Rate the player above

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Ögat ser dig

Poäng:
5/10. En bit efter toppen med en rank på 46 och i skrivande stund ca 356k poäng. Har förutsättningar att växa nu med fin front mot TPE.
OBA: 6/10. Rank 38, godkänt, varken mer eller mindre.
OBF: 6/10. Rank 36, har stigit mycket senaste veckan. Kommer nog fortsätta stiga pga av fronten mot TPE, så länge de fortsätter göra motstånd dvs...
OBAs: 7/10. Rank 21, bra jobbat här. Klart godkänt!
Position: 9/10. En bra front, och även många säkra byar. Dessutom vägg i vägg med TPE, så många lätta byten. ;)
Profil: 0/10. Inte ens en bild. :(
Rykte: -/10. Känner tyvärr inte till.
Stam: 10/10. Rank 2 just nu bakom RAID. Har varit den stam som visat framfötterna mest i kriget trots att de länge varit under stor press.

Rate: Lundav


 
Reaktionspoäng
0
LUNDAV

Poäng: 8/10 - Bra poäng. Det är klart, det är en bra bit upp till rank 1, men det är det för många. Börjar glesna lite nu. Men helt klart bra poäng!

OBA: 8/10 - Absolut godkänd med tanke på poäng. Även med tanke på position. Utspridda byar, och långa avstånd för off att vandra.

OBF: 6/10 - Vet ju inte riktigt vad jag ska säga här tbh. Det är ingen dålig poäng, men långt ifrån bra också. Men det är svårt att få OBF om man inte får anfall på sig så.. :)

OBAs: 10/10 - Det är en bit upp till första platsen, men kan inte ge dig sämre än en 10 kände jag. Det är ni värda!

Position: 8/10 - Kluven på vad jag ska ge för betyg här. Men tycker det är en bra position. Kanske inte från din sida, men stammens. Du ligger bra till för att förse din stam med deff, som behövs!

Profil: 10/10 - Fick mig ett gott skratt av filmklippet! :D

Rykte: 5/10 - Har hört namnet innan iaf, men inte mycket mer än det. Vet tyvärr inget om dina meriter.

Stam: 10/10 - Som du själv skrev. Matar på riktigt bra och står sig otroligt starka även fast ni ligger under stor press. Keep it up!

Rate: The Burglar
 

ohhtuer

New Member
Reaktionspoäng
2
The Burglar:

Poäng: 9/10 väldigt bra skulle jag säga snart når du millegränswn vilket givetvis är bra och 14 plats kan man inte klaga på;)
OBA: 10/10 fjärde plats, finns inte mycket mer att säga
OBF: 10/10 även väldigt bra här, 3:dje plats för mig ger givetvis en 10:a
Position: 7/10 hyfsat bra läge då ni/du har front mot PPP, men man kanske egentligen föredrar front emot Trumpdyrkarna då de verkar som att det är där de mesta händer men .r inte så insatt.
Profil: 2/10 väldigt tråkig. Ingen text eller något. Du har en bild men den är direkt från tw. Så dags att ändra på den.
Rykte: --- vet inte så mycket här alls så -- den
Stam: 8/10 en stam som varit delaktig i mycket och har halva världen mot sig men har ändå hållit sig kvar och vinner, mycket bra jobbat där och keep it up;)

Rate: ohhtuer
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
ohhtuer

Poäng: 5/10 Varken bra, varken dåligt. Du har troligtvis startat sent också. Men sticker inte ut åt något håll.
OBA: 5/10 Betydligt sämre än vanliga rankingen, dock tycker jag det är bra att inte offra off i onödan, speciellt pga limited haul.
OBF: 2/10 Knappt något, men blir man inte anfallen så blir man inte, dock kan man ju påverka diplomatin för att få det intressantare ;)
Position: 10/10 Dör mycket trupper utan att något sker inåt, så guldläge att expandera om man kollar twstats över hur mycket som kastas bort inåt.....Frågan är om ni kan utnyttja positionen på bästa sätt?
Profil: 8/10: Kaxigt citat, kan dock inte bekräfta det då jag inte varit i Colombia..Rökning dödar ju också vilket ger lite dålig influens...Men det kanske var poängen med citatet också att du ska röka dig till döden. 10/10 isåfall för synergi!
Rykte: -/10: Vet inget om dig sen tidigare men iom att jag inte spelat sen v.23 innan denna världen så kan det lika gärna bero på mig.
Stam: 5/10: Gör inget stort väsen av sig så inte så mycket att säga.

Rate: Mars
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Mars

Poäng: 7/10 Top 25 iaf men inte mycket mer än det borde kunnat växa mer, möjligt sen start?
OBA: 7/10 Samma Oba som poäng, betyder att du fått kriga lite för dina byar!
OBF: 2/10 inte mycket till Obf, tyder på ganska ohotat läge o ensigt anfallande, men har nu också gått med världskriget så det kanske ökar snart? ;)
Position: 8/10 Ohotad med sitt läge och skaffat någon enstaka frontby mot LosT o vissade att den gick att använda igår. Men när trupper inte finns i tornet blir det svårt att ta byar.
Profil: 10/10 MarsAttack är ju guld så
Rykte: 8/10 varit frånvarande ett tag vad jag vet men riktigt trevlig person kommer jag ihåg från 23 :)
Stam: 7/10 Rank 6 stam som hållt sig borta från det stora kriget tills några dagar sedan.

Rate: WelcomeToTheFreakShow
 
Topp