Rate the player above

DeletedUser

Guest
Rate: Nocturne

Poäng: 9/10 Ligger bra till poängmässigt.
OBA: 8/10 9.41milj. Hyfsad oba men kunde vara bättre.
Position: ?/10: Bra kluster men lite väl mkt front nu. Får se hur du kan hålla det :)
Profil: 5/10: Snygg bild men tycker resten ger ett barnsligt intryck.
Stam: 4/10: HAde högre förhoppningar för F-M men det verkar ju som om de följer i #TTs spår. Men vi får se :)
Rykte: 9/10: Välkänd och trevlig att prata med. Kul att kriga mot också.

Rate --> Balaklava
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Rate: Balaklava

Poäng: 7/10 top 15 med stadig tillväxt :) bra köttat.
OBA: 6/10 ca 5 milj. krigar på både offensivt och defensivt :) mer åt det andra hållet.
Position: 7/10: Tar mer och mer front samtidigt som dina andra byar ligger relativt gömt bland allierade/stamfränder.
Profil: 2/10 Texten i sig är helt ok men anledningen att jag inte tycker om det är det negativa budskapet i den :)
Stam: 9/10 Grym teamwork inom stam och med allierade! Big up!
Rykte: 1/10: Känner igen texten på din profil från skype men eftersom jag inte varit inne där på länge så har jag faktiskt bara en föraning och vet inte säkert vem som gömmer sig bakom balaklava då jag sett texten på flera håll :)

Rate --> exstinctio

Mvh
Start
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Rate: extinctio

Poäng 8/10 top 15 och tagit en del bra byar i kriget
OBA 5/10 ojojoj här behöver det jobbas start ;) men kan ju vara för att du går in i väggar hela tiden :awsm:
Position 4/10 du ligger som ett band i FM och saknar en härlig front som jag gillar att ha, några torn som möjligtvis kan göra skada
Profil 7/10 djup text på engelska får det att låta coolt :)
Stam 6/10 ni har väl gjort ett hyfsat bra jobb, ni va snabba i början på att ta ut våra mer inaktiva konton men sen dess har ni stått ganska stilla. Ser inte så koordinerade offensiver från er sida heller, alla kanske inte tror på det konceptet dock...
Rykte 9/10 start, en bländande bodybuilder som räddat mig åtaliga gånger, när han väl spelar så gör han det bra och det kan bli svårt att knäcka denna nöten ;)

Rate-Tummar
 

DeletedUser

Guest
Rate: Tummar

Poäng: 10/10 Ligger 4, snart etta ju - Fortsätt kämpa på :p
OBA: 10/10 1:a ju, köttar på som en galning, kommer någon kunna slå de där tro?
Mitt mål är ju att slå dig :awsm:
Position: 10/10 Väldigt fint läge, massor med FM i närheten, bara pressa uppåt så når du snart toppen av kartan :)
Profil: 0/10 Skriv nått roligt o släng upp nån skojig bild! =)
Rykte: KrigarMaskin. Då man själv pratat med herr tumme så kan jag ju bara säga att massor med trevlig och attans duktig! :)
Stam: Svullo. Oerhört duktiga och trevliga spelare. Rank 1 och där kommer ni stanna!


Rate: DrottningMissPingu
 

irebel

New Member
Reaktionspoäng
1
Rate: DrottningMissPingu

Poäng: 10/10 Ligger på 18:e plats men poäng är inte allt men hoppas snart på att se dig på top 10 :)
OBA: 10/10 Stabilt både på offensivt och defensivt, tror dock du har enormt bra "ob-Assisterande"
Position: 10/10 Börjar skaffa ny front för att kötta, skall bli kul och se :)
Profil: 1/10 Släng upp något roligt ;)
Rykte: Lady in red?:O
Stam: GSS, en av de bästa allierade stammarna jag har spelat med. Stor respekt och kärlek till alla spelare i GSS <3 TT grät när era trupper kissa på dom ifrån murarna :)

Rate: Irebel
 

DeletedUser

Guest
Irebel <3

Poäng: 9/10 Klättrat stadigt senaste tiden, 10an kommer när du går om Acer ;)
OBA: 7/10 6,2 mille, halvdant köttat men Svullos lilla deffbunker vet dedär med deff :)
Position: 8/10 Stor rim men köttat på mot Noc & co och börjat få en liten front, din f.d. front har blivit ganska instängd men det finns goda möjligheter för att fortsätta växa och kötta!
Profil: 6/10 Man kan ju inte ogilla Heath Ledger och Jokern, lite originell med vanlig tribute-text men jag gillart
Rykte: 8/10 .ses egna lilla rebell <3
Stam: 10/10 Svullo svullo svullo var ska jag börja, fint utfört krig och irebel var en viktig kugge defensivt i början av kriget. Är nog den bästa stammen jag spelat i

Rate: Skogul
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 8/10 rank 8: top 10 vilket helt klart är mer än godkänt.
OBA: 9/10 10+ mille bra köttat och obf ser inte helt fel ut ;)
Position: 9/10 ligger väldigt bra med mkt front och möjlighet att ta mycket fiendebyar.
Profil: 3/10 lite 80-tals vibbar på bilden annars tomt.
Rykte: 8/10 välkänd på världen, både pga förluster men alltid tagit mer vilket är bra! Trevlig också :)
Stam: 10/10 Svullo välförtjänt rankade 1:a. Hoppas på att kanske kunna knipa den även om jag tror det kommer bli svårt, bra sammarbete med oss och känns som vi tar hem detta tillsammans!


Rate --> Balaklava
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Rate: Balaklava

Poäng: 8/10 För att fått så mycket stryk i början i forna stammen V.L.A så har du repat dig bra och kommit ifatt.
OBA: 6/10 Din OBA har ökat mycket på senaste men utöver det hela så borde det kunna ha köttats lite mer här ;)
Position: 9/10 Skulle vela påstå att du har ett guldläge, bra med safebyar samt fin front emot fienden som jobbats uppåt väldigt bra!
Profil: 3/10 Inte så mycket till profil, någon text som jag inte förstår mig på. Släng upp någon bild och liva upp profilen tycker jag.
Rykte: 1/10 För mig var du helt ny på V24 efter mitt uppehåll så visste inte vem du var, men har förstått att du varit aktiv på många världar efteråt och känner många andra spelare.
Stam: 9/10 Kan inte riktigt sätta en 10a men självklart en mycket bra stam som man inte behöver ge ut en massa order till hela tiden för att det ska hända nått, alla köttar bra och är snabba i försvar, alla vet vad de ska göra och det flyter på bra, tillsammans med våra allierade kanske vi tar hem denna värld.

Rate ---> Insider
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Insider

Poäng: 7/10 snart top 15 om du fortsätter nöta :) Balaklava får akta sig!
OBA: 8/10 Stammens Off****? haha skämt åsido, 6X dagens anfallare och en låg OBD tyder på krigssug deluxe!
Position: 9/10 Gömmer sig fint i mitten med safebyarna samt har lite flera fronter mot DGH och välja bland, möjligheterna till att expandera och växa finns bra tillgängligt! :)
Profil: 6/10 Remember my name bilden får en och minnas ditt namn insider, texten i spoilern får en och undra, ger dessa killar aldrig upp? ;P Bilden kan göras lite snyggare och profilen skulle kunna slipas på men det är synd och klaga :)
Rykte: 9/10 välkänd krigare och gammal räv, du vet vad du gör och spelar tw som det ska göras :)
Stam: 9/10 En krigarstam som bara maler och maler, order från balaklava (hövdingen) gör er effektiva, en stark allians har ni och har möjligheten till att kriga hem v24, om inte FM vänder och visar att när naturkatastrofen väl har kommit så finns ingen återvändo.

Rate ---> *Start*
 

Moorgarth

Member
Reaktionspoäng
0
*Start*

Poäng: 8/10
På top 10. Frågan är hur länge. Nu börjar offensiverna även landa på ursprungs FM spelare (lite lugnare än tänkt dock eftersom merparten av gss just nu håller på att tämja DGH). Tappat en hel del byar i senaste offensiven. Och tittar man på hur kontot vuxit till sig sedan kriget startade hittar man en hel del gråbyar och IA. Drar ner betyget, är det krig skall det adlas rött! :)

OBA: 6/10
Helt ok OBA, men man kan förvänta sig mer av ett så stort konto.
Position: 8/10 Bra position för safebyarna. Lite utspridda frontbyar centralt på kartan, men helt klart ett bra läge att kriga ifrån. Har dock fått en längre och längre front vartefter gamla TT kollapsat, kan blir tungt att försvara.

Profil: 8/10
Snygg ren och enkelt. Tycker inte att man skall behöva göra så mycket med profilen...bättre att låta yxorna och lansarna skapa ens profil! :)

Rykte: 7/10
Bra ton i externa forumet, det är det enda jag har att gå på. Tror inte vi stött på varandra i tidigare världar.

Stam: 7/10
Hade högre förväntningar på er än vad ni presterat. Mycket högre faktiskt, innan jag lärde känna SVULLO spelarna hade jag faktiskt er som favoritstam till att vinna världen. Vet att det fanns (finns?) rutin i stammen för att väl matcha SVULLO/gss. Men någonstans på vägen failade det. Känns som om ert samarbetet och er aktivitet inte funkade fullt ut när det väl gällde.

Rate: GroomGarth
 

DeletedUser

Guest
GroomGarth

Poäng: 9/10
Rank 4 och klättrar kanske ännu mer. Kul har det varit att se dig slugga diig fram fiende efter fiende ;)

OBA: 8/10 lite till till toppen men jag tror du snart är där.

Position: 9/10 Bra expansionsläge och allt handlar om att uthärda in i slutet :)

Profil: 5/10 enkelt och intetsägande men visar på en nonchalans.

Rykte: 8/10 Bra spelare på tidigare världar men jag ser hellre på denna. Har krigat på öppet och kämpat väl. Alltid trevlig.

Stam: 10/10 Egna stammen så lite partisk :)

Rate: Balaklava
 
Senast redigerad av en moderator:

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Balaklava

Poäng: 9/10 Rank 15 är bra top 5 för en tia ;)

OBA: 8/10 Samma rank som poäng väldigt bra men bättre kan du såklart.

Position 10/10 Du har en fin front mot FM och massvis med byar som ligger säkert i stammens kluster som gör att du kan deffa din front utan problem :)

Profil: 5/10 ett citat inget mer, ingen bild :(

Rykte: 8/10 Vet inte mycket om dig men spelat med dig tidigare och verkar väldigt duktig både offensivt och defensivt

Stam: 10/10 Rank 2 allierad med Svullo tar nog hem världen med sina allierade ;)

Rate: r0stig
 

Fk it Baylife

New Member
Reaktionspoäng
0
Balaklava
Poäng: 8/10
Rank 15 och kommer antagligen klättra snabbt i rank. Riktigt kul att se dig växa.
OBA: 8/10
Din OBA har ökat mycket senaste tiden.
Position: 9/10
Mycket bra expansionsläge, du lär bli svårstoppad.
Profil: 5/10
Ett citat jag själv använt många ggr, enkelt. Å andra sidan är profilen inte så viktig :)
Rykte: 10/10
Bra spelare, stabil, lojal och engagerad. En spelare jag inte hört ngt ont om och som alltid är välkommen där jag spelar.
Stam: 10/10
Aldrig haft en bättre ally. Oerhört hjälpsamma, aktiva och mycket bra ledare. Det har varit en ära att strida med er.
Rate Fk it Baylife
 

conanjr

New Member
Reaktionspoäng
0
FK it Baylife
poäng 7/10
Rank 11 och kommer att stiga. Dock hoppades jag på lite snabbare uppväxt ;)
OBA 5/10
Lite mer kan du det vet jag. men OBF talar sitt språk.
Profil
En bild och lite presentationer från v.22, men håller gärna denna världs presentationer gömda . Men anser inte heller det är så viktigt.
Rykte 8/10
En bra spelare som kan det som behövs för att vinna en värld. Bevisade redan i v.22 var skåpet ska stå.
Stam: 10/10
Helt klart en stam som är värdig att vinna världen. Med allians som tidigare gss så kommer det att bli vinst. En ära att kriga med alla er vid min sida.

Rate Godeondefule
 

DeletedUser

Guest
Godeondefule

Poäng 8/10 Rank 6 och kan klättra mer.

OBA 7/10 Rank 7 men bättre kan du ;)

Profil Bild och liten text. Inget speciellt men visar på tidigare erfarenheter och bilden tyder på krigsvilja :)

Rykte 5/10 Visste inte mkt om dig innan vi hamnade i samma stam, dock har ditt spel visat på din förmåga!

Stam 10/10 Egna stammen men även överlägsna i sin rank 1. Bara tugga hem detta nu :)

Rate -> Balaklava
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Balaklava

Poäng 8/10 Ligger där i toppen och har stora expansionsmöjligheter samt att du växer väldigt snabbt

OBA 6/10 rank 9 bara ;) men du köttar säkert ikapp oss andra snabbt :)

Profil Inget speciellt, en klassisk liten text men ingen rolig bild :)

Rykte 8/10 Ja jag vet ju vem du är iallafall :p visste inte något om dig innan men beror väl mest på mig, eller dig ;)

Stam 10/10 vad ska man säga, går ju inte att spela i en bättre stam :)

Rate--> Tophee
 
Topp