Raggen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Anser att du är för hård och låser trådar för fort, eller är du nöjd när det är noll aktivitet i forumet ?
ser att förra inlägget är sedan i onsdags, så 3 dagar utan nått inlägg, och sen när någon börjar skriva så låser du..
lose it up.. så länge det inte är personangrepp eller liknande tycker jag stora forumet ska vara ganska fritt, att det blir hårda ord spelare imellan hör till och de flesta vet vad de ger sig in på .. , vad är det för mening annars ? att man ska dela recept på goda scones ?
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker Raggen gör ett utmärkt jobb, keep it up Raggen :)
 

DeletedUser

Guest
Anser att du är för hård och låser trådar för fort, eller är du nöjd när det är noll aktivitet i forumet ?
ser att förra inlägget är sedan i onsdags, så 3 dagar utan nått inlägg, och sen när någon börjar skriva så låser du..
lose it up.. så länge det inte är personangrepp eller liknande tycker jag stora forumet ska vara ganska fritt, att det blir hårda ord spelare imellan hör till och de flesta vet vad de ger sig in på .. , vad är det för mening annars ? att man ska dela recept på goda scones ?

håller med om de markerade, säger inte att ja inte håller med om resten :rolleyes:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Raggen är en av de bättre modsen på .se's forum enligt mig. Han håller en rimlig nivå, att ni som skriver sen inte kan undvika att gå till personliga påhopp och dylikt har ni enbart er själva att beskylla.

Sen så förstår jag mycket väl varför tråden (som jag tror du syftar på nu Tobie, den om Zablar?) blev låst då det är en tråd som kommer leda till smutskastning av andra spelare och då är det bättre att han i förebyggande syfte låser såna trådar - för man kan inte påstå att V3's forum annars ser speciellt snyggt ut när vissa spelare går igång :(

Keep it up Raggiz :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Klart jag vill ha fler som skriver men trådar som inte hör till i forumet och pajkastningstrådar är något jag inte vill ha för mkt av.

Anser att du är för hård och låser trådar för fort, eller är du nöjd när det är noll aktivitet i forumet ?
ser att förra inlägget är sedan i onsdags, så 3 dagar utan nått inlägg, och sen när någon börjar skriva så låser du..
lose it up.


Har inte mkt straffpoäng elr varningar gjorda av mig, så ganska fritt har ni.

Och javisst klarar jag lite hårda ord då och då. Men att bara rada sånna trådar är inget jag och många andra vill läsa.

Behövs ju inte kolla långt i forumsreglerna för att få ett hum om hur twteamet vill att ni ska bete er mot varandra.
Men jag visst jag kan vara lite snäll här då det är tråkigt att inget händer här om jag inte tillåter lite hårda ord.

så länge det inte är personangrepp eller liknande tycker jag stora forumet ska vara ganska fritt, att det blir hårda ord spelare imellan hör till och de flesta vet vad de ger sig in på .


Sen tack såklart till för berömmen jag fått :) det värmer.

Nu ska ni inte börja skriva i denna tråd för mkt. kan ha den öppen lite till men jag är inte så stor del av v3 direkt .


Kriga vidare in game v3 och kom in forumet och få kramar och snälla ord.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Är väldigt intresserad - du har väl spelat tribalwars? På vilken värld isåfall :)?
 

DeletedUser

Guest
heeh ja det är en av världarna. v1 boogeyman också.


v1 är princip motsatsen mot v3.. där hade man fått be om ursäkt till en stam och man blev lite sur på någon allierad stam.

Det ni! ni har allt det bra men kanske allt för bra. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
heeh ja det är en av världarna. v1 boogeyman också.


v1 är princip motsatsen mot v3.. där hade man fått be om ursäkt till en stam och man blev lite sur på någon allierad stam.

Det ni! ni har allt det bra men kanske allt för bra. :awsm:

Endast det bästa är bra nog :). Slutat på v1? Du har inte ökat på 20 dagar :p
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
heeh ja det är en av världarna. v1 boogeyman också.


v1 är princip motsatsen mot v3.. där hade man fått be om ursäkt till en stam och man blev lite sur på någon allierad stam.

Det ni! ni har allt det bra men kanske allt för bra. :awsm:

Raggiz, du måste visa dig på skype mer nu så vi kan börja planera offensiver och sluta hänga här i forumet :( V3 är ju ändå till 90% bestående av pajkastning och off-topic trådar...
 

DeletedUser

Guest
heeh ja det är en av världarna. v1 boogeyman också.


v1 är princip motsatsen mot v3.. där hade man fått be om ursäkt till en stam och man blev lite sur på någon allierad stam.

Det ni! ni har allt det bra men kanske allt för bra. :awsm:

samma boogeyman som spelare på v11 ?
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
heeh ja det är en av världarna. v1 boogeyman också.


v1 är princip motsatsen mot v3.. där hade man fått be om ursäkt till en stam och man blev lite sur på någon allierad stam.

Det ni! ni har allt det bra men kanske allt för bra. :awsm:

Tycker att du är lite inaktiv på v2!

Dessutom är du Off-Topic. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha ja danney. tänkte det är min tråd så :rolleyes:

japp inaktiv på båda världarna.. laddar ;)

men i forumet är jag en hök.

sen för lite gamer humor och mer off-topic så bra tajmat på tiden inlägget danney.

Tråden kommer låsas snart om det är något mer ni vill ha reda på elr nått sånt. så funkar det att skriva till mig elr om du har tur att hinna skriva något fort här.
 
Senast redigerad av en moderator:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Haha ja danney. tänkte det är min tråd så :rolleyes:

japp inaktiv på båda världarna.. laddar ;)

men i forumet är jag en hök.

sen för lite gamer humor och mer off-topic så bra tajmat på tiden inlägget danney.

Tråden kommer låsas snart om det är något mer ni vill ha reda på elr nått sånt. så funkar det att skriva till mig elr om du har tur att hinna skriva något fort här.

13:37, u mad nao? :D


Tycker att du borde låsa denna snart, vi (jag) vet redan allt om dig. :D
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
hmm vad handlade tråden om egentligen?:cool:
Kan man verkligen gå offtopic här så länge man skriver Raggen någonstans i inlägget? ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp