Rate the player above

DeletedUser

Guest
Sanningen svider det märker jag då du retear mig som inte ens spelar :D

Finns en anledning till varför jag får hoppa in på stora konton.
 

DeletedUser

Guest
flubber


Poäng: 8/10 Bra med, ser ut att kunna få en flygande start!
OBA: 9/10 Köttat på bra!
Position: 5/10 Bra med stamgrannar men har dom rensat för mycket? Inte så många stora adlingsobjekt.
Profil: 6/10 Flower power <333
Rykte: 4/10 Säkert en känd spelare men har inte något från dom gamla dagarna, nu bara på v30!
Stam: 8/10 Bra med i matchen och med ett kliniskt namn!


rate: Klockway
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Klockway

Poäng: 4/10 - Lite casual känns det som, inte så mycket åstadkommet.
OBA: 0/10 - Så gott som total avsaknad.
Position: 3/10 - Du har många hot i din närhet, det är frågan om du ens lyckas komma förbi första byn som det ser ut i nuläget.
Profil: 2/10 - Varken roligt, häftigt eller annorlunda, eller så kanske den inte var i min smak helt enkelt. Med rätt sinne för den sortens humor som jag antar att bilden ska representera så kanske den får något pluspoäng.
Rykte: 0/10 - Okänd för mig.
Stam: 4/10 - Jag tycker inte stammen verkar särskilt lovande, ni har en ganska stor spridning men jag betvivlar om ni har manskapet och aktiviteten att hantera det på rätt sätt. Tiden får utvisa om jag har fel.
Totalt: 3/10 - Ledsen, men med mitt subjektiva facit i hand ser framtiden i nuläget inte särskilt ljus ut för dig. Kanske du kan rycka upp dig och visa på lite kämpartakter. Vi får se.

Rate: Thallasian
 

majskolv

Member
Reaktionspoäng
0
Thallasian

Poäng: 9/10 - Fint med tanke på lite senare start än de andra i toppen!
OBA 7/10 - Inte jättemycket men förmodligen den oba du fick när du tog din andra by.
Position 10/10 - Bra möjligheter att kunna adla fritt från din stam.
Profil 2/10 - Inte min humor, men andra kanske gillart
Rykte 8/10 - De flesta som lirat detta spel bör veta vem du är. Bra spelare dessutom.
Stam 7/10 - En av toppstammarna, dock tror inte jag på att stammen kommer att hålla. Merg kommer förmodligen ske.
Totalt 8/10 - Ser bra ut!

rate:majskolv
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
majskolv

Poäng: 5/10 top 100, not bad :)
OBA: 7/10 top 50 så inte så dåligt :)
Position: 3/10 bites kontinent. blir tufft
Profil: 1/10 ne :p
Rykte: 2/10 du spela väl på v23? :p
Stam: -/10 stamlös

rate: Ares :)
 

DeletedUser

Guest
Ares

Poäng: 1/10, nyligen adlad?
OBA: 5/10 fullt ok, Obf däremot visar att du inte gav dig utan kamp!
Position: 5/10 Svårt att säga längst ute i rimmen!
Profil: 6/10 Stilren
Rykte: 5/10 Känner inte igen men du håller forumet vid liv!
Stam: 10/10 vad kan gå fel!

rate: Spanner
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ares

Poäng: 1/10, nyligen adlad?
OBA: 5/10 fullt ok, Obf däremot visar att du inte gav dig utan kamp!
Position: 5/10 Svårt att säga längst ute i rimmen!
Profil: 6/10 Stilren
Rykte: 5/10 Känner inte igen men du håller forumet vid liv!
Stam: 10/10 vad kan gå fel!

rate: Spanner

Ares ger aldrig upp utan kamp :awsm:
 

cltraltdelicious

New Member
Reaktionspoäng
1
Spanner

Poäng: 8/10, Topp 25, inte riktigt med och krigar i toppen, men verkligen inte långt från heller.
OBA: 7/10, Inget onödigt köttande, lagom för att plocka byarna som du tagit, och även rensa farm byar.
Position: 6/10, Svårt att säga, du har endel fina byar att plocka, men din position är ganska så intryckt mellan Bite, makt och 1337 med deras familje stammar, så kan bli svårt att expandera i ett senare stadie.
Profil: 9/10 Jag gillar den! En kaxig profil där du visar att du redan anfallit 250 spelare, och ligger bra till med rövaren och plundraren, man blir lite småskraj ;)
Rykte: ?/10 Jag vet tyvärr inte vem du är, men jag är även en spelare som inte varit den aktivaste på externa forum, så kan hända att jag har väldigt fel här.
Stam: 4/10 Ni hamnade i krig i ett väldigt tidigt stadie av världen, villket ledde till att ni fokuserade på att ta ner en stam, istället för att expandera er i starten, det har lett till att ni ligger efter. Vad det gäller stamen så är det lite samma svar som på din position, endel byar att plocka förtillfället, men inom några veckor så kommer ni att vara instängda mellan Bite, Makt och 1337 och dess familj.

Rate: CltrAltDelicious
 

DeletedUser

Guest
Varför massor annat snack än rating här?

CltrAltDelicious

Poäng: 10/10 rank 1, inte mycket att kommentera.
OBA: 10/10. Najs OBA, men verkar inte ha fått kämpa allt för mycket för de 10 byarna?
Position: ?/10. Ingen aning
Profil: 5/10. Stilrent men vart är vapenskölden?
Rykte: ?/10. Ingen aning om vem du är.
Stam: 10/10. Rank 1, bra OB, bra snittpoäng.

Kortfattat men men..

Rate Florran
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Florran

Poäng: 2/10 rank 481 startar ganska sent antar jag :)
OBA: 4/10 oba finns där vilket visar att du är aggressiv :D
Position: 6/10 ligger i rimmen så ett ganska bra läge att utvecklas på
Profil: 2/10 söt
Rykte: 1/10 har aldrig sett dig förr :p
Stam: ?/10 vet inte riktigt :s ni kanske är bra :D

Rate: Ares
 

DeletedUser

Guest
Ares

Poäng:
OBA: 3/10 Låg poäng sett till när du började. Dessutom förlorat din by en gång, men du kämpar vidare.
Position: 6/10 Kollade inte så noga, men något adlingsmål i närheten samt SuSa spelare nära get en 6a.
Profil: 7/10 Inte så mycket att säga
Rykte: ?/10 Har inte koll på dig, att jag inte spelat på 2 år är säkerligen en bidragande orsak.
Stam: 4/10 13:e plats på ranken. Tappade nyligen två toppspelare till SuSa vilket inte bådar gott.

Rate: Hololoco
 
Topp