Rate the player above

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
såg att vi inte har denna än. alla vet hur det fungerar så nu kör vi

Mall:
Poäng:
OBA:
Position:
Profil:
Rykte:
Stam:

rate: Ares
 

DeletedUser

Guest
Rated player: Ares

Mall: Snygg
Poäng: Rank 12 med poäng: 520
OBA: Köttat lite si sådär
Position: Bäst EVER
Profil: Snygg, muskelös och luktar gott
Rykte: Gott rykte bakom sig
Stam: .SE bästa stam carryar

rate: Eagle of Destruction
 

DeletedUser

Guest
Eagle of Destruction

Poäng: 8/10 - Bättre kan du.
OBA: 2/10 - Etta som gäller.
Position: 8/10 - Helt ok med barbs, bara en stammedlem du snor ress av.
Profil: 5/10 - Typisk "cool" bild. What's a god to a nonbeliever?
Rykte: ?/10 - Kände inte ens till dig innan v30 så..
Stam: 8/10 - Etta men inget jag tror kommer vinna.

Puss :*

Nästa person får ratea valfri spelare :cool:
 

DeletedUser

Guest
Då får nästa person gärna ratea Thallasian, om inte det är ett problem.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Då får nästa person gärna ratea Thallasian, om inte det är ett problem.

fixar ;)

Poäng: 4/10 nja rank 116 kan ju alltid bli bättre men du ligger högre upp än mig iaf :)
OBA: 3/10 MER KÖTT!!
Position: 6/10 mycket att växa på så du ska nog kunna växa på bra :)
Profil: 2/10 meh..
Rykte: ?/10 aldrig hört om dig, om du nu inte fejknickar :p
Stam: 9/10 rank 2. ni har några vassa spelare så vi får se hur det går :) ni kommer dominera er kontinent. ^_^

rate: Ares
 

DeletedUser

Guest
Rate: Ares

Poäng: 4/10 Rank 91 och dålda prestationer, och OBn relativt låg. Så tycker att det borde kunnat se bättre ut
OBA: 5/10 Du är ju åtminstånde topp 50.
Position: 3/10 Blir det krig mot öst så får du en jobbig front. Blir det krig mot norr så kommer du antagligen sitta och skicka deff till fronten och långnukes. Dock beror detta ganska mycket på dina framtida adlingar. Du har även dåligt med barbs
Profil: 1/10 tråkigt
Rykte: 4/10 Har väl sätt dig i forumet någon gång. Men aldrig sett dig spela ingame, eller hr
Stam: 7/10 Klart ni har något att komma med. Men fortfarande högst tveksam till era diplomatiska tillvägagångssätt.. Eller ja, Lowdins.

rate: Hejbönder
 

DeletedUser

Guest
Rate: Hejbönder

Poäng: 5/10 - N.O.O.B
OBA: 1/10 - Riktigt dåligt pinsamt för att va med top25
Position: 1/10 - Sämsta positionen jag sett
Profil: 1/10 - Patetisk
Rykte: 1/10 - Blivit kickad från tyska världen, många snackar skit om honom..
Stam: 1/10 - Dålig
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Rate: Eagle of Noob

Poäng: -10/10 nä räknas inte om du har slösat 10k pp minst. noobs haha seriöst värdelös.

OBA: -10/10 Vem fan vill slösa ens trupper i början? jo bara noobs som lowdin.

Position: -10/10 - Värdelös läge för dig tycker synd om dig du kommer ju bli sönder adlad igen.

Profil: -10/10 usch alltså kräks bara se ditt namn pallar ej med dina bilder.

Rykte: -100/10 hatad av sin fördetta stam på v30 kbk är känd för backstabba folk och hota allt och alla men misslyckas i slutändan.

Stam: -100/10 - Spelar inte roll har man lowdin i stammen så är det så. RIP PWA stammen satsa ni på v32 istället eller lämna lowdin.

Rate: Hejbönder
 

DeletedUser

Guest
Jag känner att jag är förföljd av låg nivå på externa. Så fort ens försöker göra en ansats till kommentar så måste någon komma in och trolla.
 
Reaktionspoäng
18
Rate: HejBönder

Poäng: 9/10 helt klart bra jobbat top5 utan att använda massa pp eller? :*
OBA: 8/10 100 ob efter mig, noob :* helt okej ob för starten rensat lite farmer
Position: -10/10 - Värdelös läge för dig tycker synd om dig du kommer ju bli sönder adlad igen.
Profil: 3/10 vafan haha
Rykte: 7/10 dom flest vet nog vem du är varit med dom senaste världarna
Stam: 9/10 även om de finns spelare jag inte gillar i stammen kan man inte förneka att ni kan komma långt

Rate: Eagle Of Destruction
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
eagle of destruction

Poäng: 10/10 rank 1 inget att snacka om :)
OBA: 6/10 här finns det ju lite mer att önska men det kanske är bra med lite lågt så här i början
Position: 8/10 ser bra ut :D
Profil: 3/10 en kyckling.. vet inte vad jag ska tycka om det ;)
Rykte: 6/10 har sett dig här i forumet ganska ofta.
Stam: 10/10 rank 1, vi får se hur hur långt det går :)

rate: Ares
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
Ares

Mall: bra
Poäng: bra tror jag
OBA: inga miljoner
Position: bra utgångsläge
Profil: who cares?
Rykte: Jag tycker han är söt och trevlig :)
Stam: Rank 1 talar för sig själv....

Misslover ( va snälla nu ) :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Misslover

Poäng: 7/10 - en bit efter alla andra i poäng men du startade bara för 6 dagar sedan så..
OBA: 0/10 hur ska du lyckas ta byar utan oba?
Position: 5/10 Helt fel område tror jag
Profil: Not much, fin bild
Rykte: Har väl ett rykte på både gott och ont, men trevlig ingame iaf...
Stam: 9/10 Susa kan gå långt eller så tar det stopp direkt, sega brukar ni vara iaf och brukar ligga i toppen ett bra tag

Rate: Wrongway
 

cltraltdelicious

New Member
Reaktionspoäng
1
Wrongway

Poäng: 7/10 - Inte dåligt någonstans, och där man borde ligga om man inte spenderar allt för mycket premium poäng.
OBA: 5/10 Rensat några grannar ser jag, känns dock som att du endast ger dig på inaktiva spelare då du sitter på 100 attackerade spelare med såpass lite OB.
Position: 9/10 Väldigt många inaktiva spelare nära dig, perfekta farm mål. du har även ett väldigt fint adelsmål i närheten, det ända som kunnat vara bättra hade varit lite fler barbs :D
Profil: Lämnar den blankt då du endast visar dina prestationer.
Rykte: Bara hört finfina saker om dig :*
Stam: 9/10 Tror verkligen att ni kan gå långt och etablera er finfint i k45 så länge dem andra relativt stora stammarna där vänder sig mot er tillsamans.

Rate: CltrAltDelicious
 

DeletedUser

Guest
Cltraltdelicious

Poäng: 10/10 - Är seriös... låt inte skenet bedra :)

OBA: 10/10 - Tillräckligt för att rensa sina farms runt om sig, låg nog för att inte ha slösat trupper i onödan, precis som det ska vara.

Position: 7/10 - Det kan vara ett 10/10 läge, det kan vara ett 1/10 läge.. Position är individuellt vad som är bra och dåligt (till när det egentligen räknas, om det är mycket barbs är ganska irrelevant om man inte blir adlad direkt) Men eftersom att jag inte vet om du klarar av att hålla en front, om det ens kommer komma en front där, eller andra möjliga scenarion går det inte riktigt att svara på det ännu!

Profil: 10/10 - ditt namn är klockrent... dsvdv

Stam: 10/10 - Ratear inte på hur bra stammen är, eftersom att jag spelar i den själv. Men kul har vi, som fan. Och det ratear jag :awsm:

Rate: Hejbönder
 

DeletedUser

Guest
HejBönder

Poäng: 10/10 - Ligger rank 1 så finns väl inget och klaga på.

OBA: 7/10 - Inget särskilt väl. Ganska låg, precis som den ska vara så här tidigt (enligt mig)

Position: 5/10 - har bara en massa byar "skitbyar" vid sig så ska bli kul och se vad din nästa adlning blir :D

Profil: 2/10 - Ganska så halvdryg

Stam: 6/10 - Lawliet, Snorri, Flubber, ganska så farliga spelare :D Annars nä, hade kunnat sätta min farmor som solat bort vartenda en där. Håller nu i början men tvivlar på mid/latgame hos merparten av spelarna där. Sitter och no lifear i några dagar men sedan är de borta från rank 1-25.



Ratea vem ni vill, samlar bara pp på ett 100p konto så är nog inget roligt och ratea :D
 

DeletedUser

Guest
Rate: Toxicbastar överlag


Poäng: 10/10 - han hoppar alltid in på ett av de större kontona på världen, eftersom att han inte klarar av att hantera saker själv.. Men poängen finns ju där, eller hur?

OBA: 10/10 - Garanterad rank 1 i OBF vart han än spelar, fråga honom om när han stackade en by med.. 20k+ yx eller något liknande på v28, gör allt för OBF'n. :rolleyes:

Position: 10/10 - Man kan stabba vart man än börjar.

Profil: 0/10 - Tror aldrig han själv skapat något, utan brukar antagligen låta ägaren av kontot ha den som fanns innan.

Rykte: 0/10 - Finns det någon mer än mintcream som egentligen gillar dig och inte bara ser att de kan tjäna något på att låta dig stabba eller dylikt? Ingen jag känner ivf.

Stam: Inte värt att ratea det, han lär ändå inte stamma :rolleyes:

Ratea flubber
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp