Rand Al Metheren VS Back

Rand Al Metheren

New Member
Reaktionspoäng
0
Lite info.
Idag 2011-01-30 Söndag så blev jag anfallen av jonte06 i stammen Back.
Medans jag inte var online så rensade han 2 byar. Adlade en by och höll på att ta den andra byn.
När jag ser detta så är min första tanke inte att skriva ett böl brev till honom utan att här skall det krigas.
Adlar en by av honom men inte den han tog av mig.
Sen börjar det som jag bara kan kalla för patetiskt, omoget och inte särskilt hedervärt. :)
jonte06 skriver till min dåvarande stamledning och kräver att jag skall lämna tillbaka byn.
Sen får jag brev från Lakozz som lyder såhär

Lämnar du inte tbax byn kommer vi i back o adla upp hela er stam tillsammans med gaf detta är en första varning kommer ingen andra

Mitt svar är att eftersom jonte06 börjar med aggressionerna så kommer jag inte lämna tillbaka byn.

Sen skriver Ferret The Queen till mig

Hejsan Rand Al Metheren!

Jag har uppmärksammat att du idag tog en by av min medlem jonte06. Byn det handlar om är Bonusby (460|551) K54.
Som du kanske förstår kan jag inte se hur mina medlemmars byar försvinner. Så jag undrar om du har något förslag på hur vi ska lösa detta?

Som jag ser det så finns det lite olika möjligheter, men kom gärna med eget förslag.

Mvh Ferret The Queen ledare för Back

Mitt svar tolkades som aggresivt tydligen.

Nu får ni ta och ge er alltså :)
Lakozz hotar och allt vad det är.

Jonte06 tar en by från mig. Utan att jag har varit aggresiv mot honom. Sen tar jag hans by som ligger bredvid. Som jag ser det så börjar han med aggresioner mot mig och jag svarar såklart tillbaka.

Så nu har deras lilla stam tydligen bestämt sig för att göra processen kort med mig för att jag försvarade mig :)
Kan inte annat än le åt deras metoder. De kallar sig för Back för att de anser att det inte finns heder kvar i Tribal Wars. De blev tydligen backstabbade tidigare. Haha sen hotar man lilla mig och när jag inte viker ner mig så kommer kriget :)

Varsågoda och kom med era trupper. Vet att ni ligger i krig så jag kan inte hjälpa att undra hur ni tänker. haha.
Starta krig mot mig för att den lille jonte06 tar en by och sen förlorar en annan mot nån som ni inte ens ligger i krig med. Är väl alltid trevligt med krig i och för sig. Det är ju därför man spelar spelet.

Finns en massa andra hot från dem men behöver liksom inte smutsa ner dem mer tycker jag ;)
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
kommer det adelståg ifrån lakozz så är det inte jag som spelar. så va det jag som spela ;pPpppPpPppppp
 

DeletedUser

Guest
Du spelade ju på v12 innan och var grymt skicklig så ett tag kommer du nog klara dig! Jag är på din sida! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Lite info.
Idag 2011-01-30 Söndag så blev jag anfallen av jonte06 i stammen Back.
Medans jag inte var online så rensade han 2 byar. Adlade en by och höll på att ta den andra byn.
När jag ser detta så är min första tanke inte att skriva ett böl brev till honom utan att här skall det krigas.
Adlar en by av honom men inte den han tog av mig.
Sen börjar det som jag bara kan kalla för patetiskt, omoget och inte särskilt hedervärt. :)
jonte06 skriver till min dåvarande stamledning och kräver att jag skall lämna tillbaka byn.
Sen får jag brev från Lakozz som lyder såhär



Mitt svar är att eftersom jonte06 börjar med aggressionerna så kommer jag inte lämna tillbaka byn.

Sen skriver Ferret The Queen till mig



Mitt svar tolkades som aggresivt tydligen.



Så nu har deras lilla stam tydligen bestämt sig för att göra processen kort med mig för att jag försvarade mig :)
Kan inte annat än le åt deras metoder. De kallar sig för Back för att de anser att det inte finns heder kvar i Tribal Wars. De blev tydligen backstabbade tidigare. Haha sen hotar man lilla mig och när jag inte viker ner mig så kommer kriget :)

Varsågoda och kom med era trupper. Vet att ni ligger i krig så jag kan inte hjälpa att undra hur ni tänker. haha.
Starta krig mot mig för att den lille jonte06 tar en by och sen förlorar en annan mot nån som ni inte ens ligger i krig med. Är väl alltid trevligt med krig i och för sig. Det är ju därför man spelar spelet.

Finns en massa andra hot från dem men behöver liksom inte smutsa ner dem mer tycker jag ;)

Jävla fegt av Back.
Jag erbjöd en av mina byar till din ära och dom blå nekar.

Aja, jag är på din sida!
Du är min hjälte! :D
 
Reaktionspoäng
0
Ja allt går ju att vinkla som man vill. jag kontaktade dig och bad dig komma med någon lösning på det. Det enda svar jag fick var att fick ge oss och en smilis. Svårt att snacka då.
 

Rand Al Metheren

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja allt går ju att vinkla som man vill. jag kontaktade dig och bad dig komma med någon lösning på det. Det enda svar jag fick var att fick ge oss och en smilis. Svårt att snacka då.

Varför erkänner du bara inte att ni har gjort fel istället för att vinkla det till att jag har varit aggressiv och inte medgörlig :)
Kom ni bara istället. Gör processen kort med mig. Det var ju det ni ville från början med era brev. Sen att vinkla det till att det är mitt fel begriper jag inte.
Hur kan man reagera annorlunda på en attack än som jag gjorde. Hur reagerar du när nån anfaller dig?
Skriver du då ett brev och säger att snälla lämna tillbaka byn.
Ja just så gör du säkert fast du hotar med hela stammen istället :)
Sluta få det till att jag är boven och börja anfalla mig eller be mig om fred :)
 

DeletedUser

Guest
Varför erkänner du bara inte att ni har gjort fel istället för att vinkla det till att jag har varit aggressiv och inte medgörlig :)
Kom ni bara istället. Gör processen kort med mig. Det var ju det ni ville från början med era brev. Sen att vinkla det till att det är mitt fel begriper jag inte.
Hur kan man reagera annorlunda på en attack än som jag gjorde. Hur reagerar du när nån anfaller dig?
Skriver du då ett brev och säger att snälla lämna tillbaka byn.
Ja just så gör du säkert fast du hotar med hela stammen istället :)
Sluta få det till att jag är boven och börja anfalla mig eller be mig om fred :)

Tycker inte du är skurken Rand Al Metheren.
Vi hade ju en IAP (trodde jag) Men det var ju dom som börja. :/

Synd bara att jag gör Lakozz besviken nu när jag käftar emot dom.

Det roliga är ju att världen snart börjar om och då är det min tur att vara kaxig. :p

Bör nog hålla mig till saken..
Jag är på din sida.
Inte deras, du är modig nog att ta en by och offra livet för stammen!
 

DeletedUser

Guest
känns lite överdrivet att dra upp det på forumet detta kan ju lösas i pm men som sagt lite löjligt men vill man ha uppmärksamhet så vill man hehe

men ja lycka till ta så många byar du kan tycker alltid de e skoj med folk som inte fegar :)
 

DeletedUser

Guest
du är modig nog att ta en by och offra livet för stammen!

inget modigt i det han gör det roligt för sig själv han vet att dom har annat för sig och kommer ta några byar tills dom e trötta på han ^^ men va fan hoppas de inte e något lurt med detta men tror back har andra saker att ta hand om :)

tycker nästan denna ska låsas bara spam och whine och bråk sådant gillas inte
 

DeletedUser

Guest
känns lite överdrivet att dra upp det på forumet detta kan ju lösas i pm men som sagt lite löjligt men vill man ha uppmärksamhet så vill man hehe

men ja lycka till ta så många byar du kan tycker alltid de e skoj med folk som inte fegar :)

Tycker det är bra att han drar upp detta.

Ibland kan det vara bra att se hur en person är.
 

DeletedUser

Guest
siddan jag känner frett bättre en er ^^ hon söker alltid en lösning och tar den ärliga vägen :)


sluta bara gräva upp skit snack om hon bara lågt av er förlorar man gör man var en god förlorare istället
 

DeletedUser

Guest
Ja att använda dem knasigt och whina på externa verkar ni vara bra på båda två O_O

Anyways, så tror jag att ni förlorar mer på att kämpa mot
Rand Al Metheren då ni har dålig moral som gör
han starkare.
Dessutom, så är han en grymt duktig spelare så det kommer
sluta med att Back går under och WHINER står på toppen.

Ni tog en by av han först, då har han ju till att börja med rätt
att försvara sig. Så tro inte att ni är så himla rättvisa.
Rand Al gjorde rätt i att göra lika stor skada som
Jonte06 gjorde mot han.

Hoppas ni tyckte det var ett bra svar.
Oops, får inte glömma smileysen

-> :p <-
 

DeletedUser

Guest
Blue bird igen du tror du e någon sorts hjälte för att du starta krig med en stam som e långt åt h*lvete bort från dig ^^ lycka till att bråka du når en spelare och de e runt 2-3 byar som du kommer anfalla de e ju lätt att deffa :)

inget illa ment men detta är rätt korkat
 
Topp