R~K vs R.E Familjerna ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vem tror ni kommer lyckas bäst ? Och vem tror ni vinner ifall det blir krig mellan oss ? Asså jag bara undrar..Inte för att jag är sån tönt som vill ha krig när vi har 200 gubbar var...
 

DeletedUser

Guest
ok då säger jag väll R.E då känner igen några namn där.
 

DeletedUser

Guest
Vem tror ni kommer lyckas bäst ? Och vem tror ni vinner ifall det blir krig mellan oss ? Asså jag bara undrar..Inte för att jag är sån tönt som vill ha krig när vi har 200 gubbar var...

haha så du frågar alla andra efter som jag och du inte kom överren :D
 

DeletedUser

Guest
Kul att du redan har anfall på dig i V7.....

Förövrigt så undrar jag om det går att välja på att inte tro att någon av er kommer lyckas något vidare? Tror dock R.E skulle dra längsta strået mellan er två.
 

DeletedUser

Guest
Ni slåss en stund, sedan kommer ni båda bli utrotade av era grannar.
 

DeletedUser

Guest
Tjena, grundarn av Roman Empire här:)
Jag måste bara fråga, varifrån har ni fått att dem ska gå i krig mot oss för det är inte dem..
 

DeletedUser

Guest
Du över driver inte ni? med att skapa syster stamar och bara bjuda in? ni tog ju våran grej ;)
 

DeletedUser

Guest
jaap men ni kommer få se oss snart i en annan stam våra bästa och en annans stam bästa
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Tycker att denna tråd är tämligen ointressant då det fortfarande är nybörjarskydd på v7, sen kort efter det upphör så kommer nyårsskyddet träda i kraft. Sedan är ju såklart inga i närheten av adels.

Sen var det bara ett par inlägg i början som handlade om "R~K vs R.E"

Därför sätter jag ett litet hänglås här nu så får ni helt enkelt starta en ny tråd när kriget väl drar igång om det nu skulle göra det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp