Rate the player above

teddus

Member
Reaktionspoäng
0
Havocboy

Poäng - 7/10 Relativt hög poäng i dagsläget. Troops over Points!
OBA - 8/10 Ser att du pangat på ganska bra och ligger i det övre skiktet.
Position - 6/10 Lite utspridd, men det behöver inte betyda allt för mycket. Bra slagläge åt alla håll.
Profil - 8/10 Jag gillar din retro-anka och din humor, vem fan kan dissa filmjölk liksom? :)
Rykte - ?/10 Har precis återuppstått från de döda och har inte spelat tw på länge, därför känner jag knappt till någon längre.
Stam - 8/10 BMF ser spännande ut. De visar att de inte är några slagpåsar. Har dock ingen jättebra koll förutom det jag hör och ser.

Rate teddus
 

DeletedUser

Guest
Teddus:

Poäng - 5/10 - Ja absolut är det en okej summa poäng, misstänker att du kör på fler trupper än poäng? ;)
OBA - 7/10 - Rank 51 är väldigt bra för en så liten spelare, som sagt - mer trupper än poäng :)
Position - 8/10 - Ett fint eget litet kluster, men poängen sjönk pga byn du har som ligger långt bort - vad den är till för har jag inte en blekaste aning om.
Profil - 7/10 - Hög poäng, bilden är ett klockrent exempel på hur det fungerar för väldigt många. Fick mig att le :)
Rykte - Har tyvärr inte hört talas om dig tidigare, och om du har varit borta ett bra tag så tycker jag att det vore fel att ge dig en poäng.
Stam - 5/10 - Helt ok poäng, bra med OB - Ett litet centrum, dock flera byar utspridda vilket drar ner poängen en bit!

Rate; Jnote
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Jnote

Poäng - 7/10 Klättrar mot toppen!
OBA - 7/10 Helt okej! Med tanke på denna sega världen så ska man väl inte begära mer! ;)
Position - 5/10 Lite utsprid, ingen front mot fienden.
Rykte - 10/10 Söööt! =)
Stam - -/10 Väljer att inte bedöma min egen stam.

Rate N0ts0s3rious
 

zette

Member
Reaktionspoäng
0
N0ts0s3rious

Poäng 6/10: Rank 74 ger enligt mig en 6a. Du är på topp 100, men är inte med och konkurrerar på topp 50 (ännu? ;) )
OBA 7/10: Rank 49, bra i förhållande till din poäng. Du måste ha köttat en hel del!
Position 7/10: En helt ok position, en hel del #TT spelare runt omkring. Är du duktig på att kriga kan du säkert utnyttja din position väl!
Profil 3/10: Lite text. Ingen profil som föll mig i smaken riktigt! ;)
Stam 7/10: BMF. Ni har en bit upp till de 4 i nuläget främsta stammarna. Faktum är dock att ni har imponerat en del på mig!
Rykte 6/10: Har inte hört så mycket om dig förutom under möjligen v18. Jag tror att du är en duktig lirare!

Rate: zette
 

DeletedUser

Guest
Zette

Poäng 9/10: Rank 29.
OBA 8/10: Rank 35, Du måste ha köttat bra!
Position 7/10: Många fina byar runt omkring dig du kan adla, sköter du dina kort rätt har du bra position.
Profil 5/10: Enkel
Stam 10/10: Underbar stam
Rykte 5/10: inte hört något om dig. du får ligga på mitten!

Rate Jon.gigi
 

DeletedUser

Guest
Jon.gigi

Poäng 7/10: Rankad 73. Vad ska man mer säga egentligen. Nu dog TW så kan inte säga riktigt hur långt bort från top 50 du är.
OBA 7/10: Rank 151. OB:n är nästan x3 din poäng. Det finns alltid utrymme för förbättringar och jag antar att du har trupper. Bara att hitta väggarna att dö mot. :)
Position 6/10: En snabb blick på ditt konto visar att du har två kluster varav det ena har potential medan det andra är säkert din startposition. Det finns potential men frågan är om man vågar reta stammarna vid ditt andra område.
Profil 5/10: Ganska neutral profil. Bara lite text.
Stam 8/10: Har hört en del av stammen men inte tillräckligt för att ha en helhetsbild. Verkar vara en bra stam och har en bra position ut mot kanterna. Det finns potential.
Rykte 5/10: Utanför TW under en lång tid så har man ingen koll på dagens spelare. Ingen åsikt.

Rate: SilverLi
 

DeletedUser

Guest
SilverLi

Poäng 5/10 - 57k poäng, det får väl vara ett godkänt antal poäng i nuläget.
OBA 3/10 - 81k OBA, det är inte speciellt imponerande (om du frågar mig!). Du har dock inte speciellt många spelare att attackera i närheten, men kör på bara.
Position 4/10 - Har ett bra litet eget kluster med flera byar på litet avstånd, dock väldigt långt ut i rimmen och långt ifrån någon action! Dock bra expansionsmöjligheter både inåt och utåt, dock kommer du nog inte så långt innan SVULLO säger stopp!
Profil 5/10 - En helt okej profil, lite text och en bild.
Stam 5/10 - Har för mig att jag gjort en bedömning tidigare på TCO, minns inte vad jag gav för betyg - men vi kör igen. Lite utspritt på vissa ställen, men ni har nog full koll på vart ni skall ta vägen, frågan är ju bara vad som händer om en större stam liknande SVULLO väljer att gå ut mot rimmen? ;)
Rykte 2/10 - Har säkert sett ditt namn tidigare, men utöver det har jag aldrig hört/sett dig tidigare!

Rate: Jnote
 

DeletedUser

Guest
Jnote

Poäng 9/10 - en 9a, störstt i stammen och en top 25 plats en 9a förtjänar du!
OBA 8/10 - fin OB, här har vi en mördare!
Position 7/10 - Här ser det ut att ha aldnings möjligheter, inte så insatt i området men helt klart verkar de helt ok!
Profil 6/10 - Gillar inte citatet något vidare, hade älskat det innan det blev mainstream men känner längre inge personligt, bra bild btw!
Stam 7/10 - Ni är väl så nära topp stam man kan komma? helt klart en 7a
Rykte 6/10 - Tyvärr ingen kännedom av ditt nick, men det är ett namn man lär minnas :)

Rate: hilden
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Hilden

Poäng 7/10 - Rank 66 (100k)
OBA 9/10 - Riktigt bra i förhållande till din storlek
Position 8/10 - Bra front mot kanske framtida fiender
Profil 8/10 - Fin hund
Stam 10/10 - Finns inget att klaga på
Rykte 6/10 - Känner igen ditt acc - vet dock inte varifrån..

Rate: Deathstar
 

whut?

New Member
Reaktionspoäng
0
Deathstar

Poäng: 8/10 rank 28
OBA: 7/10 rank 75 helt okej.
Position: 8/10 Kollade lite snabbt och det ser ut som stammens centrum men ändå så finns det byar o alda som inte är allt för lång bort.
Profil: 5/10 Helt okej profil o låten är väll sådär ger dig en femma för den ;)
Stam: 8/10 Vet inte så mycket om er men rank 4 i rank och Obn är inget o klaga på.
Rykte: 1/10 Aldrig hört talas om dig.

Rate: Whut?
 
Senast ändrad:

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Whut?

Poäng: 4/10 Blir adlad av F M, finns väl inte kvar på kartan så länge till.
OBA: 7/10 Helt ok.
Position: 1/10 Jag bedömer ditt läge som dåligt då du snart är uppadlad av F M ;)
Profil: 6/10 Söt katt :)
Stam: 6/10 Duglig stam, inte många som kan stå emot krigsmaskinen F M.
Rykte: -/10 Ingen aning vem du är.

Rate: N0ts0s3rious
 

DeletedUser

Guest
N0ts0s3rious

Poäng: 8/10 Du gick nyss om mig igen din jävel! :DD
OBA: 6/10 Helt ok. Ganska lite för dina poäng.
Position: 6/10 Svårt att bedömma men ser ut som du kan gå både inåt och utåt :)
Profil: 3/10 ingen kul bild eller något, bara någon länk till någon konstig krigslåt :p ( kanske är din tagg låt? :D)
Stam: 8/10 top 3. som de ser ut nu kommer de inte någon ändring ske på ett bra tag i alla fall. :)
Rykte: 5/10 är så jäkla dålig på spelare men det känns som du är någon man borde veta vem det är :)

hilden
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Hilden

Poäng: 7/10 inte uppe på topp 25 ännu men ligger nära.
OBA: 5/10 sådär med OBA för att ändå vara ett så pass stort konto 400k och 1,7 mille OBA bara
Position: 1/10 ligger överallt i hela kontinenten kommer få det tufft i kommande krig tror jag
Profil: 4/10 Pokemon sänker den lite asså^^
Stam: 7/10 rank 1 är givetvis +, men känns som lite mkt solospelare osv men givetvis ett stort hot på världen, får se var det leder sen
Rykte: 0/0 inte hört något om dig så kan inte säga speciellt mkt.

Rate: Nocturne
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
ni får väll motbevisa mig sen då! ;)

someone rate insteed of spam ^^

Still rate: Nocturne
 

teddus

Member
Reaktionspoäng
0
Hilden

Poäng: 7/10 inte uppe på topp 25 ännu men ligger nära.
OBA: 5/10 sådär med OBA för att ändå vara ett så pass stort konto 400k och 1,7 mille OBA bara
Position: 1/10 ligger överallt i hela kontinenten kommer få det tufft i kommande krig tror jag
Profil: 4/10 Pokemon sänker den lite asså^^
Stam: 7/10 rank 1 är givetvis +, men känns som lite mkt solospelare osv men givetvis ett stort hot på världen, får se var det leder sen
Rykte: 0/0 inte hört något om dig så kan inte säga speciellt mkt.

Rate: Nocturne

Poäng: 8/10 - Över 650k får ses som ett gott jobb. Med samma takt ligger du på top10 inom kort.
OBA: 8/10 - Väldigt bra OBA, men det ska du också ha i ditt läge och rank.
Position: 10/10 - För klusterkåta spelare är ditt läge som en våt dröm. Du ligger också på gränsen mellan 2 stora stammar. Vässa yxan!
Profil: 7/10 - Vet inte riktigt hur jag ska bedömma här, så jag kör väl lite neutralt med ett plus i kanten var det gäller profilbild.
Stam: 8/10 - Enda anledningen till varför inte det blir en fullpoängare är för att ni inte ligger 1:a. Men ni har helt klart vad som krävs.
Rykte: 10/10 - Känner till dig sedan old school-tiden, så du har samlat på dig en mängd erfarenhet genom åren.

Jag har redan blivit rate'ad, så jag säger:

Rate: Wonderboy
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 7/10 växer på bra och kommer nog snart vara med i toppen och strida!
OBA: 6/10 får högre betyg för att 90% av din totala OB är Oba, vilket tyder på att du köttar mer än du blir köttad. dock är siffrorna lite låga just nu.
Position: ligger samlat och bra, med ganska många safebyar och en liten front mot andra stammar, kan kanske få det svårt att expandera med lite adelmål till hands.
Profil: 7/10 Gillar bilden!:)
Stam: 7/10 Rykter säger ju sig självt, vinnarna av V2 är tillbaka, får se om de kan prestera igen? ;) tror nog ni kan vara med och ställa till mkt beskymmer för den som hamnar i konflikt med er, dock lite efter i totalpoängen gentemot topptrion
Rykte: 9/10 Oldschool<3 det gillar vi!


Rate: Nocturne
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Poäng: 7/10 växer på bra och kommer nog snart vara med i toppen och strida!
OBA: 6/10 får högre betyg för att 90% av din totala OB är Oba, vilket tyder på att du köttar mer än du blir köttad. dock är siffrorna lite låga just nu.
Position: ligger samlat och bra, med ganska många safebyar och en liten front mot andra stammar, kan kanske få det svårt att expandera med lite adelmål till hands.
Profil: 7/10 Gillar bilden!:)
Stam: 7/10 Rykter säger ju sig självt, vinnarna av V2 är tillbaka, får se om de kan prestera igen? ;) tror nog ni kan vara med och ställa till mkt beskymmer för den som hamnar i konflikt med er, dock lite efter i totalpoängen gentemot topptrion
Rykte: 9/10 Oldschool<3 det gillar vi!


Rate: Nocturne

Sedan när blev OBF relaterat till att bli "Köttad"? ;)
 
Topp