Problem med ett script

DeletedUser

Guest
har ett litet problem med ett av mina script funkade fint för ett tag sen men nu har det lagt av nån som kan hjälpa mig lite?

javascript:function%20c(){try{var%20a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var%20n='snipe_script';var%20u='http://www.crosstrigger.com/tw/snipe.js?'+Math.round(Math.random()*1000000);if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return%20false;}if(a.getElementById(n)){return%20false;}var%20b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}catch(o){alert('Error:%20'%20+%20String(o.message||o));}}c();void(0);

och efterosm spoiler funktionen bara jävlas får ni ta det som det står
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ett snipe script som inte vill riktigt som jag vill att den skall göra.

det skall nämligen komma upp en liten rad längs ner på sidan där det står exakt på ja millisekunden när jag skall dra mina trupper för att snipa :p ( jag är lite lat nu för tiden ) ^^
 

DeletedUser

Guest
Källkod:
javascript:function c(){try{var a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var n='snipe_script';var u='http://crosstrigger.com/tw/v7/snipe.js?'+Math.round(Math.random()*1000000);if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return false;}if(a.getElementById(n)){returnfalse;}var b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}catch(o){alert('Error:'+String(o.message||o));}}c();void(0);

Här har du den fungerande versionen iaf.
 

DeletedUser

Guest
Någon som kan förklara hur detta funkar?

  • Gå till översikter --> Kombinerad
  • Tryck på skriptet en gång. (Då händer det inget)
  • Tryck en gång till. Nu kommer det komma upp två små rutor under "Karta". Där står det Target Village och Hit time.
  • I rutan där det står "Target Village" skriver du in koordsen till byn du ska anfalla. I rutan där det står "Hit Time" skriver du in vilket datum och tid du vill att anfallet ska träffa.
  • Nu kollar du lite längre ner och ser att det är små "Kryssa-i-mig"-rutor vid truppslaget, vid översikten. Där väljer du vilka trupper som du vill ska hinna skickas dit. Kryssa i vilka trupper du vill ha med i beräkningarna.
  • Tryck på "GO".
  • Nu går du längst ner på sidan, där kommer det nu komma massor med tider du ska skicka trupper, från vilka byar osv osv. Allt i BB-koder.

Send light(3) from [coord]533|488[/coord] to [coord]587|489[/coord] at Tue Feb 22 2011 16:29:55
Send snob(0) from [coord]580|476[/coord] to [coord]587|489[/coord] at Tue Feb 22 2011 16:49:22
Send light(10) from [coord]536|489[/coord] to [coord]587|489[/coord] at Tue Feb 22 2011 16:55:00
Send snob(0) from [coord]598|480[/coord] to [coord]587|489[/coord] at Tue Feb 22 2011 17:05:28
Send snob(0) from [coord]575|486[/coord] to [coord]587|489[/coord] at Tue Feb 22 2011 17:59:14
Send snob(0) from [coord]597|482[/coord] to [coord]587|489[/coord] at Tue Feb 22 2011 18:03:59
Här är ett exempel på hur det ser ut. Efter truppslaget är det en parantes, i den står det hur mycket du kan skicka. Här hade jag kryssat i LK och Adel till målbyn 587|489. Så det kommer alltså se ut såhär. Väldigt smidigt.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp