Rate the player above

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Hololoco

Poäng: 5/10, Cirka 1000 poäng på 12 dagar, de är väl... medel?
OBA: 6/10, Ändå mer OB än poäng är väl hyfsat, fast jag tycker nästan det är lite för tidigt för dig att börja med det... om du nu inte avväpnat potentiella hot.
Position: 8/10, PABO är enda hotet, bortsett från det har du så gott som fria händer till att växa precis hur du vill. Inga farliga stammar i närheten heller som jag kunde skåda vid en snabb titt.
Profil: 2/10, Kort och till saken men meh, tråkig enligt mig. Ger inte upphov till några känslor.
Rykte: 3/10, Jag känner igen nicknamet, från var kan jag inte komma ihåg men någonstans ringer det en klocka.
Stam: -/10, Stamlös, gör du också rätt i enligt mig, bravo.

Tänk på att jag har rateat dig utefter det startdatum du hade, därav den höga poängen.

Rate: Thallasian
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
då ingen annan gör en rate så får jag väl göra en igen :(

poäng:10/10 ni ser väldigt stabila ut :) kommer vara kvar på top 10 en bra till framöver.
OBA: 9/10 rank 4 köttar på som vanligt :D som jag skrev ovan, ni kommer vara kvar på top 10 länge till.
position: 7/10 lite trångt med stamkamrater men ni tar er nog runt det ändå :)
profil: 3/10 fattar inte riktigt vad ni vill få fram men jag kanske är trög ;)
rykte: nico o lawliet som sitter här vad jag vet. båda är riktigt rutinerade och orkar de bara spela så kommer kontot att vara länge
stam: 10/10 rank 1 i både poäng o oba så ska det de ut :)

rate: Ares
 

kneten

Member
Reaktionspoäng
2
poäng: 3/10
OBA: 4/10 köttat lite samt blivit köttad
position: 5/10 om jag ser rätt finns det en hel del barbs runt dig så växa kan du göra =)
profil: 3/10 nja
rykte: aldrig hört talas om dig, du kanske har funnits på dom få världarna jag inte spelat.


Rate: psykokneten
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
poäng: 7/10 på väg uppåt
OBA: 6/10 köttar det man kan förvänta sig och lite till.
position: 7/10 på väg mot front nu så snart lysande
profil: 6/10
rykte: 8/10 rutinerade herrar här med bra rykte
Stam: 9/10 fått löst familje problemet nu då dom försvann åt alla håll och kanter.


Rate: Snorri Sturluson
 

cltraltdelicious

New Member
Reaktionspoäng
1
Snorri Sturluson
poäng: 10/10 rank 1, vad ska man säga :D
OBA: 10/10 Riktig galning det här, tur att man lirar i samma stam! :D
position: 9/10 Gillar verkligen din position, gott om säkra byar, men ändå gott om front. Mycket adels möjligheter mot både föredetta familjen, men även Susa.
profil: 5/10 Frågan är ju om han verkligen är ledaren över bite? :confused:
rykte: 8/10 Rutinerad spelare som vet vad han håller på med, gillar personligen honom :D
Stam: 9/10 Min egna stam, Känns lite egoistiskt att säga 9/10, men nu när familje problemet är löst, och dem gömmer sig på olika håll och kanter så finns det mycket gratis byar att plocka, och är stamen med ljusast framtid på V31 enligt mig.



Rate: cltraltdelicious
 
Topp