Rate the player

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
BigBAWZbenke

poäng 8/10 41.390p och top 50 :)
position 7/10 beroende på diplomati kan du kanske bli aningen instängd
Oba 10/10 top 10 oba rankad
Stam 8/10 top 10 stam med en del vassa spelare
rykte 9/10 en kille som alltid har fler yxor än poäng, om han inte blivit rensad ;)

rate: Psykovic
 

DeletedUser

Guest
Psykovic

Poäng: 9/10 Top 5, går väl inte att klaga.
Position: 5/10 Herrar adlar i ditt område.
OBA: 4/10 Humm, bättre kan du väll?
Stam: 7/10 Finns några noobs, men annars är det den rätt okej.
Rykte: 3/10 bara sett dig i forumet.

Rate: Schlol
 

DeletedUser

Guest
Schlol

Poäng: 9/10 topp 20, mycket bra! :)
Position: 7/10 fina farmbyar och adelsobjekt. Helt okej. :)
OBA: 6/10 spelar ingen större roll enligt mig ^^ inte fått försvara så mycket... ;)
Stam: 10/10 -M- ligger rank 1, ska du vara glad för.. ;)
Rykte: 1/10 har inte hört nåt om dig ;)

Ranka: fredrikola
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 8/10 Top 15 så går inte att klaga
Position: 4/10 Svårt när ens egna och allians ligger så tät intill ditt egna område
OBA: 7/10 har helt okej
Stam: 10/10 Klart bästa stammen på hela världen
Rykte: 10/10 Klart jag vet vilka ni är skönaste snubbarna

Rate Puckelrygg
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 8/10 Top 15 så går inte att klaga
Position: 4/10 Svårt när ens egna och allians ligger så tät intill ditt egna område
OBA: 7/10 har helt okej
Stam: 10/10 Klart bästa stammen på hela världen
Rykte: 10/10 Klart jag vet vilka ni är skönaste snubbarna

Rate Puckelrygg

Naww :*

(tijo)
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 3/10, borde ha mer poäng vid det här laget. SlutaT?
Position: 1/10, med tanke på att du inte har en stam längre..
OBA: 1/10, inge vidare. Längesen du kötta, ser ut som att du blev köttad och kanske det som är anledningen till att du slutar??
Stam: 0/10 ingen längre.
Rykte: -/-

El Bandolero
 

King Emil

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 1/10 Precis börjat
Position: 1/10, Hyfsad position.
OBA: 1/10, Precis börjat
Stam: 1/10 Inget som kommer hålla.
Rykte: Känner inte till dig.

Rate King Emil
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
King Emil

Poäng: 6 rankad topp 150 men du är nog snart inne på topp 100 igen!

Position: 7 Den funkar väll, med stam medlemmar runt omkring men även lite annat som du kan sätta tänderna i.

OBA: 8 rankad 47 på OBA och det är vasst speciellt eftersom att du har en riktigt bra OBF

Stam: 7,5 11th verkar vara en helt okej stam, så det ser bra u!

Rykte: Känner inte till dig, men tror jag sett ditt namn tidigare, men vad vet jag :)

Rate JesperC11
 

DeletedUser

Guest
JesperC11


Poäng: 6/10 top 30, men med så många fina byar runt omkring dig kan de förbättras. Tror på dig :)
Position: 7/10 Fina byar runt omkring dig, lite avlägsnad från stammen. Alltså du får mer farms för dig själv. Du kan växa dig stor ostört.
OBA: 163k OBA, finfint kött. Visar att du har köttat smart med det antalet byar du har. 63k OBF, lite motstånd får du iaf i k45
Stam: 5/10 En bunt backstabbers har du iaf i stammen. Men om ni håller ihop kan ni nog komma halvvägs.
Rykte: 5/10 Sätt dig i ett par världar.

Rate: Schlol
 

DeletedUser

Guest
Schlol:

Poäng: 6/10 - Rank 4. Kan ju inte kalla er slackers då vi ligger efter men schlol du måste lägga blommor och bin åt sidan!
Position: 6/10 - Har ju en hel del mörkblått runt er. Fast ni har ju internadlat lite överallt så någonstans ska ni väl kunna utöka er rätt fint:)
OBA: 8/10 - Lite slackers varning, ni ligger ju bakom Generaal nu igen. Statistik och forskare säger att så kommer det vara i framtiden också:)
stam: 10/10 - Rank 1, bor i de mörka urskogarna. Känns rätt säkert i K55.
Rykte: 7/10 - Skulle säga att kontot Schlol var det inte många som kände till när du reggade dig på V19. Men du har säkert blivit ett namn på många munnar. Kanske fått lite hjälp på traven.

Kör håårt boys!

Rate: GeneraaL.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
GeneraaL:

Poäng: 10/10 eftersom du är rankad 10, inget mer att säga.
Position: 5/10 börjar bli lite trångt, men kan du tänka dig att "internadla" så blir 5an snabbt en 10a här med :)
OBA: 10/10 bättre än poängranken samt 2 dagens anfallare, inte helt fel
Stam: 1/10 för stora och förstör därför för din personliga tillväxt, tyvärr....
Rykte: 10/10 Har gjort comeback i och med v19 och inte spelat på en längre tid så kan tyvärr inte säga så mycket om denna, men en 10a eftersom 50% av kontot kommer från rätt del av Sverige!

Rate: Mars
 

DeletedUser

Guest
GeneraaL:

Poäng: 10/10 eftersom du är rankad 10, inget mer att säga.
Position: 5/10 börjar bli lite trångt, men kan du tänka dig att "internadla" så blir 5an snabbt en 10a här med :)
OBA: 10/10 bättre än poängranken samt 2 dagens anfallare, inte helt fel
Stam: 1/10 för stora och förstör därför för din personliga tillväxt, tyvärr....
Rykte: 10/10 Har gjort comeback i och med v19 och inte spelat på en längre tid så kan tyvärr inte säga så mycket om denna, men en 10a eftersom 50% av kontot kommer från rätt del av Sverige!

Rate: Mars

Haha, du får nog fråga grabben i tobakbutiken vad där egentligen är i din tobak nu va...:confused:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Mars

Poäng: ?/10 Hitta dig inte på första sidan?????
Position: 7/10 Duger väl gott o väl till dig & mig, om du vill dela? :rolleyes:
OBA: 5/10 (Chuckle) Kanske borde förklara va OBA står för? Nejdå, rätt okej faktiskt!
Stam: 1/10 HaHa! Ett gäng lögnare, DreamTeam utan mig? Tsk tsk tsk.
Rykte: 3/10 Kommer ihåg dig sen v3 tror ja....Men de är typ det iaf.

:awsm: Inte många som får en sån här Rate av mig. Hoppas du känner dig stolt :D

Klagomål kan skickas till mig ingame så tar vi ...hand om dom omgående. :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Inte så mycket som händer på denhär tråden längre.. Kanske ska få den på fötter igen? :)

teh gow

Poäng: 10/10 Bara rank 1? Lägg på ett kol eller två.
Position: 3/10 Mellan Herrar och -m- klarar dig nog hyfsat större delen av sommaren men som jag ser det är det du som bär hela din stam, resten kan ju knappt skicka adelståg.
OBA: 10/10 Bara rank 1 här också?
Stam: 5/10 Poängen håller dock inte spelarna :>
Rykte: 7/10 Du skriver oerhört mycket på forumet, inga problem med det men har fått höra mindre bra saker om dig tyvärr.

Rate: Disco Sven
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Inte så mycket som händer på denhär tråden längre.. Kanske ska få den på fötter igen? :)

teh gow

Poäng: 10/10 Bara rank 1? Lägg på ett kol eller två.
Position: 3/10 Mellan Herrar och -m- klarar dig nog hyfsat större delen av sommaren men som jag ser det är det du som bär hela din stam, resten kan ju knappt skicka adelståg.
OBA: 10/10 Bara rank 1 här också?
Stam: 5/10 Poängen håller dock inte spelarna :>
Rykte: 7/10 Du skriver oerhört mycket på forumet, inga problem med det men har fått höra mindre bra saker om dig tyvärr.

Rate: Disco Sven

Svårt & öka takten, problemet ligger i adlarna. Dom kostar mycket.
Från de senaste 7 dagarna.Rank Spelare Erövrade Byar
1 teh gow 17
2 SkinnSoffan 12
3 hlarsson 11
4 Schlol 11

Får leta efter bättre position tror jag

Sida 1:
Spelare: teh gow
Sida 2:
Stammar: Herrar
Spelare: Bushbrothers

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 0
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 193,176
Sida 2: 0
Skillnad: 193,176

chart

Fått jobba extremt hårt på min obA 2 veckor in 1500K - Ska då tilläggas att ja har endast väggat 2 nukes på herrar & off trupper ger ej ob, de mesta ja rensat är just off.... Så snälla, lite på mig - Ja kör på högtryck. ;)

Va är de för BS? De är väl ändå våra spelare som tar in poängen, får väl fråga -M- Spelarna om våra spelare "håller" eller ej ^_^

Hehuahaha Jasså va har du fått höra från Trin då? Att ja gillar & adla barbarbyar? :awsm: Snälla berätta mer, väldigt intresserad. Är väl ändå jag som håller v19 forumet aktivt? :p
 

DeletedUser

Guest
Svårt & öka takten, problemet ligger i adlarna. Dom kostar mycket.
Från de senaste 7 dagarna.Rank Spelare Erövrade Byar
1 teh gow 17
2 SkinnSoffan 12
3 hlarsson 11
4 Schlol 11

Får leta efter bättre position tror jag

Sida 1:
Spelare: teh gow
Sida 2:
Stammar: Herrar
Spelare: Bushbrothers

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 0
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 193,176
Sida 2: 0
Skillnad: 193,176

chart

Fått jobba extremt hårt på min obA 2 veckor in 1500K - Ska då tilläggas att ja har endast väggat 2 nukes på herrar & off trupper ger ej ob, de mesta ja rensat är just off.... Så snälla, lite på mig - Ja kör på högtryck. ;)

Va är de för BS? De är väl ändå våra spelare som tar in poängen, får väl fråga -M- Spelarna om våra spelare "håller" eller ej ^_^

Hehuahaha Jasså va har du fått höra från Trin då? Att ja gillar & adla barbarbyar? :awsm: Snälla berätta mer, väldigt intresserad. Är väl ändå jag som håller v19 forumet aktivt? :p

Förstår att du känner att du måste försvara dig mot min grova sarkasm!

Poängen och OB var ren ironi och det förstår nog 99% av alla som läst det.

Position så är det väll ganska självklart att du klarar dig när du rekryterat halva Herrar till din egen stam, förstår inte riktigt varför du är så stolt angående detta.

Rykte.. Inte hört något om att du adlat barbs, inte heller fått höra något negativt om dig från Trin då jag inte snackat med honom så mycket då jag lagt mycket av min tid på annat än TW sista tiden.
Gillar inte att smutskasta spelare så ska inte ta upp något negativt om dig ^_^
 

DeletedUser

Guest
Försöka få liv i denna igen då

Disco Sven


Poäng: 6/10 -Hyfsade poäng +1 för att jag gillar disco
Position: 2/10 -Aldrig roligt att ligga långt bak
OBA: 6/10 -Köttat på ok.. Men som sagt svårt att kötta på bra när man ligger i den positionen
Stam: 10/10 -Mörkret.. Vad skall man säga.. kan bara älska tullverket :cool:
Rykte: 2/10 -Aldrigt hört talas om dig innan. Men på nästa värld så får du en 10..+ att din länk på profilen har fått mig att få en ny favvolåt ^_^


Rate: Senormicke
 
Topp