Rate the player

DeletedUser

Guest
Då kan la lilla jag ge denna ett försök :p

SenorMicke

Poäng: 9/10 rank 11 e la inte så kasst :D? +gillar by poängsnittet ^^,
Position: 5/10 På fronten mot -M-, både bra o dåligt C: ba o kötta på
OBA: 9/10 Ser stabilt ut :D Märks att du vart me i kriget iaf
Stam: 8/10 Kämpar på med dina medlemmar och inte mergat så mycket heller, me lajk ^^
Rykte: 2/10 Är ganska ny här så hehe inte hört så mycket om dig C:

Rate: downgrade
 

ROX@R

Member
Reaktionspoäng
1
Första gången för mig :p

downgrade

Poäng: 8/10 top 30 är inte illa :)
Position: 10/10 Bästa stället enligt mig men kanske för mycket kaos där i mitten :p
OBA: 8/10 top 60 e nice :D
Stam: Ni har kommit långt för att vara 7 pers ;)
Top 6 OBA är bra
Rykte: 1/10 har aldrig lagt märke till dig tyvärr, tror inte att så många känner dig här i syd :(

Rate: Rox@r
 

DeletedUser

Guest
ROX@R


Poäng: 5/10 top 150 är rätt bra för att vara första gången (Vet ej om du spelat under annat nick förut)
Position: 4/10 Inklämd mellan RAV/DREAM/Mörkret vilket kan bli svårt
OBA: 2/10 Det var inte många tusen trupper du dödat som anfallare :/
Stam: 3/10 Tagit in ett par flyktingar från BMF
Rykte: 1/10 Antar de är för att du är ny och inte gjort så mycket väsen av dig med få anfall,

Rate: Mjukis
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Mjukis

Poäng: 7/10 medtanke på att du startade sent så kan jag inte klaga
Position: 9/10 Bra läge, antingen kan du expandera enkelt som du känner för mot rimmen eller så kan du stabba DREAM i ryggen, eller egentligen vad som helst, utan att ha några hot emot dig. Kan inte bli så mycket bättre. Lite långt ifrån mig om du skulle behöva resurser & assistans, där försvann 1 poäng :(
OBA: 5/10 Helt i linje med din poängranking, varken bra eller dåligt. (Men lite högre får du allt gå, kommer ju ihåg att du klagade på min för några månader sedan) ;)
Stam: 8/10 En stam jag har noll klagomål på och det kriget ni slagits har ni klarat av med bravur, dock så har vi ännu inte sett hur ni fungerar i motgång så kan inte ge er en 10a :)
Rykte 7/10 En av de få jag känner igen här i 19 från gamla tiden på 3an förutom de jag själv tog med mig hit

Rate: Mars
 
Senast ändrad:

NeoMaven

New Member
Reaktionspoäng
0
Mars

Poäng: 8/10 #24 och på väg uppåt, kan inte klaga på det.
Position: 7/10 hade ett kanonläge men ligger lite låst ifrån fronten, kan utvecklas intressant och saknas förvisso inte mål i hemmakontinenten i nuläget, men får kanske leta upp en ny front framöver ?
OBA: 8/10 1.5m+ och stora kliv uppåt på sistone. Vackert med trupper som används och i paritet med rank :)
Stam: 8/10 Köttat på bra och lyckats hålla ihop trots konstanta krig, alltifrån den snabba växlingen ni hade med herrar redan i april tills nu.
Rykte 9/10 Trevlig prick och gjort ett kanonjobb med att hålla ihop och få DREAM framåt.

Rate: Litenskit
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Litenskit

Poäng 8/10 - Topp 30, de är bra - Snart första sida :)
Position 6/10 - Ligger ute i rimmen, rätt mycket stamkamrater innanför kyrkorna tror jag (?) Men är störst i K43, bara & krossa på.
OBA 7/10 - För & ligga i rimmen är de bra, Vet hur de känns o kötta lågmoralare.... Rankad 34:a - Lite sämre än poängranken.
Stam 8/10 - Tight gäng som ligger nära varandra, dominerar sitt hörn av världen. Dom gör de väldigt bra för & vara bara 8 lirare :cool:
Rykte 4/10 UGH hehe, osäker om du är orginalet eller ej - Därav lite låg poäng, inte hört "NeoMaven" tidigare heller, men de blir nog ett namn & räkna med! ^_^

Teh Gow

Kom igen nu, vi kan...om vi alla anstränger oss lite :p
 

DeletedUser

Guest
Teh Gow

Poäng 10/10 : Inte så mycke att säga xD Legat på topp sen start typ C:
Position 9/10 : Ser bra ut, orka inte rikigt kolla upp läget helt men hitta lite byar lite överallt i k45 och lite på andra sidan gränsen i k44. Massa nötter runt dig så det blir nog brao :D
OBA 10/10 : Inget att klaga på här heller ^.^ Bara att kötta vidare xD
Stam 7/10 : Inte jätte förtjust i allt mergande men men det finns nog ett par bra lirare där och rank 1 är väl inte så kasst ändå så ni får en 7:a '_'
Rykte 9/10 : Dem flesta på v19 vet nog vem du är ^^ Syns och hörs överallt. Ibland kan det nog bli lite för mycket hehehehe......

Rate: downgrade
 

DeletedUser

Guest
Downgrade

Poäng 10/10 ser bra ut, inte så mycket att säga förutom att kurvan förmodligen kmr börja klinga av nu
Position 4/10 lite för många allianser/iaper runt dig för lite att adla, om du inte adlar bb byar.
OBN 7/10 bra OBa dock lite lite med tanke på att du knappt har någon obf
Stam 7/10 för inlåst för att kunna utvecklas
Rykte 7/10 har inte hört talas om dig så mycket dock så har det jag hört varit bra.

Rate: Racso95
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
racso95

Poäng 7/10 : Bättre kan du ;) ... efter en liten dipp och utlåning av din byar så börjar du plocka tillbaka.
Position 10/10 : Känns som om du haft fronter mot krig all the time, måste kännas toppen...
OBA 10/10 : Köttar på
Stam 10/10 : <3 Bästa ever (partisk förstås)
Rykte 9/10 : Bara hört gott om dig ;) Vet av erfarenhet att du är en envis rackare.

Rate: ymme aka blondiezz
 

DeletedUser

Guest
Ymme, den bästa spelaren någonsin.

Poäng 6/10 har sett dig öka i poäng förr, väntar fortfarande på explosionen:)
Position 9/10 du har ett fint kluster i säkerhet men har även frontbyar som jag vet att du kan göra mycket skada med
OBa 10/10 med tanke på poängen och dylikt
stam 10/10 Är svag för drömmare
Rykte 10/10 alla jag pratar med blir stumma av rädslan.. Bästa spelaren jag stött på.

rate: racso95
 
Senast redigerad av en moderator:

Ninjagrisn

Member
Reaktionspoäng
0
Racso95, Drömmarnas dröm ;)

Poäng 6/10 Du har haft dina motgångar men jobbar dig snabbt tillbaka, starkt!
Position 7/10 Du har ett fint kluster, men söker dig samtidigt hela tiden mot nya fronter.
OBa 7/10 OBa rank 112 och poängrank 89, mer kött åt folket! :D
stam 10/10 Ja, vad säger man? Toppklass!
Rykte 10/10 Underbar kille som sätter stammen och medspelarna lång före sig själv, dock går det nästan till en överdrift ibland ;)

Rate: Ninjagrisn
 

ROX@R

Member
Reaktionspoäng
1
Ninjagrisn

Poäng 8/10 Top 100(nästan) är bra
Position 7/10 Kanske lite för instängt men bra
OBa 8/10 Top 72, är väldigt bra :)
stam 10/10 Toppen stam enligt mig
Rykte 10/10 Både du och stammen är välkända här i syd

Rate:Rox@r/grönsaker*

*Mitt gamla nick sen värld 1
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Ninjagrisn

Poäng 8/10 Top 100(nästan) är bra
Position 7/10 Kanske lite för instängt men bra
OBa 8/10 Top 72, är väldigt bra :)
stam 10/10 Toppen stam enligt mig
Rykte 10/10 Både du och stammen är välkända här i syd

Rate:Rox@r/grönsaker*

*Mitt gamla nick sen värld 1

Poäng: 5/10 Inte direkt bra men inte alltför dåligt med tanke på din sena start
Position: 3/10 Lite för instängt mellan WRA & RAV för att kunna växa på annat än dem, beror lite på vad ni har för relationer med dem och eran skicklighets & Aktivitetsnivå jämfört med dem om ni kan äta lite av dem eller bli uppätna, poängen talar tyvärr inte till din/eran favör, men allt går ju :)
OBA: 0/10 Antar att du är defflirare för annars har du hållit in med dina trupper alltför mycket
Stam: 1/10 Vet inte mycket om er men det är klart, finns fortfarande tid att ändra på den saken.
Rykte: 0/10 Faktiskt inte hört talas om dig, men kan såklart vara pga att jag inte lirat annat än v3, v5 och denna.

Rate: Mars
 

ROX@R

Member
Reaktionspoäng
1
Mars

Poäng 9/10 26:e plats är inte så dåligt men du kan bli bättre ;)
Position 9/10 bra läge och många fria ytor
OBa 10/10 växer för varje dag :D
stam 10/10 Tung som vanligt
Rykte 7/10 Känd, men det pratas inte lika mycket om dig och DreamTeam nu, vet dock ej vad det beror på


Rate:Rox@r
 

DeletedUser

Guest
Rox@r

Poäng 5/10 helt okej men bättre kan du ;)
position 7/10 bra med barbs runt omkring dig!
OBa 2/10 med tanke på poängen så skulle du kunna bättra på denna! :)
stam 8/10 bra stamval
Rykte 3/10 inte hört något om dig :/

Rate limpank10
 

DeletedUser

Guest
limpank10

limpank10

Poäng: 7/10 rank 77 Lite ups and downs det senaste dock
Position: 6/10 hyffsat placerad men litye instängt om man inte vill jaga M
OBA: 8/10 Ser fint ut
Stam: 8/10 Helt okej val
Rykte: 2/10 nicket e nytt för mig

Rate: SuperGun
 

DeletedUser

Guest
SuperGun

Poäng: 8/10 Du ligger högt upp i rankingen, men bättre kan du ;)
Position: 7/10 Bra läge...
OBA: 9/10 Du köttar på bra!
Stam: 8/10 Mycket bra stam
Rykte: 5/10 Har tyvärr inte hört så mycket om dig

Rate: Målward
 

DeletedUser

Guest
SuperGun

Poäng: 8/10 Du ligger högt upp i rankingen, men bättre kan du ;)
Position: 7/10 Bra läge...
OBA: 9/10 Du köttar på bra!
Stam: 8/10 Mycket bra stam
Rykte: 5/10 Har tyvärr inte hört så mycket om dig

Rate: Målward


Målward

Poäng: 4/10 med tanke på hur många områden du har kluster i och spelare som inte är med i några större stammar som är möjliga att adla borde du ha mera än så här.
Position: 6/10 Väldigt utspritt, men bra möjligheter att växa på !
OBA: 4/10 223.000 med tanke på vart du ligger borde du ha kring 500.000 enligt mitt tycke ^^, men ändå bättre än många andra i samma stam.
Stam: 7/10 WRA ligger lite väl instängt men det går alltid att lösa :), bättre upp vore om du var med i DREAM ^^
Rykte: 5/10 Att avbryta en allians och förklara krig på samma gång är inte så populärt, men annars har jag fått en bra uppfattning av dig :)

Rate: Mjukis
 

DeletedUser

Guest
Rate: Mjukis

Poäng: 8/10 ligger i top 50 så inte mycket att säga här.
Position: 7/10 Ligger bra till men mycket farmrunt och bra tillväxmöjligheter.
OBA: 8/10 2,335,935 - samma plats som ranking vilket är bra, verkar kriga på.
Stam: 8/10 RAV verkar vara en stark stam med bra medlemmar så ser bra ut!
Rykte: 5/10 Känner inte till dig personligen men stammens namn har jag sett vilket säger en del om spelarna.

Rate: AnderReturn
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
AnderReturn:

Poäng: 7/10, rank 54 helt OK
Position: 7/10: Verkar finnas en del yta du fortfarande kan växa på, vi får se, kanske blir du lite mer instängd nu efter denna merge med dbo, men helt ok verkar det som härifrån
OBA: 9/10 Bättre än rankingen, inget att klaga på här
Stam: 6/10 Ny maktfaktor i världen i och med denna merge, definitivt.
Rykte: 0/10 Har tyvärr inte hört något om dig men kan lika gärna vara för att jag inte lirat TW på länge förrän 19 så ta denna punkt lite inom parantes.

Rate: Mars
 
Topp