiden jag va aktiv resten tog ni när jag sov haha sen vart jag IA för jag börja lira co ist, nu när man alltid är aktiv på kontot är det ju inget motstånd haha
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
Föll ihop? ni lyckades ta 1 by under tiden jag va aktiv resten tog ni när jag sov haha sen vart jag IA för jag börja lira co ist, nu när man alltid är aktiv på kontot är det ju inget motstånd haha

Så du låg och sov i flera dagar? :awsm:

Tog någon timme innan du tappa första byn :awsm:
 

iLight

New Member
Reaktionspoäng
1
Varje morgon jag låg o sov. sen på eftermiddagen när jag va vaken hade jag massor tåg mot mig tabbade 1 by totalt för ni är helt värdelösa haha :sneaky:
 

heimdale

New Member
Reaktionspoäng
1
IStabber blir ditt nya nic i framtiden som många andra.

Jag har bara en fråga. Hur kunde du sova så gott på natten efter att ha gjort en sådan skamlös grej :).
 

iLight

New Member
Reaktionspoäng
1
IStabber blir ditt nya nic i framtiden som många andra.

Jag har bara en fråga. Hur kunde du sova så gott på natten efter att ha gjort en sådan skamlös grej :).

Låter som ett perfekt nic :awsm:


Haha vi gorde bara det ni hade tänkt att göra mot oss, upp och 300 bara vänta på att slå ihop sig o ta oss i mash men vi va snabbare, synd för er :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Låter som ett perfekt nic :awsm:


Haha vi gorde bara det ni hade tänkt att göra mot oss, upp och 300 bara vänta på att slå ihop sig o ta oss i mash men vi va snabbare, synd för er :crybaby:

Det var ju en variant det också :^)
 

heimdale

New Member
Reaktionspoäng
1
Låter som ett perfekt nic :awsm:


Haha vi gorde bara det ni hade tänkt att göra mot oss, upp och 300 bara vänta på att slå ihop sig o ta oss i mash men vi va snabbare, synd för er :crybaby:

Så blir det när man adlar hela kontinenten inte undrar på att man blir skrajs. Det räcker med 1 front inte 4 x)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jo det ser inte bra ut. OffTopic tråden finns och ni får mycket gärna se till att hålla er till topic. Jag rensar inte idag.
 
Topp