Rate the player above

Infirmitas

New Member
Reaktionspoäng
0
Vulcanic Explosion
Eftersom ingen verkar vågar sig på att säga något om dig så...

Poäng 9/10: Top 30 trots lite sen start är inget att klaga på!
OBA 8/10: Mycket köttande, en liten krigare som döljer sig här, eller är det egna trupper som gått åt...?
Position 6/10: Finns en hel del att växa på inom inte allt för stort avstånd.
Stam 10/10: Bästa stammen såklart ;)
Rykte 10/10: Vad vore stamchatten utan våra goa medlemmar där du är en av de mest talföra ;)
 

TheMrAlper

New Member
Reaktionspoäng
0
Poäng 7/8 utav 10: Jajaja öka mer haha :)
OBA 6 utav 10: Tycker du får kötta mer trupper :)
Position 9 utav 10: Du har en ganska bra plats då det är många nya som startar och hittar ingen stam och så vidare :)
Stam 9 utav 10: Du är med i en bra seriös och fungerande stam! Aktiva och så :)
Rykte N/A: No answer^^ :D

Rate: TheMrAlper
 
Senast ändrad:

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Verkar som ovanstående talare glömt o skriva

Rate:********* i slutet så man har inte en blekaste om vem som ska ratas!

Jas G
 

radioactive.

New Member
Reaktionspoäng
0
Haha du har rätt, var bara lite lat ;)

TheMrAlper

Poäng 3/10 - Nedu, mer än 22.000 borde du ha skrapat ihop vid detta laget, du har dock fina byar men dem lär förmodligen inte hålla ett längre tag!
OBA 6/10 - Kort och gott helt okej för din poäng, varken bättre eller sämre!
Position 3/10 - Just i ditt närmsta må du ha några fina byar, men större spelare knackar på din dörr inom någon/några veckor och då ska de mycket till för att du ska klara dig!
Stam -/- - Ingen aning om vilka ni är alls, förmodligen ett medelmåttigt gäng som gör sitt bästa :)
Rykte -/- - Kan inte heller svara på detta då jag inte personligen inte hört talas om dig alls, må vara jag som har dålig koll, eller kanske inte. Men kan därav inte sätta något betyg :)

Rate Radioactive.
 

DeletedUser

Guest
Radioactive.

Poäng 9/10: En plats före mig i rank, men jag går om dig snart ;)
OBA 7/10: Bra för att inte ligga i krig, men för en top-10 spelare förväntar man sig oftast mer :)
Position 6/10: Ganska utspritt och långt från centrum. Störst i ditt område och det finns en del adelsmål.
Profil 0/10: Du var tråkig där...
Rykte: 6/10 Vet inte vem du är så du får en snäll 6:a :)
Stam: 9/10 Det finns några riktigt duktiga spelare i SVULLO. Det ser ut som ni knappar in på oss också ^_^

Rate: Målward
 

DeletedUser

Guest
Målward

Poäng 9/10: Du ligger på rank 8 och det kan man inte direkt klaga på
OBA 5/10: Eftersom du ligger i krig så hade man förväntat sig lite mer
Position 8/10: Ligger ganska bra till och har även lyckats att ta sig in i EXC/KFR klustret.
Profil 4/10: Inget märkvärdigt
Rykte 8/10: Det mesta jag hört om dig har varit positivt :)
Stam: 7/10: Ni ligger rank 1 så det är inget att säga emot men jag gillar inte riktigt sättet ni spelat det på.

Rate: Floodenskälla
 
Reaktionspoäng
0
Floodenskälla

Poäng 8/10: Rank 13 är inget att klaga på. Bra jobbat, bara att spela på.
OBA 7/10: Dubbla sin poäng är helt ok, därav får du en 7a av mig
Position 1/10: För långt från kriget, därför får du låga poäng.
Profil 0/10: Kollar aldrig på profil
Rykte 6/10: Ingen aning om vem du är, tyvärr. Men det ser ju gott ut!
Stam: 6/10: Helt ok stam som stått emot bra. Visst, lite överdrivet många deff spelare. Men i krig är det något bra antar jag.

Rate: Looka san de
 

DeletedUser

Guest
Looka san de

Poäng 8/10: Rank 7 helt okej.
OBA 8/10: rank 5 där inte i närheten av min ob endå men aja
Position 5/10: ganska utspridd. men vene.
Profil 0/10: tråkig du e, ingen profil :(
Rykte 6/10: oxy, starten sen borta. ;) iaf vad jag hört.
Stam: 8/10: hmm, #TT , svår bedömning där men aa...

Rate: jj94
 

radioactive.

New Member
Reaktionspoäng
0
jj94

poäng 10/10: Inget snack.
OBA 10/10: Trots mycket snack om IA så leder du nu OBA, inte så konstigt i för sig med din överlägsna poäng och allt är som de ska, men bra köttat anyway.
Position: 8/10: Bra posse, många fina byar i närheten-
Profil: 6/10: Haha rolig bild iaf.
Rykte: 2/10: Ett av dom sämre ryktena på världen
Stam: 8/10: Gillar ju trots allt Justin

Rate Radioactive.
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Radioactive.

Poäng 9/10 Rank 8, inte så mycket mer att säga
OBA 9/10 Bra med tanke på din poäng så ligger du där du ska ligga när det gäller oba.
Position 7/10 Kollade inte så jätte noga men du ligger mellan din egen stam och Gss
om det inte finns någon relation mellan era stammar så borde du inte ha några problem med adlingsmål.
Profil 1/10 Står inget, så inget att bedömma. Endast en bild för det kan du få en etta.
Rykte 0/10 Sorry men vet ej vem du är. Har ingen koll på vilka som spelar nu förtiden.
Stam 10/10 Gillar er skarpt! Ni har spelat väldigt bra hittils, fortsätt med det.

Rate N0ts0s3rious
 

DeletedUser

Guest
N0ts0s3rious

Poäng 5/10 - Inte dåligt, inte bra heller.
OBA 6/10 - Rätt hyffsat men ducka är inte din grej verkar det som då du redan skrapat ihop 40k OBD. Snipe-träning snart?
Position 10/10 - Om jag fattat rätt så är ni lite osams med #TT och du har ju Nocturne plus Jas Gripen bredvid dig att bara mumsa på :)
Profil 2/10 - Lite omogen profil kan tyckas. Roligt klipp dock så du får en pinne extra för den!
Rykte 5/10 - Inte hört nåt om dig här men har ju spelat i samma stam förr så jag har väl hyfsad koll.
Stam 7/10 - Bra stam verkar det som. Har nån/några favvosar där inne i stammen ;)

Rate Vulcanic Explosion
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
OBA 6/10 - Rätt hyffsat men ducka är inte din grej verkar det som då du redan skrapat ihop 40k OBD. Snipe-träning snart?

Man kan ju inte låta bli att deffa upp när folk anfaller utan bräckor och samtidigt slänger in deff trupper ;)
Min sniping är det nog inga problem med, lite ringrostig kanske :p
 

twslayer

New Member
Reaktionspoäng
0
Vulcanic Explosion

Poäng 6/10 - Bättre kan du!
OBA 8/10 - Grym OB med tanke på poängen!
Position 8/10 - Bra position, centralt med stammen men ändå bra position för att ta yttligare byar.
Profil 4/10 - tom profil, dock en snygg bild som höjer upp betyget lite!
Rykte 5/10 - Inte hört talats om dig alls, så yttrar mig inte.
Stam 8/10 - Värdig toppstam med en grym OB, Men håller ni måttet när ett världskrig dras igång? Det återstår att se!

Rate Twslayer
 

DeletedUser

Guest
Twslayer

Poäng 1/10 - Med tanke på att du nyss gått med på världen så är det förståeligt att du har låg poäng, dock skall man göra en nutidsbedömning och där tror jag inte att du kvalificerar dig över en etta.
OBA 2/10 - Här kan jag vara snäll och ge dig en tvåa, du har ändå lyckats slå ut över 5k trupper.
Position 2/10 - Jadu, det är svårt att få en bra position när man kommer in som ny spelare i early-midgame. Men jag tror nog att du med lite list och skicklighet kan lyckas göra din position ännu bättre. Nafsa lite på någon av 3k-byarna i närheten för att expandera snabbare.
Profil 3/10 - Relativt tom profil, kortfattad mening "Se och lär", ja du kan väl få en trea på den här biten - men då är jag också snäll!
Rykte 0/10 - Jag har inte hört talas om dig tidigare, därför kan du inte få något högre betyg!
Stam 2/10 - Verkar vara en helt ok stam, dock drar jag ner på betyget med tanke på hur utspritt ni ligger, det kommer att bli svårt att etablera ett riktigt kluster. Kör så det ryker!

Rate Jnote
 

DeletedUser

Guest
Jnote

Poäng 7/10 Rank 45 är bra, dock behöver du klättra för en 8a ;)
OBA 7/10 där också, 200 000 är bra för någon som har 92000 poäng.
Position 5/10 du har en del fina byar att sno åt dig. sen tar det nog stopp om du inte kör utåt.
profil 9/10 du får en Nia bara för att jag älskar din bild <3
rykte 0/10 sett ditt namn en gång förut, kan alltså inte göra någon bedömning tyvärr.
stam 5/10 vet inte så mycket om er faktiskt, samma gäng som kör på v25?

Rate Jon.gigi
 

DeletedUser

Guest
Jon.gigi

Poäng 7/10 - Rank 86, nästan 60k poäng.. Är väl inte dåligt direkt, men inte heller på toppen! Över majoriteten iaf ;)
OBA 5/10 - Inte dåligt, men kunde vart bättre med tanke på vilken stam du är i.
Position 5/10 - Byarna ganska utspritt, sen är ni många röda pluppar där nere så finns många byar att ta om du vill *host* ;)
Profil 1/10 - Sämst, att du sedan har " Krossa SD " är bara barnsligt, varför blanda in Sveriges politik i detta spelet för?
Rykte 0/10 - Varken hört något om dig innan eller sett dig, så kan inte nämna något rykte.
Stam 7/10 - Inte haft så mycket med din stam att göra mer än att vi är fiender, men ni verkar la OK. Ni är ändå med på toppen i båda OB och rank. Puss

Rate Havocboy
 
Topp