Problem med Classic.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
God kväll!

Det verkar som flera spelare har problem med att logga in på Värld Classic.
Vi har uppmärksammat problemet och jag har skickat iväg ett mail till teknikerna för att de ska få kolla upp problemet.

Vi hoppas att det ska vara löst så fort som möjligt.

Tack för er förståelse.

Mvh
Ert TribalWars Team
 

DeletedUser

Guest
God kväll!

Det verkar som flera spelare har problem med att logga in på Värld Classic.
Vi har uppmärksammat problemet och jag har skickat iväg ett mail till teknikerna för att de ska få kolla upp problemet.

Vi hoppas att det ska vara löst så fort som möjligt.

Tack för er förståelse.

Mvh
Ert TribalWars Team

Problemmet är ett högst egendomligt uttryck..

Då hela servern är borttagen från start menyn, speeden ser jag, de två andra världarna jag lirrar på osså, men inte denna heliga classic som jag skulle bygga mitt första spjut härbärge i. Hur kan en hel server försvinna?

Hör här, för vissa? vad menar dom med detta?

Hur går det till i kulisserna egentligen?

Är det så att the holy crew, fuskar för dessa vissa som har möjligheten att logga in är väl de heliga crews?

Detta är den största skandal jag varit med om inom TW under alla de år som jag spelat, då ska nämnas att mitt konto har blivit kapat av "somliga".

LÖS DETTA NU: FÖR NI har inte informerat om ett break........... Kunderna rullar inte på ögonen, kunderna som satsat Prem pengar förlorar en dag här.

/A
 
Reaktionspoäng
0
Hoppas att detta verkligen gäller att ingen kan komma in och inte bara vissa.
Jag vet att de jag snackat med på skype som spelar classic kommer inte in i alla fall. Och jag gör det inte.
 

DeletedUser

Guest
knappen till clasic är borta för mej, så det blir ingen härlig spjut armé idag.
 

DeletedUser

Guest
Problemet ska nu vara löst och allt ska fungera som normalt.
Upplever ni några mer problem med att logga in eller andra tekniska fel, kontakta supporten.

Mvh
Ert TribalWars Team
 

DeletedUser

Guest
Problemmet är ett högst egendomligt uttryck..

Då hela servern är borttagen från start menyn, speeden ser jag, de två andra världarna jag lirrar på osså, men inte denna heliga classic som jag skulle bygga mitt första spjut härbärge i. Hur kan en hel server försvinna?

Hör här, för vissa? vad menar dom med detta?

Hur går det till i kulisserna egentligen?

Är det så att the holy crew, fuskar för dessa vissa som har möjligheten att logga in är väl de heliga crews?

Detta är den största skandal jag varit med om inom TW under alla de år som jag spelat, då ska nämnas att mitt konto har blivit kapat av "somliga".

LÖS DETTA NU: FÖR NI har inte informerat om ett break........... Kunderna rullar inte på ögonen, kunderna som satsat Prem pengar förlorar en dag här.

/A

Hahahaha va i heeeelvete
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp