Rate the player

DeletedUser

Guest
Killar, ämnet är "Rate the player"! Vill ni vara otrevliga mot varandra, och allmänt opassande i språket föreslår jag skype.

Fler inlägg av den här kalibern kommer generera straffpoäng, vare sig författarn raderat dem eller inte.
 

DeletedUser

Guest
Rate: Wppvater
Eftersom någon inte vill skriva med sitt nick :confused:
 

robz91

Member
Reaktionspoäng
0
Wppvater

Poäng 5/10 - sisådär 200k poäng på 3 månader? ;) Då får man nästan tro att du har 1kk trupper! ;)
OBA 10/10 - Grymt bra oba och obf för dina poäng betyder att du både fått utstå offensiver och deffensiver och klarat dig rätt så bra ändå!
Position 10/10 position är som väder, finns inga dåliga väder utan bara dåliga kläder :) Såsom att det inte finns dåliga positioner utan bara dåliga personer ;)
Profil 8/10 Sun Tzu citat klassiker! :) Schyyst
Stam 2/10 Lutar sig för mkt på andra stammar för att klara sig själva. Så tror inte stammen kommer hålla så länge dem inte får hjälp av någon annan.
Rykte 0/10, aldrig hört talas om dig men nu ska jag vara på min vakt! ;)

Rate: Coramoor
 

DeletedUser

Guest
Coramoor:

Poäng: 9/10 grymt bra men kan alltid bli bättre!
OBA: 9/10 lägre oba rank än poäng rank, men det duger ändå till en nia:)
Position: 8/10 du har allt möjligt runt dig, finns både fördelar och nackdelar med det.
Stam: -
Rykte:10/10 Har bara hört gott om dig, och det är även den uppfattning jag själv fått

Rate: JockdeRock
 

Emilio Lopez

Member
Reaktionspoäng
0
JockdeRock

Poäng: 10/10 Åter topp 1 forsätt! och välkommen tillbaka i ICU
OBA: 9/10 Helt okey OB-A antar att den kommer öka till en tia sen.
Position: 10/10 Guldläge finns inte mer och tillägga.
Stam: -
Rykte:10/10 Helt klart positivt, du bidrar till stammen vore förvånad om någon annan säger emot det.

Rate: Doktor Mabuse
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Doktor Mabuse

Poäng: 9/10 rank 13, Going up! :)
OBA: 5/10 Haha snart ifatt dig <3
Position: 9/10 - vet att du inte haft så stort motstånd hos imse vimse :)
Stam: -
Rykte: 10/10, min bara min <3

Rate: Sweca95
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 7/10 Mer poäng än mig, inte tagit alltför många barbar byar.
OBA: 8/10 3x din egna poäng, flyter på bra. Kunde dock vara bättre med tanke på stammen du är med i.
Position: 9/10 Antar att du kan härja fritt uppe i K34. Där du också har dina flesta byar.
Stam: 9/10 Vinner ICU kriget mot STING så får du en 10a. Hoppas på att ni gör det!
Rykte: Finns det mindre än 0?.. Såg din tråd där du lurade en nybörjare inom detta spel, eller så var han inte riktigt med i skallen. Dock väldigt fult av dig, dock inte värre än spelarna som satt och gav dig en klapp på axeln för det.

Antar att man inte behöver ta sitt in-game nick, utan att man få ta vem man vill?

Iaf rate: yocci
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 7/10 Mer poäng än mig, inte tagit alltför många barbar byar.
OBA: 8/10 3x din egna poäng, flyter på bra. Kunde dock vara bättre med tanke på stammen du är med i.
Position: 9/10 Antar att du kan härja fritt uppe i K34. Där du också har dina flesta byar.
Stam: 9/10 Vinner ICU kriget mot STING så får du en 10a. Hoppas på att ni gör det!
Rykte: Finns det mindre än 0?.. Såg din tråd där du lurade en nybörjare inom detta spel, eller så var han inte riktigt med i skallen. Dock väldigt fult av dig, dock inte värre än spelarna som satt och gav dig en klapp på axeln för det.

Antar att man inte behöver ta sitt in-game nick, utan att man få ta vem man vill?

Iaf rate: yocci

Klart du ska ta ditt nick;)

Men för sakens skull så rate:ar jag ändå.

Poäng 1/10
OBa ganska mycket för din poäng, ger dig 6/10
Position 0/10 helt värdelös
Stam 1/10 rätt kass den också.
Rykte som erfaren v3 spelare så vet jag vem du är. Frågan är dock ifall det är originalspelaren fortfarande.

Rate: Sweca95
 
Senast redigerad av en moderator:

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
Sweca95

poäng- top30 mkt bra 9/10
OBa- mer än dubbla poängen, har köttat en del 8/10
Position- finns en del bra byar att adla, frågan är hur moralen blir mot dom 8/10
Stam- Anser denna värld vara så gott som avslutad pga er! 10/10
Rykte- Verkar vara duktig och syns mkt på externa, le dock upp ett ganska tråkigt skämt! 5/10

Rate:psykovic
 

DeletedUser

Guest
Psycovic

psykovic

poäng- top 30, bra 9/10
OBa- mer än dubbla poängen, 8/10
Position- Om du inte har en realtion Stammen SITH så skulle jag säga du har all plats i världen att växa på, 8/10
Stam- Stamposition 4a, vet inte så mkt om er, 6a på OBA, ni verkar inte ha fått er något stort motstånd med tanke på OBF (26), 5/10
Rykte- Vet inte så mkt om dig heller:( Allt jag har är ditt namn och det ger ksk fel signaler:] 5/10


/Joulie


Rate: UniXAngel / UniXEngel
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
poäng- 8/10
OBa- helt ok. kunde vart bättre
Position- vill se dig i fronten :)
Stam- bra stam. köttar på.
Rykte- no comment



Rate: start
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Start

Poäng: 1/10 - going down.
OBA: 4/10 - Acceptabelt, OB-F dessto bättre
Position: 0/10 - Front mot akutmottagning, screwed :D
Stam: 1/10 - STING, inte mycket att hänga i gran längre. Och när ni var stora gjorde ni inte precis det motstånd ni kunnat.
Rykte: 2/10 - Sett dig på forumet någon gång, håller god min trots motgångar men ibland lite stor käft jämfört med byantalet ;).

Rate: Sweca95
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Start

Poäng: 1/10 - going down.
OBA: 4/10 - Acceptabelt, OB-F dessto bättre
Position: 0/10 - Front mot akutmottagning, screwed :D
Stam: 1/10 - STING, inte mycket att hänga i gran längre. Och när ni var stora gjorde ni inte precis det motstånd ni kunnat.
Rykte: 2/10 - Sett dig på forumet någon gång, håller god min trots motgångar men ibland lite stor käft jämfört med byantalet ;).

Rate: Sweca95

den stora käften beror på att jag spelar för att det är kul och inte för och bli bäst :)
hade jag velat vara rankad 1a hade jag varit det. men man har ett liv utanför boxen och det ska man ta vara på varje sekund som går :)

jag spelar och har aldrig spelat co, så det tar mycket tid i början med och farma etc..

men håller med dig, mina poäng och byantal suger kulor. ha ha!
har haft mycket motgångar utanför tw och har inte kunnat gå in för det seriöst som ja hade tänkt ifrån första början.

är mest ett stöd för de andra medspelarna. men om jag får tiden och räcka till på någon ny värld någon gång så ska de bli kul och se hur det går.

mvh
 

NaNoVeX

Member
Reaktionspoäng
0
rate

Poäng: 9/10 - top 50, skit bra!
OBA: 9/10 - riktigt bra, fortsätt kötta :D
Position: 6/10 - ligger granne med ICU ser jag, kan både vara en fördel och en nackdel :)
Stam: 9/10 - bra med poäng och OB, lojala och verkar seriösa
Rykte: 2/10 har inte sett dig i forumet så mycket (har dock inte varit så aktiv här heller)

Rate: NaNoVeX :D
 

DeletedUser

Guest
Poäng 4/10
OBA 8/10
Position -
Stam 6/10
Rykte Har kämpat på bra utan gnäll :) 10/10

Rate: Sweca95
 
Topp