Rate the player (above)

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Halloj!

Gör ett tafatt försök att få lite liv i v44's forum.

Ni som är ovana vid konceptet. Skriv en utvärdering, skala 1-10, på spelaren som hänvisas till i inlägget ovan efter följande mall.

Poäng: x/10
OB: x/10
Position: x/10
Profil: x/10
Rykte: x/10
Stam: x/10

Rate; Herr Tåg.
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Herr Tåg

Poäng:
9.99/10
Lyckas inte stabilisera sig som rank 1 så det kan inte bli full pott. Annars är det klart godkänt.
OB: 8/10
Rank 1 i OBA är ju bra även om konkurrensen inte verkar jättestor hittills. Låg OBD rank visar mest på att klustren ligger väl skyddade.
Position: 4/10
Kanske kul om man gillar assistpoäng och långa renstider. Borde försöka ta sig närmre fronten/mitten.
Profil: 7/10
Kul men inte asrolig. Finns nog bättre ordvitsar om tåg. ;)
Rykte: 10/10
Hade rykte som bra spelare redan när vi spelade på v22 och det verkar ha blivit ännu bättre medan jag var borta.
Stam: 8/10
Den kontakt jag har haft så har det varit rent spel och raka besked. Lite synd att dom trasslade in sig med Bumbi från början eftersom Bumbi hade lite dåliga influenser tidigare.

Rate: selakefo
 

Schrödinger

New Member
Reaktionspoäng
2
Får väl ta och försöka hjälpa till med de här tafatta försöken att få fart i forumet

Selakefo

Poäng: 2/10
Poängen är väldigt låga, men med tanke på att Bumbi har varit och tagit några munsbitar är det inget konstigt. Svårt att komma upp sig i poäng utan att bli neradlad så fort moralen blir bra i ett sådant läge.

OB: 6/10
OBA:n får väl vara okej då du ligger över din poängrankning där, men vad som står ut är de andra två. OBF:n visar att du bjöd upp till dans när Bumbi kom och hälsade på vilket är admirabelt för ett så litet konto/stam. Hade det inte varit för det hade OBA:n säkert varit högre med då du kunde fokuserat annorlunda, så jag låter detta väga upp i min bedömning. Ligger också väldigt högt upp på OBAss så du har inte bara tagit din stams deff för att få din OBF, utan du har varit mycket aktiv på att försvara dina stamkamrater med det lilla du hade, mycket mer än många storspelare: respekt!

Position: 2/10
Tuff postion ute vid rimmen inklämd bakom Bumbi. Rolig position för att kriga och visa vem som bestämmer med sitt stora finger; desto mindre roligt om man är intresserad av långvarig överlevnad (men kunde varit värre).

Profil: 3/10 (Möjligen +6)
Är dödslinan tvättlinan de försöker använda som snara runt din hals? I så fall får du bonus för galghumor... Ehm i alla fall, annars finns det inte så mycket att säga, trevligt med en bild vilket är bättre än många andras (inklusive min egen).

Rykte: 7/10
Har inte direkt pratat med dig och vet inte så mycket förutom att du kommer från nordpolen. Men jag gillar ditt försök att få igång forumet med en krigsförklaring som gav lite rolig läsning, så får gå efter detta.

Stam: 6/10
Paint har haft sina motgångar och har väl haft det lite svårt i den positionen ute vid rimmen de befinner sig i. Men de har gjort ett sjuhelsikes bra jobb med att hålla Bumbi borta, i alla fall från där jag sitter oupplyst som man är. Hög OBF vittnar om många döda krambjörnskrigare på deras farstur; undrar hur många av dem som brukar ge sig ut i skogen och jaga björn med sina bara händer? Minst hälften skulle jag tro, och den andra halvan sitter hemma och pillar navelludd med avhuggna björnramar.

Rate: Schrödinger
 
Topp