Rate the player...

länstyrelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
AngryShadow

Poäng: 3/10 - ~900p Inte det bästa så att säga, men beror självklart pga sen start

Profil: 6/10 -Gillar dina staplar, ser sjukt snygga ut. Övrigt är väl lite sisådär. Bättre PP tack ;)

Utmärkelser: 3/10 - Verkar farma ganska dåligt, den ända "ganska bra" utmärkelsen jag ser är 25 attackerade spelare

OBA: 1/10 - Knappt något

OBF: 1/10 - Samma här

Position: 4/10 - Väldigt instängd av dina stammisar, känns som dåligt med adelsmål. (Tur att det inte är en kyrkvärld)

Rykte: 3/10 - Sett ditt nick på externa någon enstaka gång tidigare

Stam: 4/10 - Den stora nackdelen är att ni är så tighta geografiskt, vilket är oerhört ineffektivt på lång sikt. Dock kan ni självklart hänga kvar ett tag trots det.

Presterat/Framtid: Tror att du kommer behöva byta stam(/merga med någon/några i stammen) om du vill överleva ett längre tag på servern. Övrigt ser väl schysst ut.

Rate: Länstyrelsen
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Länstyrelsen

Poäng: 5/10 1321 är inte mycket, men du kanske har börjat om eller startat sent, då antar jag att det är okej!

Profil: 5/10

Utmärkelser: 10/10 ojojoj, måste bara sätta 10/10, för att ha 1300 poäng är det väldigt bra.

OBA: 2/10...

OBF: 2/10...

Position: 7/10 bra position

Rykte: 2/10 aldrig hört talas om dig :/

Stam: 2/10 okej antar jag.

Presterat/Framtid: 7/10 Du är efter i poängen, osv, men du har farmat bra och ligger väldigt bra till. Jag tror på dig ;)

Rate: Funeral of udieucry
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nu så går jag offtopic.

Jag tycker att det är ett nöje att läsa era inlägg här. :)
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
udieucry

Poäng: 8/10 Rank 12 är la rätt bra ^^

Profil: 4/10 Profilbilden e la lite rolig.

Utmärkelser: 8/10 Du har det som man ska ha, en dagens anfallare är ett plus i kanten om det inte kostade för mycket

OBA: 10/10 Tycker inte man ska ha för hög OBA nu i början, den OBA du har ser jag som perfekt för din storlek.

OBF: 9/10 Verkar ha sluppit en massa attacker, även det är bra!

Position: 8/10 Bra position i stamklustret med goda adelsmöjligheter :)

Rykte: 7/10 Spelat med och mot dig, håller god .se klass.

Stam: 8/10 Rank 1 med stor marginal , men tror ärligt talat inte att ni räcker hela vägen

Presterat/Framtid: 8/10 Bra framtid till mötes, klarar dig nog en bra bit in i världen om aktiviteten finns kvar.

Rate: Bonniers Bokförlag
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Bonniers Bokförlag

Poäng: 9/10, 9000p på en månad lite drygt är riktigt bra jobbat!

Profil: 1/10, vilken profil?

Utmärkelser: 7/10, Dagens anfallare är ju alltid skoj att se/ha, men frågan är ju om du inte borde haft Krigsherre (Silver) åtminstone?

OBA: 8/10, ser ut att ha köttat på en del! well done där:) sånt gillar jag!

OBF: 8/10, inte mycket, men inte heller helt utan. Precis som man vill ha de i en start =)

Position: 5/10, väldigt mycket att farma, men desto mindre att adla... relativt gott om stammedlemmar i området också, vilket är både på gott och ont.

Rykte: Ingen aning asså, aldrig stött på dig.

Stam: 7/10, verkar kanske lite lovande. Känner till Länsstyrelsen som är med i stammen, bortsett ifrån de känner jag inte igen någon. Vi får väl se vad ni kan åstadkomma :)

Presterat/Framtid: Med tanke på att de är dåligt med adlingsmål... kan du motstå frestelsen att adla barbarer?



Rate: Gustaf Vasa
 

DeletedUser

Guest
Gustaf Vasa

Poäng 5/10 Godkänt med tanke på när du startade. Ser ut som en väldigt tidig akademi dock..

Profil 1/10 ?

Utmärkelser 5/10 Det som man ska ha med din poäng :) 10k byar borde komma snart?

OBA 7/10 Fin OBA, ser också ut som det lönat dig då du plundrat millen före 10k byar :)

OBF 10/10 Ingen, fin kontroll på området. Fortsätt så. :)

Position 4/10 Fin plats att farma på. Några halvstora byar vid dig men antar nästan att du farmar dem as well med tanke på din OBA.

Rykte 2/10 sett dig här några gånger :)

Stam 4/10 Verkar va en kompisstam. Ha kul :)

Presterat/framtid 4/10 Undrar hur mycket trupper du har med tanke på din tidiga akademi. Annars ser det bra ut. Fortsätt att hålla koll på ditt område. Du har stora möjligheter där ute i rimmen och kan bli riktigt stor bara där.

rate : nybörjaren
 

DeletedUser

Guest
nybörjaren

Poäng 7/10 Ser bra ut. Du spelar risky och har förlorat en del på det. Men ligger poängmässigt fortfarande väldigt bra.

Profil 3/10 tråkig, byt =)

Utmärkelser 5/10 Du har det du borde ha och inget som utmärker dig från andra här. Lekt mycket på marknaden. Köpt mycket resurser för PP?

OBA 8/10 En bra OBA. Du är en köttare i stammen.

OBF 5/10 Du har också försvarat dig. En poäng som kan ha uppnåtts genom mycket fejks också. Men någon småoff och adel har du sannolikt deffat bort.

Position 4/10 Du ser ut att ha flera stora stammar i din närhet. Antingen sjunker du tillbaka och adlar smått eller kämpar och vinner stort.

Rykte 3/10 Känner igen dig som en postare här på värld27 forumet men känns ändå som om jag känner igen detta forumsnick sen gamla tider. Men mer än igenkänning har jag ingen uppfattning om ditt rykte.

Stam 8/10 Jag tror ni har väldigt kul i eran stam. Känns som om det finns några veteraner där. Men så småningom så tror jag att ni behöver merga med en annan stam. Kanske ni redan planerar något sådant.

Presterat/framtid 7/10 Du köttar på och ligger som sagt i en klämd position. Din framtid ligger mycket i stammens relationer tror jag. För ni är för små att slå adla bort era grannar själva. Men om ni lyckas med diplomatin så har du väldigt bra område att växa dig stor på och en top10 position är inte långt borta.

rate: Notna
 

DeletedUser

Guest
Gustaf Vasa

Utmärkelser 5/10 Det som man ska ha med din poäng :) 10k byar borde komma snart?

OBA 7/10 Fin OBA, ser också ut som det lönat dig då du plundrat millen före 10k byar :)


ville bara tillägga att det är ca 2mille på 4k byar, så 10k utmärkelsen är lååååångt borta^^ :(
 

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
RATING Notna

Poäng - 7/10 rank 46 helt okey, va ju dock med från starten så lite mer borde du kunnat ha :)

Profil -2/10 Inte speciellt mycket

Utmärkelser - 8/10 Du har vad man ska ha :)

OBA -4/10 meh

OBF - 5/10 ganska mycket obf^^ Kan ju varit både bra o dåligt :p

Position - 7/10 Ligger ganska fritt där uppe, dock har "TANK" stammen några byar där uppe som kan bli ett problem så småningsom.

Rykte - :confused: Aldrig hört talas om dig sry

Stam - 3/10 liten stam uppe i norr

Framtiden - 6/10 kanske kan bli ngt, dock håller inte stammen du är med i om du ska lyckas :)

Rate: Walter White
 

DeletedUser

Guest
Walter White

Poäng - 7/10 - 17k - Du trevar dig uppåt, inte tillräckligt ifall du vill vara med the big leagues men kommer kanske snart dit..

Profil - 1/10 - Extremt jobbig text att läsa, gav upp direkt.

Utmärkelser - Du har det man ska ha, lite smått och gott.

OBA - Köttat på fint, Rank 28 på 59k OBA. Inte tillräckligt för första sidan men det är nog inte länge kvar till du är där.

OBF - Nada, troligtvis för att du dominerar ditt område.

Position - 7/10 - För 17k ligger du bra till överlevarmässigt, du ser ut att vara en stark symbol vid utkanten. Som sagt vid utkanten är det många som inte hänger med i samma tempo och därför kan det var svårt att samla byarna och få bra nya byar samtidigt. Det får nog bli långa tåg som sträcker sig över dagar för att du ska fortsätta hänga med i samma tempo som förut.

Rykte - Heisenberg.

Stam - 6/10 - Asynja - En stark stam som har många bra spelare men som också har många mycket sämre spelare. Kommer att få göra en utstädning av dammet. Stammen är väldigt spridd, många starka spelare i mitten men de finns också mer åt utkanten. Sen har ni sånna som ligger på en by helt själva som kommer ha en svår framtid framöver.

Asynja kommer inte att hålla så den ser ut idag, de mest erfarna spelarna kommer att överleva men resten försvinna. Asynja kommer att antingen ha kvar sitt namn men fortfarande merga med en annan eller merga totalt och skapa nya kontakter.

Framtiden - 5/10 - Ser bra ut, du har mycket rum att växa och inte många att bry dig över.

Rate: Lindbergan
 

DeletedUser

Guest
Lindbergan

Poäng 7/10 Inga anmärkningar. Kunde ju varit högre förstås ;)

Profil 5/10 iron man fungerar alltid^^

Utmärkelser 7/10 Du har allt man ska ha. Grattis på 100k dödade trupper^^

OBA 10/10 Köttat fint, rank 16 :)

OBF 5/10 fått lite småattacker på dig, inget stort skulle jag tro.

Position 4/10 Du ligger samlat, men du ligger nära tank och även andra halvstora stammar.. du ligger inte heller överdrivet nära din stam med byarna längst bort. Du kommer få kämpa

Rykte 5/10 verkar tro dig lite.. sådan attityd lönar sig aldrig. :)

Stam 5/10 Ni ser starka ut nu. Men ni ligger otroligt trångt o kommer snart (tror jag) få tank på er. Eran enda chans är att ta er ut i rimmen, men även där kan ni få det jobbigt. Oavsett vad ni gör så kommer ni sättas på prov..

Framtiden 4/10 Tror du är för kaxig för ditt eget bästa, underskatta inte alla.. det kommer bli ditt fall. Men om du skärper dig och spelar säkert så borde du kunna hänga kvar ett tag.. men du kommer få det svårt. Du har gjort bra ifrån dig hittills, det kan jag inte ta ifrån dig ^^

Rate : nybörjaren
 

DeletedUser

Guest
Nybörjaren

Poäng 4/10 Tillväxten har stannat av ganska mycket...
Profil 3/10
Utmärkelser 5/10
OBA 7/10 Bättre än min ^^
OBF 5/10 Ganska mycket, med tanke på dina poäng
Position 7/10 Rimmen. Inte så långt ifrån stammen, men ändå en front åt dig att växa
Rykte 4/10 Har sett dig på forumet
Stam 6/10 Om ni håller er utanför the big guys kanske ni klarar er ett tag
Framtiden 6/10 Kanske, kanske inte

Rate: Sir Äppelpaj
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Sir Äppelpaj

Poäng 7-8/10 Du växer bra! befinner dig på top 25 så det är något!
Profil 3/10 Orkade fan inte läsa genom allt. Enda som ger dig pluspoäng är att jag såg lite kärlek där.
OB 4/10 Alldeles för lite för dina poäng, du är off spelare och har inte blivit attackerad så mer OB borde du ha vid det här laget.
Position Här kan jag inte ge dig några poäng för du har både bra och dålig position.
Bra= Du ligger nära stammen och kan snabbt få hjälp
Dåligt= Du börjar bli instängd mellan 3 stammar och bör adla dig ut därifrån annars kommer du sitta fast.
Rykta 3/10 Aldrig hört talas om dig förutom att du skriver lite på externa då och då.
Stam 8/10 Rank 1 stammen, Mergat sig så känner inte alla därav 2 minus poäng.

Framtiden 7/10 Antingen flyttar du någon annanstans och bygger kluster även där så att du kan växa dig större eller så fastnar du i mitten och låser din position. Kommer vara med i endgame om du kör rätt.

Rate: D.Ace
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
D.ace

Poäng 8/10 Fin poäng.. bara att fortsätta jobba :)

Profil 5/10 meh.. finns sämre

OBA 6/10 kunde varit mer.. du har haft tur med dina byar :)

OBF 8/10 Ser bra ut, visar att du/stammen kan ta liite stryk^^

Position 6/10 Ni som stam har ju total makt över den kontinenten.. Du kanske håller på att få slut på adlingsmål? Klart finns ju några tank spelare som du kan leka med.. eller..?

Rykte 5/10 Du var väldigt tyst i början av världen men du börjar du skriva mer och mer här på externa :)

Stam 8/10 Gillar er grovt, men ni får allt ta o hitta på något extra roligt.. va inte så tråkiga liksom ^^

Framtiden 8/10 Oavsett vad du gör så tror jag på dig.. du kommer nog fortsätta ta de småbyar som du kan få, bygga upp dig o sedan hamna i något krig med din stam

rate : nybörjaren
 
Topp