Rand Al Metheren VS Back

DeletedUser

Guest
varför skulle back gå under?

Bara att tänka efter.:thinking:
Skulle dom sätta all fokus på en skicklig spelare som Rand Al
Så skulle dom gå under för minsta lilla.
Skulle T.EX WHINER köra en enkel attack våg så har
Back redan förlorat massor av trupper.

Det jag försöker säga är att dom vinner mer på att låta han vara.
Dom blir svagare då moralen är för låg :p och slösar trupper
i onödan.

Säger bara:

Spara era trupper inför kriget mot =BroS=, KAFFE och WHINER!
 

DeletedUser

Guest
WoW du vet inte mycket du va?

1. dom krigar redan med Bros
2. dom har 0 fokus på rand al
3. whiner gå inte bara in så utan anledning tror nog dom tänker sig för nu när rundan snart är slut
4. du e helt nu på spelet va? för om du tror att man skickar sina trupper världen över för att döda en spelar på 100 000 har du fel och ironisk nog så står du och förklarar krig med en stam som du antagligen inte vet något ting om kolla upp stammar och info innan du går ut i externa.
 

DeletedUser

Guest
Blue bird igen du tror du e någon sorts hjälte för att du starta krig med en stam som e långt åt h*lvete bort från dig ^^ lycka till att bråka du når en spelare och de e runt 2-3 byar som du kommer anfalla de e ju lätt att deffa :)

inget illa ment men detta är rätt korkat

Haha, varför ska jag tro att jag är hjälte? :p
Det är ju Rand Al Metheren som är hjälten.
Han ska kämpa mot 3 stycken som är större en vad han är.

Såhär ligger det till.
Han är modig, Back är fega.
Dom ger sig på någon som är Mycket Mycket mindre en vad han är.

Ända anledningen till att jag vill att Back låter han vara
är för att vi behöver honom i Draco nu när vi krigar mot
TROSA.
 

DeletedUser

Guest
WoW du vet inte mycket du va?

1. dom krigar redan med Bros
2. dom har 0 fokus på rand al
3. whiner gå inte bara in så utan anledning tror nog dom tänker sig för nu när rundan snart är slut
4. du e helt nu på spelet va? för om du tror att man skickar sina trupper världen över för att döda en spelar på 100 000 har du fel och ironisk nog så står du och förklarar krig med en stam som du antagligen inte vet något ting om kolla upp stammar och info innan du går ut i externa.

Allt jag kan säga att jag inte förklarar krig.
Tvärt om, dom förklarade krig mot oss P.G.A Rand Al för att han adlade Jonte06 och rensade en av hans byar.
Jag erbjöd till och med en av mina byar bara för att hålla
allt lugnt men tydligen ville dom åt han fortfarande. :/

Så som jag ser det på saken så har dom 30% koll på han.
Inte 0%.

Jag krigsförklarar inte med dom, erbjöd en av mina byar för att
skapa fred som jag sa tidigare. Dom var envisa och ville åt
Dracos bästa spelare.

Så enligt mig är du bara ute och Cyklar.:p
 

DeletedUser

Guest
.... ja okej nu börjar jag bli trött på detta jag har snackat med rand och han bråkar inte med back längre det har löst sig du står ensam kvar pojk dom har inte ens planerat att anfalla han det var ett misstag och han står inte upp han försvara sig back är ju de modiga dom står mot bros i så fall dom är 3 mot 28 erkänn bara att du e vilse...

men som sagt du e ensam nu rand är förj*ävla trevlig och han förtjänar inte att få detta på sig för du fläckar hans rykte pga dig var jag först mot rand men när man pratar med han förstår man att han inte är som du han är på flötet inte bakom :p

så ge dig med att black är fega dom har inte fått för sig att anfalla han det var bara lite problem man säger saker man inte menar när man är arg men ja nu är det så att det inte var så farligt och back fortsätter med sitt race nu kommer draco bara få det jobbigare för sig så synd där du förstörde din stam nu när rundan snart e slut attans va?

rand el bråkar alltså inte mer med back det är löst draco starta krig med back så de får skylla sig själva om de blir av med byar vilket jag tvivlar på för fortfarande det finns viktigare saker på världens sista veckor en att slåss med en hög vilsna noobs med moralen i 30

så ursäktar dig blue bird inte ditt fel du är antagligen ny och tror du gör rätt för dig tycker de e starkt av dig att stå upp för dina vänner men som jag har sagt innan du vet inte var du gör då får lära dig med åren hur du ska ta itu med saker och definitivt på externa det är där man syns av inte bara en stam och en värld utan flera världar jag har ju ett jefla rykte om att jag e kaxig och trollar mycket :p men det tar jag gärna för de e saaant hehe
 

DeletedUser

Guest
Allt jag kan säga att jag inte förklarar krig.
Tvärt om, dom förklarade krig mot oss P.G.A Rand Al för att han adlade Jonte06 och rensade en av hans byar.
Jag erbjöd till och med en av mina byar bara för att hålla
allt lugnt men tydligen ville dom åt han fortfarande. :/

Så som jag ser det på saken så har dom 30% koll på han.
Inte 0%.

Jag krigsförklarar inte med dom, erbjöd en av mina byar för att
skapa fred som jag sa tidigare. Dom var envisa och ville åt
Dracos bästa spelare.

Så enligt mig är du bara ute och Cyklar.:p


det är du absolut jonte har fått order att backa så du vet det då de e 0 % du krigsförklara då han inte är med i din stam då är det helt klart en krigsförklaring och inte fasen vill dom ha dina byar dom har ju en personlig sak med rand och att du lägger dig i visar bara på att du är ute och cyklar för allt är löst som jag sa ovan men att du starta krig det kommer ju inte vara löst eller hur? du ska inte gå för långt
 

DeletedUser

Guest
det är du absolut jonte har fått order att backa så du vet det då de e 0 % du krigsförklara då han inte är med i din stam då är det helt klart en krigsförklaring och inte fasen vill dom ha dina byar dom har ju en personlig sak med rand och att du lägger dig i visar bara på att du är ute och cyklar för allt är löst som jag sa ovan men att du starta krig det kommer ju inte vara löst eller hur? du ska inte gå för långt

Du säger förens nu att allt är löst! O_O
Då har jag ju fan gjort bort mig!:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
.... ja okej nu börjar jag bli trött på detta jag har snackat med rand och han bråkar inte med back längre det har löst sig du står ensam kvar pojk dom har inte ens planerat att anfalla han det var ett misstag och han står inte upp han försvara sig back är ju de modiga dom står mot bros i så fall dom är 3 mot 28 erkänn bara att du e vilse...

men som sagt du e ensam nu rand är förj*ävla trevlig och han förtjänar inte att få detta på sig för du fläckar hans rykte pga dig var jag först mot rand men när man pratar med han förstår man att han inte är som du han är på flötet inte bakom :p

så ge dig med att black är fega dom har inte fått för sig att anfalla han det var bara lite problem man säger saker man inte menar när man är arg men ja nu är det så att det inte var så farligt och back fortsätter med sitt race nu kommer draco bara få det jobbigare för sig så synd där du förstörde din stam nu när rundan snart e slut attans va?

rand el bråkar alltså inte mer med back det är löst draco starta krig med back så de får skylla sig själva om de blir av med byar vilket jag tvivlar på för fortfarande det finns viktigare saker på världens sista veckor en att slåss med en hög vilsna noobs med moralen i 30

så ursäktar dig blue bird inte ditt fel du är antagligen ny och tror du gör rätt för dig tycker de e starkt av dig att stå upp för dina vänner men som jag har sagt innan du vet inte var du gör då får lära dig med åren hur du ska ta itu med saker och definitivt på externa det är där man syns av inte bara en stam och en värld utan flera världar jag har ju ett jefla rykte om att jag e kaxig och trollar mycket :p men det tar jag gärna för de e saaant hehe

Nu när du säger det så så inser jag faktiskt att jag är vilse. :thinking:
Fattar inte hur alla äger mig så hårt...

Men antar att det är en vuxen grej. :p
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte vuxen ^^ vet bara var jag pratar om hehe men kan vi inte stänga eller ta bort denna nu tyckte denna var onödig från första början :)
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte vuxen ^^ vet bara var jag pratar om hehe men kan vi inte stänga eller ta bort denna nu tyckte denna var onödig från första början :)

Nää, nää, det var bara bra att denna var öppen. :)
Annars hade jag fortfarande varit vilse i skogen. :p
 

DeletedUser

Guest
.... ja okej nu börjar jag bli trött på detta jag har snackat med rand och han bråkar inte med back längre det har löst sig du står ensam kvar pojk dom har inte ens planerat att anfalla han det var ett misstag och han står inte upp han försvara sig back är ju de modiga dom står mot bros i så fall dom är 3 mot 28 erkänn bara att du e vilse...

men som sagt du e ensam nu rand är förj*ävla trevlig och han förtjänar inte att få detta på sig för du fläckar hans rykte pga dig var jag först mot rand men när man pratar med han förstår man att han inte är som du han är på flötet inte bakom :p

så ge dig med att black är fega dom har inte fått för sig att anfalla han det var bara lite problem man säger saker man inte menar när man är arg men ja nu är det så att det inte var så farligt och back fortsätter med sitt race nu kommer draco bara få det jobbigare för sig så synd där du förstörde din stam nu när rundan snart e slut attans va?

rand el bråkar alltså inte mer med back det är löst draco starta krig med back så de får skylla sig själva om de blir av med byar vilket jag tvivlar på för fortfarande det finns viktigare saker på världens sista veckor en att slåss med en hög vilsna noobs med moralen i 30

så ursäktar dig blue bird inte ditt fel du är antagligen ny och tror du gör rätt för dig tycker de e starkt av dig att stå upp för dina vänner men som jag har sagt innan du vet inte var du gör då får lära dig med åren hur du ska ta itu med saker och definitivt på externa det är där man syns av inte bara en stam och en värld utan flera världar jag har ju ett jefla rykte om att jag e kaxig och trollar mycket :p men det tar jag gärna för de e saaant hehe


Jakob, du har ju inte heller full koll :p

Det är ju så att Back krigar mot bros, och likaså krigar -GAF- mot bros, så helt ensamma är dem inte ;)
 

DeletedUser

Guest
haha men man kan ju inte deffa varandra eller hur?

tror du vet att jag spelar på ett konto i back :p
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
nää men då kanske vi ska sluta kriga med bros? :p verkar som om det är det du vill :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
bajarn jag skulle tycka de vara awesome ^^ men inte resten av stammen XD
 

DeletedUser

Guest
haha men man kan ju inte deffa varandra eller hur?

tror du vet att jag spelar på ett konto i back :p

Inte så kul att bara deffa i ett krig eller?? :D Självklart gynnar det oss att Back hjälper (och draco) Men det gynnar också dem att vi krigar mot Bros :)
 

DeletedUser

Guest
indeed :) annars skulle fronterna vara fint deffade XD

men ja jag gillar underlägen :D så men ta nu inte mitt ord för stammen och e glad att vi står på samma sida :D men skulle tycka det var roligt med lite mer motstånd dock!
 
Reaktionspoäng
0
indeed :) annars skulle fronterna vara fint deffade XD

men ja jag gillar underlägen :D så men ta nu inte mitt ord för stammen och e glad att vi står på samma sida :D men skulle tycka det var roligt med lite mer motstånd dock!

:) Nu ska inte du vara sådan J4k0b.
Jag tycker faktiskt att Bros kämpar på bra med tanke på motståndet. Hade säkerligen sett helt annorlunda ut om de bara haft en fiende på kartan.

Men det känns som om den här tråden har tappat sin tråd och anledningen till att den finns inte finns längre.
 

DeletedUser

Guest
:) Nu ska inte du vara sådan J4k0b.
Jag tycker faktiskt att Bros kämpar på bra med tanke på motståndet. Hade säkerligen sett helt annorlunda ut om de bara haft en fiende på kartan.

Men det känns som om den här tråden har tappat sin tråd och anledningen till att den finns inte finns längre.

Det är för att det e så.
Denna tråden förlorade tråden. :p
 
Topp