Rate The Continent

DeletedUser

Guest
Rate the Continent
8af9c8e38b4373534297208b834a4ec2.png


En fortsättning på ett koncept skapat av Sir Hero och Ogiltigt:

Tråden heter Rate the Continent som ni ser och går helt enkelt ut på att ranka de olika kontinenterna och skriva lite varför man rankar dom som man gör. Rankingen i sig är indelad i 2 områden, först och främst rankar man kontinent VS kontinent, sedan rankar man de 3 kontinentstammar man tycker är mest intressanta inom varje kontinent.

Nedan finns en mall för att det tydligt ska framgå hur tråden är tänkt att fungera.

HTML:
[b]Rank 1: K[/b]

[I]Detta anser jag på grund av...[/I]

[1] - 
[2] - 
[3] - 

[b]Rank 2: K[/b]

[I]Detta anser jag på grund av...[/I]

[1] - 
[2] - 
[3] - 

[b]Rank 3: K[/b]

[I]Detta anser jag på grund av...[/I]

[1] - 
[2] - 
[3] - 

[b]Rank 4: K[/b]

[I]Detta anser jag på grund av...[/I]

[1] - 
[2] - 
[3] -
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, det krävs ju lite research för att göra ett inlägg här... iaf om det ska vara ett seriöst! Och det ska det ju ;)
 

DeletedUser

Guest
Du får göra om mallen till bb-koder, sätt
Källkod:
  [./code].
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Sådär, nu ser den rätt ut tror jag :)

Av någon dum anledning fungerar inte
HTML:
[code][/code]
på samma här ute som ingame..

HTML:
[code][b][COLOR="#FF0000"]Hej[/COLOR][/b][/code]
Blir t.ex.
Källkod:
[b][COLOR="#FF0000"]Hej[/COLOR][/b]

Så det är något knas ^^
 

stooi

New Member
Reaktionspoäng
0
Då tar jag det initiativet med mitt första inlägg här på forumet!
Ha gärna lite förståelse för det innan ni sågar mig vid fotknölarna ;)

Rank 1: K44

Detta anser jag på grund av...
Kommer bli väldigt spännande att se TPE-familjens framtid, kommer de klara sig när det börjar smälla och vem kommer i så fall äta skärvorna från dem?

[1] Panda - Verkar ha många bra spelare och en lagom stor stam, kan troligen växa till ganska bra.
[2] AN - Utspridda över i princip alla kontinenter, men detta är väl ändå er hemkontinent? Många spelare som känns igen och vi vet vad de kan.
[3] TPE - Ja, de är vansinnigt många och kommer knappast hålla. Men kvantitet är en kvalitet i sig och kan de bara samordna sig bra så kan man bli farliga ändå!

Rank 2: K45

Detta anser jag på grund av...
Också här blir det spännande att se vilka som får ett grepp om kontinenten, flera stammar känns som värdiga kandidater. Också avsaknaden av barbarer gör detta till en intressant kontinent.

[1] Sen - Världens just nu största stam måste väl få en plats här?
[2] Nihao - Många bra spelare och ett trevligt läge lite längre ut. Kan troligen bli riktigt farliga.
[3] -GOT- - Har ett spännande läge lite ute i rimmen, kan kanske få en lite lugnare tillvaro än många andra stammar och därmed växa till sig.

Rank 3: K54

Detta anser jag på grund av...
Poke4L känns som en het kandidat att ta denna kontinent, men de kan nog få lite konkurens i öst av MVMT och kanske pandorna i norr.

[1] Poke4L - En stark stam med flera intressanta namn som säkert kan ta ett riktigt bra grepp om denna kontinent.
[2] MVMT - Man har ett bra läge där man ligger tätt mellan 54 och 55 och har en bra bas att utgå ifrån där.
[3] SOH - En stor stam i kontinenten, men saknar dock spjutspetsen som jag ser det. Men ni får gärna överraska mig.

Rank 4: K55

Detta anser jag på grund av...
Finns egentligen bara två kandidater på att dominera kontinenten i dagsläget som jag ser det, men världen är ju som bekant fortfarande ung och mycket kan ändras.

[1] DRH - Nu är jag naturligtvis färgad då detta är min stam, men visst har vi ett bra läge i denna kontinent.
[2] VOR - Den andra stora stammen i kontinenten som också har ett bra läge. De ligger inom ett litet område och kommer helt klart ha en bra bas att utgå från.
[3] MVMT - Man hör väll i mina ögon mer hemma i 54, men är nog den hetaste kandidaten på att växa sig in i 55 om man lyckas hålla positionerna man har.
 
Topp