Rate The Player!

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng 10/10 , top 30.
OBA 7/10 från Krossningen av sin före detta stam..
Position 7/10 Utspridd :p
stam 10/10 växt snabbt som fasen.
Rykte 2/10 ingen koll på sånt :p
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Misstog mig, sorry, trodde du var en av de från waawal men kom på att du varit där sedan mergen med ProYK ;)
 

DeletedUser

Guest
extremhatt

Poäng 4/10 - Omstart antar jag, spelade förut i [x] och valde att starta om pga stammens fall som till stor del berodde på att en viss ledare (som nu i princip är borta) valde att lämna sin stam i sticket(!)

OBA 3/10 Inge hög alls, men det kan betyda mkt trupper dock, därav en 3:a, istället för en 1:a.

Position 6/10 Dina 6 byar är rätt bra klustrade, ligger i front mot DSAs mur som dom har byggt upp där via en hel del barbar-adling O_O. Är det ett bra utgångsläge, eller ett väldigt dåligt får framtiden utvisa.

Stam 7/10 iNS, en stam med många respektfulla gamla rävar. En stam med många spelare från v12:s Träd och från v3:s ST2. Enligt rykten ska stammen vara påväg att rasa samman, det hoppas jag verkligen inte på. Dock så har någon större spelare lämnat/kickats såg jag. Hoppas det inte är någon större fara!

Rykte 5/10 Skriver lite på forumet, dock oftast ganska irrelevanta inlägg ;).

ICA-Stig
 

DeletedUser

Guest
Poäng 8/10 - Bra poäng, inte minst för att vara i en ständigt krigförande stam.

OBA 7/10 Bra OB oxå men detta är ju eg en rätt värdelös indikator. Iaf om man fokuserar på OBF, OBD däremot säger en hel del.

Position 5/10 Mjae.. Bra om man vill ha kul, sämre för tillväxt.

Stam 7/10 Verkar vara duktiga, personligen har jag ingen större koll på folks realnicks eller rykten från tidigare världar men ni har ju skött det mycket bra hittintills. Dock ett minus i kanten för hela wawaal historien. Fulspel så här tidigt i spelet ger en knappast förtroende hos andra. Verkar sköta diplomatin bra och har många vänner i världen ändå.

Rykte --- fel person att svara på det.
 

DeletedUser

Guest
Rovet

poäng 9/10, hörruduru du ska ligga på topp;)
OBA 9/10, går inte att göra så mycket mer än var ru gör så inget att klaga på ändå
position 10/10 , du har placerat dina byar fint o strategiskt enligt min supermening
stam 10/10 heja heja
rykte 10/10.. ecalos lalala;)

pingvinlem ala korv!
 

DeletedUser

Guest
Pingvinlem

Poäng 9/10
OBA 9/10
Position 9/10
Stm 10/10
Rykte 9/10

Rate Ramayne
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Ramanye

Poäng 8/10 top 30 snart sticker du iväg med 350 k poäng eftersom du har bunkrat upp ett gäng adels? :sneaky:
OBA 8.5/10 Fint kött i starten av världen. Slackat lite, men det kommer antagligen snart igen! :)
Position 2/10 Mitt i DSA :x
Stm 10/10 Bästa stammen....
Rykte 9/10 Mjo du kan spela det vet ja. Men verkar som du är en slacker ibland också. Du får inte gå på tomgång i fortsättningen!


Ej anaflabet
 

DeletedUser

Guest
Ej Anaflabet:

Poäng 9/10
Topp 10, säger det mesta.

OBA 10/10
2:a, på ca 1,46 M. Ej heller här något att tillägga. Killarna pangar på!

Position 3 alt 10/10
Sett till övriga i WAAWAL ligger dom smått illa till, i kriget mot SuSa. Relativt utsatt.
10:an's poäng ges i form av att dom genom sitt läge även har ett ultimat läge vid den fronten, att kunna fläska på.

Stam 4/10
WAAWAL har haft mycket att göra sista tiden, med ICA, SuSa, TB och vad enligt EA själva erfar, OPTICO/BMF. Återstår att se hur länge det håller.

Rykte 10/10
Svarar bara för mig själv, när jag säger att dom är som ett spöke IG.
Näst intill omöjlig att komma åt ;>


kimpis1 (förväntar mig inte mycket)
 

DeletedUser

Guest
Kimpis1

Poäng: 8/10 , Helt okej, växer på bra och överlevde iNS ;)

OBA: 8/10 , Bra OBA för din rank, man brukar oftast ligga lite bakom sin rank ( i vissa fall ) men ligger bra till )

Position: 6/10 , ligger nära iNS och lite andra stammar, mkt adlingsalternativ men kan bli tufft om eventuellt krig mot iNS skulle komma. Men hyfsat.

Stam: 5/10 , Inga kommentarer, lite mkt medelmmar är min enda kommentar ( NÄSTAN INGEN )

Rykte: 5/10

Allmänt som spelare: 8/10, verkar vara en bra spelare o skicklig diplomat. Bra rank också alltså växer du bra. Tror du har ett bra läge för framtiden.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att Black I Zoonz inte har något konto ingame (vad jag vet), eller har annonserat ut någon annan att rate´a tar jag på mig ansvaret att bli rate´ad härnäst!

Rate ICA-Stig
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
9/10 Poäng. FinFina poäng. köttar på fint.
6/10 kunde varit högre :rolleyes:
Position 10/10.
Stam- 7/10 köttade ner Waawal , men verkar löjligt att kriga emot RnR?
Rykte 0/0 vet inte mycket om dig, iochmed fakenick, men verkar ju som en bra spelare.


Rate - "Extremhatt"
 

DeletedUser

Guest
Sorry för off-topic, men är det löjligt att expandera? :(

En sak till, man rate´ar oba i en sådan här tråd, inte obt ;) (inte mitt fel att inte någon anfaller mig:crybaby:)
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
-Svar till icastigen -

Nej, det är det inte, men både TB och Ica mot RnR? De står väldigt chanslösa D:
 

DeletedUser

Guest
extremhatt

poäng: 3/10 - gråby adlingar och en krock? Blir din nästa adling en DSA by tro?
OBA: 3/10 - låg.
Position: 6/10 - ligger vid fronten, vilket alltid är skoj. dock väldigt dåligt med farmer, vilket kan försvåra expansion
Stam: 7/10 - en del vassa spelare, en del ostabila. håller det hela vägen?
 

DeletedUser

Guest
GoodRiddance

poäng : 8/10 :) Rank 44 duger men inom 30 för en nia tycker jag. Du bygger byarna på likadant sätt. Med andra ord medför till mer poäng för varje by.
OBA : 9/10. Någon har varit jäkligt aktiv på krigandet och krig assist (hjälpa någon annan att adla något.) Tagit mycket trupper har du :) 38 plats.
OBF : 4/10. Frågan är om du är full off eller full deff. Ingen verkar våga kolla med den lilla siffran i förhållande till vissa andra spelare :)
Position : 6/10 Ganska utspridd med många barbarbyar i mellan byarna. På så sätt ingen stor fiende imellan byarna. Du ligger över tre kontinenter.
Stam : 10/10. Hyggligt gäng killar i DSA. Bra offad stam, vet hur man attackerar och annat, får de mesta stammar på fall med sina off. Deff är de enda som överlever ett tag :)

--
 

DeletedUser

Guest
GuldTasken

Poäng 6/10 - Inte mycket till poäng, speciellt inte eftersom att du startade vid serverstart.
OBA 4/10 Dåligt.
Position 1/10 - Inklämd i DSAs kluster.
Stam 0/10 - 7 medlemmar, och du som största medlem äger en väldigt stor del av stammens totala poäng. Inte en stam som kommer att gå någonvart.
Rykte 0/10 - Vem är du?

Med Vänliga Hälsningar
ICA-Stig
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
GuldTasken

Poäng 6/10 - Inte mycket till poäng, speciellt inte eftersom att du startade vid serverstart.
OBA 4/10 Dåligt.
Position 1/10 - Inklämd i DSAs kluster.
Stam 0/10 - 7 medlemmar, och du som största medlem äger en väldigt stor del av stammens totala poäng. Inte en stam som kommer att gå någonvart.
Rykte 0/10 - Vem är du?

Med Vänliga Hälsningar
ICA-Stig

Poäng: 9/10 , Växt på väldigt fint,
OBA:9/10 Kött!
Position: Ligger ganska ostört med dina barbarer
Profil: Lite trist dock fin dagens! 1337 Byar!:)
Stam:Ingen komentar. vet inte mycket om er dock.

Rate - ExtremHatt
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 3/10 går sakta framåt
OBA:3/10 inte mycket till OBA
Position: 6/10 ligger i front :p
Profil: Helt okej bild :p
Stam:Stammen har en del bra spelare.
Rykte Vet inte vem du är eller vilka världar du spelar på
Rate - QTS
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
-QubbenTheSexy-

Poäng: 9/10 up up up you go. Bra att du inte älskar på QTU's barbs (y)!
OBA: 7/10 Hade för mig att du gillade att kötta ;) Men aja, du har iaf börjat jobba dig lite uppåt =)
Position: 4/10 satte lågt eftersom du inte frontar något speciellt. Men krig emot KH hade gett fina möjligheter...
Profil: 10/10 Profilen stämmer så in i hel***te :D V8, du och ja <3
Stam: 8/10 Tror på att stammen kommer splittas/mergas. Spelarna ligger lite huller och buller. Kriga emot KH och ni har ett starkt kluster!
Rykte: 8/10, du var ju startPro. Men vart tog det vägen? Annars så vet ju du hur man svingar med en yxa ;)

--
EA
 
Topp