RageQ vs Värsta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ryggrad-fran-vanster.gif
 

DeletedUser

Guest

Skaffa lite information innan du uttalar dig om saker och ting. Jag satt på kontot när det först började tappa byar. Adam har inget med byraset att göra, dessutom var det x antal duktiga spelare + x antal mindre duktiga spelare som gick på kontot (ingen nämnd, ingen glömd).

Sedan vet jag av erfarenheter (eftersom jag haft turen nog att spela med Adam på 2 världar) att han vanligtviss gör ett sjukt bra jobb på inte bara ett utan flera konton samtidigt om det skulle behövas (dom kö då givetvis). Kom gärna tillbaka och släng skit på han efter du kollat upp vilka konton han köat och hur dessa konton har gått medans han spelade på dessa.

Med vänliga hälsningar
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Denna tråd kan nu låsas då festen är över och vi i RageQ står upp fortfarande utan att ha däckat.

ytxtchtyhjbmaz
Hälsningar
- Black Sparkz, Ledare & Diplomat, RageQ

Får gratulera RageQ till ett bra genomfört krig, även om det var lite fler stammar emot oss också, hehe. Men men, hatten av i alla fall och tack för ett par underhållande nätter.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
var väl bara -st2-,lcn kvar, som ni själva valde att gå på :O?

Var ett par stammar till också, som var markerade som fiender - även om anfallen inte alltid var konsekventa, så kom det ibland små adelsförsök emot våra byar från dem. Eller rens, så det kallar jag ändå delaktighet i kriget. Men klart vi alla ser olika på saker och ting, det är ju lätt att - som utomstående - försöka sätta sig in i hur allt är, för att ena sidan säger att det inte är så.
 

DeletedUser

Guest
Var ett par stammar till också, som var markerade som fiender - även om anfallen inte alltid var konsekventa, så kom det ibland små adelsförsök emot våra byar från dem. Eller rens, så det kallar jag ändå delaktighet i kriget. Men klart vi alla ser olika på saker och ting, det är ju lätt att - som utomstående - försöka sätta sig in i hur allt är, för att ena sidan säger att det inte är så.

Den lilla tid jag tillbringade där kan jag intyga det adam säger, de var minst 10 stammar till som var fiendemarkerade;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp