Rate The Player!

DeletedUser

Guest
-QubbenTheSexy-

Poäng: 9/10 up up up you go. Bra att du inte älskar på QTU's barbs (y)!
OBA: 7/10 Hade för mig att du gillade att kötta ;) Men aja, du har iaf börjat jobba dig lite uppåt =)
Position: 4/10 satte lågt eftersom du inte frontar något speciellt. Men krig emot KH hade gett fina möjligheter...
Profil: 10/10 Profilen stämmer så in i hel***te :D V8, du och ja <3
Stam: 8/10 Tror på att stammen kommer splittas/mergas. Spelarna ligger lite huller och buller. Kriga emot KH och ni har ett starkt kluster!
Rykte: 8/10, du var ju startPro. Men vart tog det vägen? Annars så vet ju du hur man svingar med en yxa ;)

--
EA

Poäng: 10/10 Bra bra, överlevt mkt krig och är en av v14:s vassaste spelare helt klart.

OBA: 8/10 Bra kött helt klart då det ändå är svårt att hålla OBA men köttar på bra.

Position: 5/10 , Sådär, känns som du är nära lite TB och ICA. Men sålänge ingen ´´stabb´´ kommer ifrån de är du säker :O

Stam: 8/10 , Jaa en stam som ingen trodde skulle komma så långt. Diplomatin har räddat de hela tiden och nu är de störst på servern. Väldigt skickligt av erna diplomat och gjorde faktiskt bra att gå ihop med iNS för ha en chans mot DSA med OPTICO o DS. Får se hur det går mot DSA, ???, Stor och KH. 50/50 helt klart.

Rykte: 9/10 Ryktas att du är en bra spelare ... ;)

Helhet som spelare: 9,5/10 Du ser varför
 

DeletedUser

Guest
Pushar denna tråden lite! ^_^


- Bern3hardt -


Poäng: 6.5/10 Inte så mycket, men inte så lite heller. Kan bättras!

OBA: 3/10 165k OBA, varav 344K OBT, vad använder du dina trupper till? O_O Men tanke på dina poäng borde du ha mer.

Position: 6/10 Ser dig som rätt instängd, mellan vbD, SuSa och din egen stam. Men gör du bra ifrån dig och tar många byar i kriget mot Exc så förbättrar det din situation enormt.

Stam: 7/10 Jag har aldrig redigt fastnat för denna stammen. Förstår inte heller redigt varför den gjordes? Ni tröttnade på Exc och drog över till dåtida DSA's sida? Aja, Poängen är väl sådär, inget särskilt bra medel men jag ser ett ljus om ni lyckas adla er ut i kriget mot Exc. Tar ni över deras område så får ni bra med poäng och nya fina möjligheter. Kämpa på! :)

Rykte: 5/10 Inte hört något om dig, bara sett dig någon gång här på forumet. Men ska iallafall inte underskatta dig, det vet jag.


Eftersom du sammanfattade förra spelaren så fint så kan jag sammanfatta dig med en stark 6a. ^_^
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Pushar denna tråden lite! ^_^


- Bern3hardt -


Poäng: 6.5/10 Inte så mycket, men inte så lite heller. Kan bättras!

OBA: 3/10 165k OBA, varav 344K OBT, vad använder du dina trupper till? O_O Men tanke på dina poäng borde du ha mer.

Position: 6/10 Ser dig som rätt instängd, mellan vbD, SuSa och din egen stam. Men gör du bra ifrån dig och tar många byar i kriget mot Exc så förbättrar det din situation enormt.

Stam: 7/10 Jag har aldrig redigt fastnat för denna stammen. Förstår inte heller redigt varför den gjordes? Ni tröttnade på Exc och drog över till dåtida DSA's sida? Aja, Poängen är väl sådär, inget särskilt bra medel men jag ser ett ljus om ni lyckas adla er ut i kriget mot Exc. Tar ni över deras område så får ni bra med poäng och nya fina möjligheter. Kämpa på! :)

Rykte: 5/10 Inte hört något om dig, bara sett dig någon gång här på forumet. Men ska iallafall inte underskatta dig, det vet jag.


Eftersom du sammanfattade förra spelaren så fint så kan jag sammanfatta dig med en stark 6a. ^_^


Unborn.

Poäng 7/10,inte överdrivet mycket.:)

OB-Riktigt bra Köött!66te plats, igemförelse med Poängen iallafall.:)

Område. - Området är vad du gör det, du har mycket Knähundar att adla!;)

Stammen .- Stammen Klarar av att Kötta, ett gäng bra spelare, frågan är ifall de nu klarar det till Slutet, iochmed att de gränsar till Bla ica. Hoppas på er!:)

Rykte:- Unfair detta, då jag känner dig sedan tidigare..


Rate ExtremHatt:cool:
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Sorry för offtopic. Men går man tillbaka ett par sidor, så ser man att de endast är samma spelare som ratas om å om igen...
Lite tjatigt...
 

DeletedUser

Guest
Extremhat

Poäng: 3/10 Inge vidare.

OBA: 3/10 även detta är inge vidare.

Position: ...

Stam: 7/10 Finns guldkorn men som alltid så finns det säkert dökött också. Har dock helt klart höjt sig i mina ögon.

Rykte: 1/10 Har sett dig på externa men aldrig hört något riktigt bra om dig in game.
 

Tottas

Member
Reaktionspoäng
1
Tottas
stam: ja
poäng: några
OBA: va ä det?
OBF har jag.
position: knöl full
rykte: älskar whisky
hahahaha
 

DeletedUser

Guest
Tottas

Poäng: 7/10, Mycket bra ;)

OBA: 8/10, ännu bättre ;)

OBF: 8½/10, mycket bra det också ;)

Stam: 7/10, en stam som jag tycker om, tror dock att det kan bli svårt att slå ICA.

Rykte: Ryktas att du är en såkallad whiskyälskare, vet inte vart jag fått de ifrån :confused:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
...

De här kallas ett krig som är att ica vinner för att de är dubbelt så stora. och att Optico har OUT på sig, . Palla flera stammar mot 1 när de är reddan större än den stammen. De borde vara bara Optico mot ICA inte, ICA och OUT vs Optico. ? :confused:
 

Tottas

Member
Reaktionspoäng
1
Finns folk som börjar ana att du dränker dina sorger och byförluster i alkohol Tottas, kan det stämma?^_^

jag tappar byar och fler lär jag tappa.
men jag gör så gott jag kan och krigar med ett leende på läpparna.

älskar detta spel i vinst och förlust.

skulle föv vara roligt att ha ett delat forum med ICA:))
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
jag tappar byar och fler lär jag tappa.
men jag gör så gott jag kan och krigar med ett leende på läpparna.

älskar detta spel i vinst och förlust.

skulle föv vara roligt att ha ett delat forum med ICA:))

En delad chatt så vi kan se när våra fiender är aktiva också ^^

Nej men en delat forum mellan ICA och Tottas bara våre nåt...
 

DeletedUser

Guest
Tottas

Poäng: 7/10, Mycket bra ;)

OBA: 8/10, ännu bättre ;)

OBF: 8½/10, mycket bra det också ;)

Stam: 7/10, en stam som jag tycker om, tror dock att det kan bli svårt att slå ICA.

Rykte: Ryktas att du är en såkallad whiskyälskare, vet inte vart jag fått de ifrån :confused:


Poäng 2/10 ganska dåligt med tanke på att du spelat sen december :p

OBA hahaha

OBF ganska bra måste man säga :p

Stam helt okej stam tack varre bland annat Ej anaflabet

Rykten gillar Hv
 

DeletedUser

Guest

Poäng: 9/10, Bra för att ha startat sent

OBA: 8/10, också bra för att ha startat sent

OBF: 9/10, rank 98, duger alldeles lagom (inte för hårt testad, men samtidigt testad.. win win)

Stam: 10/10, bäst på servern nu?

Rykte: CCCP @ v3 säger allt, måste dock lära sig de nya metoderna
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 9/10, Bra för att ha startat sent

OBA: 8/10, också bra för att ha startat sent

OBF: 9/10, rank 98, duger alldeles lagom (inte för hårt testad, men samtidigt testad.. win win)

Stam: 10/10, bäst på servern nu?

Rykte: CCCP @ v3 säger allt, måste dock lära sig de nya metoderna

Jag är den nya metoden :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 9/10, Bra för att ha startat sent

OBA: 8/10, också bra för att ha startat sent

OBF: 9/10, rank 98, duger alldeles lagom (inte för hårt testad, men samtidigt testad.. win win)

Stam: 10/10, bäst på servern nu?

Rykte: CCCP @ v3 säger allt, måste dock lära sig de nya metoderna

Skriver om dig när du fanns på servern . .

Poäng: 10/10 - Du Hade mest.

OBA: 9/10 - Du låg i toppen iallafall.

Stam: 9/10 - DS var det va? Var en av dom vassaste just då i toppen.

Rykte: Vet inte något om dig mer än på v14, Verkar erfaren. Du kanske har andra nick jag känner till?
 

DeletedUser

Guest
Poäng 4/10 startade samtidigt som servern och har inte skaffat mer illa!

Oba 6/10 får väl vara ok för en med din storlek

ObF 7/10 bode ha varit mer med tanke på hur mycket byar du har förlorat under din tid här

Stam FLYKTING från optico så blir nog tomt här

rykte 4/10 kass stats flykting men har adlar mycket mot fi så det får du litet plus mot.

SALCIN
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng 4/10 startade samtidigt som servern och har inte skaffat mer illa!

Oba 6/10 får väl vara ok för en med din storlek

ObF 7/10 bode ha varit mer med tanke på hur mycket byar du har förlorat under din tid här

Stam FLYKTING från optico så blir nog tomt här

rykte 4/10 kass stats flykting men har adlar mycket mot fi så det får du litet plus mot.

SALCIN

Poäng: 6/10 började nästan en månad efter världen startat men ligger långt efter toppen
OBA: 4/10 antagligen inte särskilt mkt till motstånd hitills
OBF: 1/10 som sagt inte särskilt mkt till motstånd därav så har det varit chill på OB-sidan
Stam: 8/10 kommer dra ifrån tillsammans med ICA och SuSa och sen får vi se vad som händer, jag gissar på att OUT kommer att stå som tvåa, alternativt segrare i den här världen
Rykte: 7/10 Yeah man...

Rate: Hermione Granger
 

DeletedUser

Guest
Hermione Granger

Poäng: 8/10 Rank 9 är inget man kan klaga på. Har inte adlat på några dagar så kanske man får se en klättring några pinnar snart? Startade relativt tidigt.

OBA: 9/10 Rank 9, kammade hem nästan 3 mille på två veckor mot Optico, riktigt bra köttat.

OBF: 9/10 Liggandes i fronten och med bra deffhjälp från stammen plockades det även här in över 3 mille obf-poäng. Tappat fyra byar i kriget, samtliga efter retakes.

Position: 8/10 Låg perfekt till för kriget mot Optico, finns mycket kvar att adla så instängt är det inte ännu. När Optico är borta kan positionen dock visa sig vara ganska trång.

Stam: ICA

Rykte: Tagit och behållt 19 byar i kriget, var galen i krigsstarten men har lugnat sig under senaste veckan. Duktig spelare!
 
Topp