Rövat

DeletedUser

Guest
;) Nä, de kan ju bli svårt

Aktuella rekord
Dagens rövare
Du plundrade flest resurser i den här världen Idag (3.079.646 resurser)!
Håll detta rekord fram till midnatt för att få utmärkelsen!
Erhållna dagliga utmärkelser
12x Dagens rövare
Du plundrade flest resurser i den här världen den 14.04.2012 (3.100.801 resurser)!

Mmm de är de senaste 14 dagarna, tappat 1 :crybaby:

Du blir aldrig mer än en wannabe ändå.

Farma är inte svårt och vi alla som varit med vet att du ger upp direkt när det börjar hetta till som du alltid gör då du inte kan detta spelet trots att du spelat så länge
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Du blir aldrig mer än en wannabe ändå.

Farma är inte svårt och vi alla som varit med vet att du ger upp direkt när det börjar hetta till som du alltid gör då du inte kan detta spelet trots att du spelat så länge

:sneaky: Vi får se

Nä de är sant, ja spelar inte förlorade slag. De är helt sant, är de omöjligt för mig och vinna - varför ens lägga ner tid på skiten. De är alltid kul dock att se hur de kommer upp hela tiden, du nämner aldrig de krig ja fört och vunnit ;) Tills någon 3 ggr större kommer in.
 

DeletedUser

Guest
Spela de omöjliga krigen för skojs skull? Är det inte därför vi spelar spelet, för skojs skull.
Försök få död på så mycket trupper som möjligt innan du slutar iaf.
 

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
:sneaky: Vi får se

Nä de är sant, ja spelar inte förlorade slag. De är helt sant, är de omöjligt för mig och vinna - varför ens lägga ner tid på skiten. De är alltid kul dock att se hur de kommer upp hela tiden, du nämner aldrig de krig ja fört och vunnit ;) Tills någon 3 ggr större kommer in.

finns väl inga omöjliga krig, fast det blir ju omöjligt om man lägger ner när man ser poängskillnaden!! :OOOOO
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
finns väl inga omöjliga krig, fast det blir ju omöjligt om man lägger ner när man ser poängskillnaden!! :OOOOO

Du vet inget om situationen, så bara lägg ner. Vill du fråga, gör de via pm istället. Helst ingame....

44k byar 47M
Ingen som farmar idag :/ Kom ikapp rövaren på 1h?
 

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
jopp, du ger upp ett '' omöjligt krig '' det är vad jag vet ;)
sen vet jag också att det inte finns några omöjliga krig så länge man kämpar.
men fortsätt käfta emot om du känner för det :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ämne Erhållna utmärkelser: Rövare (Guld - Nivå 4)
Skickat 01 05 12 02:39:05
Rövare (Guld - Nivå 4)


Du har redan utvunnit 100.000.000 råvaror!

Visa dina utmärkelser

:)

63k byar
 

DeletedUser

Guest
2,5M

untz untz untz (skrev jag för att man måste ha minst 10 tecken)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp