Rate The Player

  • Trådstartare The Löööve Expert
  • Start datum

DeletedUser

Guest
You know nothing, SweetLemon.

Kanske inte, men du kan ju inte kriga dig till byar i början på en värld iaf.. Du måste ju uppenbarligen ia för att kunna få byar för att få gratistrupper..

Respektingivande, i dont think so :confused:

Höjer moralen i din stam? Maybe so :rolleyes:

But i know nothing, Yet i know everything :cool:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kanske inte, men du kan ju inte kriga dig till byar i början på en värld iaf.. Du måste ju uppenbarligen ia för att kunna få byar för att få gratistrupper..

Respektingivande, i dont think so :confused:

Höjer moralen i din stam? Maybe so :rolleyes:

But i know nothing, Yet i know everything :cool:

Men ändå, varför fruktar alla mig för då? ;)

Även om ja ia alla mina byar upp till den stund ja skulle slåss mot dig, så skulle du fortfarande ha respekt för mig. För du vet vem ja är. Har du inte det innan så kommer du definitivt ha det efteråt :cool: & Ett sårat ego :*
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
haha någon har ett storhetsvansinne trots förlust värld efter värld :D

Så du menar, om ett lejon är i en bur så har han helt ofarlig o du kan sträcka in din hand för o klappa det?

Behöver inte vinna något för att folk ska ha respekt. Du om nån borde veta det, 4 av era största konton va tvungna och punktmarkera mig 247 under hela krigets gång. Trots det gick vi + ;)

Nog om det nu, rate tråd så fortsätt med den som va sist.
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Metmasken (random)

Poäng: 8/10 med tanke på det du utsatts för så e den nicee haha
OBA: 9/10 hög för din poäng
Position: 10/10 där du ska vara
Profil: 7/10 prettty decent
Rykte: skön o go ^_^
Stam: -/10 alla bör testa kriga mot dessa, ni vet att ni vill <3

Rate: KunG Salomo
 

kneten

Member
Reaktionspoäng
2
kung salomo

Poäng: 9/10, mina förväntningar är ni ska ta top 1 inom en snar framtid
OBA: 10/10 rank 1. ja det säger väl allt, kött e gött. keep up the good work!
Position: ger den 8/10 pga ser ut som du kan ha långt till adlingsmål(kanske såg fel?)
Profil: 9/10 jagh som har gröna fingrar kanske ser andra saker än vad bilden egentligen visar ;)
Rykte:10/10 både spelat med er och mot er, stor respekt!
Stam: 10-10 min favorit stam som jag tippat till vinsten av denna värld, farliga spelare där.


Rate: Madwest
 

ljudet

Member
Reaktionspoäng
0
Madwest


Poäng: 8/10 ni ligger rank 13 för till fället vilket är helt klart godkänt men bättre kan ni.
OBA: 9/10 rank 9 totalt vilket är riktigt bra jobbat.
Position: %710 Ligger i mitten och har inte längre så mycket att expandera på förutom VAMP som ni krigar mot. Försöka ta en by i rimmen så ni fortfarande kan växa rekommenderas starkt!
Profil: 1/10 De absolut sämsta med detta måste nog vara profilen...
Rykte: 2/10 Aldrig hört om dig innan.
Stam: 9/10 Rank 1 stam va mer kan jag säga, dock vinner ni inte världen för det gör vi göra.

Rate: Van Dracul
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 8/10 Bra poäng top 8 i kontinenten, skulle få en 9a om du var top 5.
OBA: 8/10 Lite lägre OB-rank är poäng rank men vara top 100 tycker jag är bra jobbat endå.
Position: 9/10 ser inget fel med platsen finns massor av byar att adla.
Profil: 3/10 Tråkig, intetsägande men en bild iallafall.
Rykte: ?/10 Vet inte vem du är, då jag ej själv varit aktiv på ett tag. Så lämnar den blank.
Stam: 10/10 Tycker det är löjligt att inte ge 10/10 om man är med i någon av top 3 stammarna. Det är bara avund som hindrar folk att sätta annat än 10.

Rate: Powerpack
 

hattis

Member
Reaktionspoäng
0
Powerpack

Poäng: 5/10 Jadu, du har inte spelat länge och du har börjat sent. Med mer farmning så tror jag att du hade kunnat vara större :)
OBA: 5/10 Du har ju rensat lite trupper trots att du nästan bara adlat barbarer
Position: 8/10 Ohhh, rimmen. Det är i rimmen som TW's underverk kan hända :D
Profil: 1/10 ett felstavat "hej"?........
Rykte: ?/10 Jag vet inte vem du är
Stam: 7/10 Du är med i en systerstam till en av de stammarna som har vuxit fram lite längre ut i rimmen på kartan. Vet inte riktigt var ni står i kriget men blir spännande att se vad som händer med er där nere :p

Rate: Hattis
 

DeletedUser

Guest
hattis

Poäng: 9/10 top 10 snart eller :cool:
OBA: 7/10 ökat rejält sen ja kollade sist.. aktiv i kriget
Position: 6/10 fint kluster däremot bara barbs.. men du har ju rört dig västerut nu så där finns det lite oense byar att ta hehe
Profil: 7/10 söt hund
Rykte: 8/10 nog har man hört gott om dig
Stam: 10/10 ja top 3, bra diplomati, erfarna spelare så ni kommer ju gå långt denna värld

rejt mrsporting
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
mrsporting

Poäng: 1/10 Kass poäng såhär långt in på världen
OBA: 4/10 ok för din poäng
Position: 1/10 i mitten med alla barb älskare
Profil: 5/10 för katten
Stam: 5/10 får ni för att ni tog ner jj94

Rate: modo92
 

Texas

New Member
Reaktionspoäng
3
Modo92

Poäng: 10/10 topp 5, inget att snacka om
OBA: 10/10 överkomlig summa enheter du plockat
Position: 7/10 lite här och lite där. Splittrat, men det ger ju bara fler ställen att slås på^^
Profil: 8/10 Mest för sången då.... :p
Stam: 9,591345/10 Inte 80% än?

Rate: Texas
 

hattis

Member
Reaktionspoäng
0
Texas

Poäng: 7/10 Känns som du legat rätt stilla nu fram tills du börjat attackerat Junc och sparta, och med motståndet du får av dom så lär du nog öka snart
OBA: 8/10 ser rätt bra ut, slår där det behövs typ ;)
Position: 9/10 du ligger faktiskt jävligt bra till där nere. Ingen i ryggen och fritt att växa hur du vill ungefär
Profil: 8/10 Liye ansträngning har du lagt ner vilket är kul att se
Stam: 6/10 Ja vad ska man säga, ni tog nyss ställning i kriget. Har stora möjligheter att skapa kaos, så vi får la se vart det tar vägen med er :D

Rate: hattis
 

DeletedUser

Guest
Hattis

Poäng: 10/10, Rank 3, inte så mycket att klaga på. Mycket adlingar av oense/susa även om det varit en hel del gratis. Även personligt rekord, duktig pojke.
OBA: 5/10, Rank 12, mindre imponerande. Framförallt, lägre än mig vars konto stod still under en lång tid ;) hihi. Ut med trupperna mer!
Position: 7/10, Överallt och ingenstans. Mainkluster långt bak men även införskaffat sig en hel del rolig front att leka med. Lite jobbigt långt att vandra från bakre klustret dock.
Profil: 6/10, Söt hund, inte mycket mer där.
Rykte 10/10, fress är söt <3
Stam: 8/10, Vamp, oftast väldigt samspelta och riktigt bra samarbete men kan ibland behöva någon som drar lite i dem. Haft semester stora delar av världen och kan härja fritt hur mycket de vill men iaf på senare tid inte haft någon press på sig.

Rate: whitesh
 

gsenor1

Member
Reaktionspoäng
28
whitesh

Poäng: 9/10 Rank 4 är helt ok, Topp 3 Och du hade fått en 10:a ;)
Mycket adlingar av SuSa, också rätt många gratisbyar. och jag misstänker att topp 2 inte är långt ifrån :*
OBA: 2/10 Av den enkla anledningen att du ligger 9:a totalt oba. 1:a får en 10, 2:an får 9:a osv,, Men bra köttat <3
Position: 6/10, Måste hoppa lite för att börja få en fin front mot någon fiendestam(Susa)
Profil: 2/10, 2 Pingviner, Nu när wallarn inte finns i vamp längre så får du ju byta bild till 1 pingvin :D :D
Rykte 8/10, Kände inte till dig så mycket innan denna värld, Men vill ge dig en elogé över hur duktig och trevlig du är.. Nästa värld så får du en 10 :a <3
Stam: 5/10, En stam som funkar väldigt bra offensivt, Men eftersom ingen krigar mot er så får ni aldrig visa om ni kan hantera ett riktigt krig där man spelar 1 vs 1 och där även deffspelandet blir en nyckelroll, Önskar vi kunde ge er något motstånd men blir svårt när vi krigar mot 6 andra stammar också , Men riktigt duktiga offspelare finns i denna stam , Svettas ff när jag tänker på hur mycket tid man har lagt ner för försvara sig mot er :)

Rate: Random
 
Senast ändrad:
Topp