R.G.

DeletedUser

Guest
Skulle bara vilja berätta för världen vilken fantastisk stamm R.G. är. Deras diplomat kontaktade mig pga några "problem" med att deras ledare inte gillar att en av mina medlemmar farmar honom. Efter att deras diplomat skickat mig ett mail där han hotar att förklara krig och allt sånt där, så blockar han mig efter hans svar. Väldigt intressant, att det enda en så kallad diplomat för denna stamm är att skicka hotelser, men utan att kunna backa upp det.

Ok, jag vet att alla kan se att denna stamm är bara några noobs, men någon gång måste man ju börja använda forumet, så jag tänkte att jag skulle börja med att berätta för alla stammar, allierade eller inte, om R.G.'s fantastiska diplomati^^
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
bra stamm asså den skulle jag vilja va med i jag skulle verkligen passa där bland noobsen *ler*
 

DeletedUser

Guest
^^ Jag vet att FD inte har många medlemmar, men att R.G hotar att starta krig mot oss med sina elva medlemmar, och kom också ihåg att deras toppspelare blir farmade, är ganska ironiskt. Jag undrar vad SFE och FFA kommer göra... Kommer de störta till R.G's hjälp måntro?
 

DeletedUser

Guest
Om de gör det kommer jag åtminstone få någon att attackera :eek:
 

DeletedUser

Guest
Än så länge har våra medlemmar inte mött något motstånd från R.G, eller någon av dess allierade.
 
Topp