Rate the player

DeletedUser

Guest
mars

Poäng: 7/10 Skulle ge dig mycket lägre om jag tog med sättet du fått din poäng.
Position: 0/10 tråkigt att vara så långt ifrån fronten? :<
oba: 2/10 visste inte att barbs hade trupper :O
stam: 5/10 ni flyer ju fortfarande...
rykte: 2/10 inte hört något om dig från tidigare världar och du har inte direkt gjort succé på v19.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Disco sven

poäng 5/10 - top 50 iaf, på en utdöd värld :/
position 2/10 - Du uppskattar säkerligen rimmen, men för nån som gillar action så :/ dåligt.
oba 7/10 - helt ok för din rank, basher konto elleh? ^^
stam 7/10 - Döende stam ger väl inte direkt max poäng & sen har ni några frågetecken. Helt ok dock.
Rykte 8/10 Stor i käft lite överallt, lyckas aldrig direkt någonstans. Hoppar stam tills han når något han tror kan vinna. Annat än det :/
 

DeletedUser

Guest
Henke balboa

Poäng 5/10 - Vart rate'ar jag adlandet? Här det också? Äsch.. Gör som jag vill.. Lite väl mycket internadlingar kanske? :<
Position 2/10 - Uppskattar man att vara i mitten av sin stam utan någon som helst chans för utväxt så visst. "Nu har du fel igen lille Sven för man kan ju alltid adla av sin egen lilla stam!"
Oba 10/10 - Ojojoj bra jobbat Henke! Skickar nukes på fiendebyar SAMTIDIGT som du adlar av en egen stam (din egen stam) snacka om multi-tasking till 100%. Riktigt duktig är du!
Stam 5/10 - Ingen potential till att vinna världen, men adla *HOST HOST* internadla *HOST HOST* kan ni!
Rykte 7/10 - Hoppat stam 2 gånger till skillnad från mig som bytt 3 gånger (4 om vi räknar med akademi till main-stam) riktigt duktigt, långt ifrån stamhoppare. Skulle aldrig svika sin stam, bara någon spelare här och där i sin stam, men det räknas väll inte? Eller? Annars gillar pysen att ge sig själv cred på externa men även andra ställen. Alltid trevligt med folk som kan ge sig själva beröm, eller hur är det man säger? Beröm kanske var fel ordval. Kritik! Där har vi det! Alltid trevligt med folk som kan ge sig själva kritik. Så!

Tack för mig!
Rate: Znap1
 

TheTitus

New Member
Reaktionspoäng
0
Znap1

Poäng 7/10 - Du har trots allt en hel del poäng och ligger rank 17.
Position 9/10 - Tre fina områden, varav 2 fronter. Relativt bra position för att kunna expandera.
Oba 7/10 - Helt okej, relativt hög, vilket den bör vara på din nivå. Dock inget för utmärkande.
Stam 9/10 - En ganska stabil stam, åtminstone ett bra rykte om erfarenhet hos de mindre stammarna.
Rykte 5/10 - Inte hört för mycket om dig... Endast några få ord, vet inte hur jag ska bedöma det.
 

DeletedUser

Guest
TheTitus

Poäng: 5/10 Mer vet jag att du kan få!
Position: 3/10 Lite långt bort från kriget! fegis :)
oba: 1/10 Ajdå... inget bra alls!
stam: 7/10 Gammal stam, bra stam med bra ledare. Ni klarar er bra!
rykte: 9/10 Snackat med dig, hört talas om dig. Bara positivt :)

Rate: EDust
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Edust * Ej orginal nickarn

Poäng: 8/10 rank 16, 3e högsta som ej är från Nuts. Det är väl helt ok, hade en trevlig konvo med den nya ägaren hehe.

teh gow den 03.12. kl 18:43
Ja skojade. Ja vill bara vinna så snabbt som möjligt, tror du ja bryr mig i vad en rimstam vill? Ni gav upp, era ledare har övergett er men ni vägrar inse fakta.
EDust den 03.12. kl 17:51
Vi får se hur lång tid har jag på mig att tänka?
teh gow den 03.12. kl 17:48
Funderat på & bjuda in dig & anders, men de kanske ni inte vill?
EDust den 03.12. kl 16:59
Jag tycker att du ska göra något för att kriget ska jämna ut sig. Tycker du att det är så kul att vinna en värld utan något motstånd?
teh gow den 03.12. kl 16:55
sure
EDust den 03.12. kl 16:42
får jag fråga en sak??

Position: 4/10 Rätt skyddad från oss i Nuts, ni har aldrig ALDRIG legat under någon press från oss. Tror däremot han är kung, orginalet höll ja lite respekt för men nuvarande, Ha ingen alls.

oba: 5/10 Duglig ob, du ska dock ha gjort mer för din stam.

stam: 1/10 Död stam, de vet nog inte ens om att de redan har förlorat. Har snackat med några, vissa har erkänt vår seger, vissa tror sig kunna eventuellt vinna. Personligen håller ja denna skitstam väldigt lågt.

rykte: 1/10 Har dem ens ett rykte? Mer än att barbaradla & internadla samt följa -M-s piska, va kan de göra? Ja, nu när -M- lagt ner så följer de sin egen 'master' vilket är väldigt underhållande. Vi nuts har inte prioriterat & kommer förmodligen aldrig behöva prioritera dessa lirare, de kommer sänka sig själva utan problem. Vi kommer anfalla deras inaktiva, deffa upp & sen kommer resten sluta allt eftersom. I värsta fall så får vi skicka några tusen nukes på dem för att erövra deras flaggor/byar, frågan är hur länge vi plågar dem innan vi går in for the kill. :)

Overall 3/10, du är trots allt den bättre lirarn (orginalet, nuvarande suger) i er stam. Får önska nuvarande ägaren en god jul & gott nytt år. Sen så får vi se hur länge han håller ut innan hans sunda förnuft hinner ifatt han ;-)

Teh Gow
(Prepares for raging newbs *VLA* ;) )
 

DeletedUser

Guest
Henkeee <333 ^.^

Poäng 10/10 Bääääästt <3333 Kommer aldrig komma ifatt dig heller :(

Position 10/10 Bara att adla upp resterna i öst :D

Oba 10/10 Bäst i hela världen, oslagbar <3

Stam 10/10 Helt klart bäst asså.

Rykte 10/10 Den brutala, ostoppbara, oemotståndeliga, allsmäktiga henke. Vad vore TW utan dig ^.^

Rate: Downgrade
 

DeletedUser

Guest
HENKE:
Där emot så var det någon som satt KÖ innan jag kom in på kontot. Vaket Henke.
Sen ska du nog bara vara tyst din jävla internadlare. Vad har ni gjort mot mig, gett mig 4,5m OBF under 1 timme. Vad förlorade jag? Några mur nivåer.

Henke du är långt ifrån en elit. Sen vad har du själv för rykte? Men det är sant, att trycka ner är lättare för att ses som bättre. Men inte ens det lyckas du med. Du har visst respekt för andra, du bryr dig om andra - annars hade du inte lagt ner all din energi. Självklart bryr jag mig om dig med, men det är bara för du är "piece of shit" i mina ögon och det är skrattretande till max.


Rate downgrade
Poäng: 7/10 bra jobbat!
Position: 10/10 bra för min obf, tack återigen!
Oba: Förvånad att du har så mycket! bra jobbat. Snart testar vi din OBf med, vad den når.
Stam: 1/10 ihop mergade till maximum så det är inte ens kul. Ni är nog den sämsta stammen där ute!
Rykte: 9/10 hört bra om dig. Du är trevlig fast din stam är som ett slag under bältet.

Rate: EDust
Bara för jag vill att fler ska kunna klaga på mig. Ni säger att vi suger men ni leder ändå inte så stort. Ser vi i alla fall när ni går på Nats.
Inget hat, älskar er alla <3

Dålig stil! Glömde säga God Jul till dig med Henke! :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Fyfan vilken rate <3 50/50 Nja, vi får väl se Mkt byar kvar ;)

Nämen, edust vill skryta om sin obF :awsm Om ni ändå bara kunnat spela så hade vi prioriterat er, men saken är ju att ni är lika värdelösa som de barbarer vi adlar <3
 

DeletedUser

Guest
Fyfan vilken rate <3 50/50 Nja, vi får väl se Mkt byar kvar ;)

Nämen, edust vill skryta om sin obF :awsm Om ni ändå bara kunnat spela så hade vi prioriterat er, men saken är ju att ni är lika värdelösa som de barbarer vi adlar <3

Min kärlek till dig växte. Ingen har sagt att här finns många "pro's" men kolla på er stam. Vi kan gärna ta detta via PM för jag vill inte smutsa ner denna tråden. Skriver du till mig så ska vi hålla det rent och inget fult. Så välkommen!

Bara kärlek <3
 
Topp