Prize-giving

Chaza

New Member
Reaktionspoäng
10
I will continue my campaign making these externals great again and are aware it requires a lot of stamina most rivalries don't have, so here is another topic.

Here you can "give prizes" to the players you think earn it. See the categories in the template below. Fill in the lists and please also add a small explanation. Looking forward to see your lists! ( this text was copyed from Gabbe a.k.a Zara.L)

Most respected player:
1-
2-
3-

Favourite player:
1-
2-
3-

Most hated player:
1-
2-
3-

The funniest person to be social with (in-game,Skype etc):
1-
2-
3-

Player with the brightest future who is not top 40:
1-
2-
3-

Most respected tribe:
1-
2-
3-

Favourite tribe:
1-
2-
3-

Most hated tribe:
1-
2-
3-


Best leadership:
1-
2-
3-

Worst leadership:
1-
2-
3-

I will kick this off

Most respected player:

1- Gsenor1
Have not yet seen a person who would say something disrespectful about this account and I can well understand why they are in such huge value, really great players.
2- ILikeMyChair
Have been climbing rankings lately with rapid speed, but not with that much of a surprise. Great player.
3- Trixfix
Have earned a lot of respect here on .se and even tough the fact he has had a bit bumpy start here we can expect him to rise fighting place on top 3 later on.

Favourite player:
1- ILikeMyChair
Funny and Intelligence guy with positive attitude.
2- Gsenor1
Couple really easy going person's on the account and very intelligence person's also. You can talk with them about anything, not only the game itself.
3- Lobo
Respect heavily the strategy eye he haves but also strong opinions. Also you can have some really long converstations with him.
Most hated player:
1- No Hate
2-
3-

The funniest person to be social with (in-game,Skype etc):
1- Pluton
As long as Callum is there they are most hilarious account on the world.
2- ILikeMyChair
As mentioned previously he is funny and has some pretty clever jokes.
3- Janne & KyGo
Had to choose these two even though I play on the same account. Biggest reason I keep motivated with tw is great company and they are best you can have (for free).

Player with the brightest future who is not top 40:
1- AwesomeNinjaTurtleSlap
2- Nivel
3- Crack is back

Most respected tribe:
1- Fusion
2- ÅÅ
3- Rawr

Favourite tribe:
1- Fusion
2-
3-

Most hated tribe:
1-
2-
3-


Best leadership:
1-
2-
3-

Worst leadership:
1-
2-
3-
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Most respected player:
1- Gsenor1
"Sätt gsenor i front, de blir gnälligt men vi vinner iallafall" -Albert Säger väl allt.
Göran och Isa, Klart vassaste duon i modern tid.
2- ILikeMyChair
En riktig PE-svetsare. Han kan minsann skräddarsy ihop allt. Inga läckor här inte! (?) ;)
3- Byggare Jordnas
Finns det en PE-svetsare så finns det också byggare. Jordnas är en arbetshäst.
Reta upp honom och han sparkar hårt som fan.

Favourite player:
1- ReAct
Tobbe, störtskön lirare som är relativt lätt att irritera, säg något illa om hans CS-spelande och inksen börjar hagla in. Prova vetja? ;) Ryktet säger att han ligger bakom en av dom finare stabbningarna .SE någonsin skådat? Eller vad säger du Jocke/Permabannade Svetlana.

2- Kung Salomo
Albert/Alfåns/Aronet/Hetsbert, Son till Pappa Kåken. Skön liten snorunge som inte drar sig för att skapa konflikter, både inom och utanför stammen. Kan offra en hel sommar på stenhårt spelande för att sedan kasta bort allt när Hockeysäsongen börjar... Suck...

3- Victorinox
En av mina absoluta favoriter.
Hårt fostrad av slavdrivaren Don Pistone. Med andra ord har stackaren inte haft det lätt.
Han kan vara en av de mest osjälviska spelarna man kan lira med samtidigt som han har en hjärna likt en 10åring.
Massor av bus och hyss för sig som jämt gör en påmind.

Most hated player:
1- Skulle
2- Tre
3- Räcka?

The funniest person to be social with (in-game,Skype etc):
1- Utöver ovan nämnda?
2- Bara En Amerikan
3- Sansen

Player with the brightest future who is not top 40:
1- Byggare Jordnas
Topp
2- Kung Salomo
Fem
3- Hashtag Förfusk
Garanterat

Most respected tribe:
1- GeeK
GangbangKonsulter förmåga och uppgift måste respekteras. Svårare än så är det inte.
2- ÅÅ
Har sina spjutspetsar(Hur komiskt är inte det..(deffenhet)?-.-) som kräver respekt.
3- Fusion
För mig många okända, för mig många hatade. Lyckas ni motförmodan hålla leden i styr, ja då får man, åtminstone många, hålla i sig!

Favourite tribe:
1-
2-
3-

Most hated tribe:
1- Rawr!
Usch!
2- Fusion
Ni ligger här av den anledning att Jag i egenskap av GangbangKonsult tvingas lyfta fram V.39 hårt svältande bybors åsikter..
3-


Best leadership:
1- Gsenor1
Många säger att det inte är ni som styr men... hallå... kom igen... vem försöker ni lura?
Ni gör det så bra att ledningen inte ens vet om att ni gör det. o_O
2- Chaza
Du har lyckats hålla ihop ett gäng vildar under en längre tid. Det skall du ha en eloge för.
3-

Worst leadership:
1- Hashtag Förlust
Kom igen? :troll:
2-
3-
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Ryktet säger att han ligger bakom en av dom finare stabbningarna .SE någonsin skådat? Eller vad säger du Jocke/Permabannade Svetlana.



Hahah håller med, lite tragiskt bara att ni lätt vissa vara "med" i den vinnande stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att han ligger bakom en av dom finare stabbningarna .SE någonsin skådat? Eller vad säger du Jocke/Permabannade Svetlana.



Hahah håller med, lite tragiskt bara att ni lätt vissa vara "med" i den vinnande stammen.

Det tragiska är att du hade otalt med 2 konton i stammen om nåt på en annan värld, då väljer du att backstabba på det mest vidriga sättet.
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
om du menar med att jag hade fått deff före jag backstabba så visst, dock hände ju det på v29 efter jag hade fått deffen å då det hände diskutera jag med jonas om att jag bara skulle låta dom internadla mig. Men då kände jag mig lite förbannad så skickade tillbaka eran deff innan jag började anfalla göran som var 1 utav dom kontona. så vet inte om det var så traumatisk backstabb som du försöker få det att framstå som.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
och så var det det där med trådskaparens intentioner... Ni får gärna gå tillbaks till ämnet och ta den andra diskussionen i offtopic
 

spanskasjukan

New Member
Reaktionspoäng
3
Most respected player:
1-Svartskallerorm
2-Trixfix
3-Liii

Dessa e dom enda spelarna jag känner till från då ja spelade, då va dom bra/okej så varför inte nu?

Favourite player:
1-zette7 much goos
2- Pluton no goos
3-GeneralP

Most hated player:
1- alla spelare med moral under 100
2-
3-

The funniest person to be social with (in-game,Skype etc):
1- zette
2- pluton
3- chaza

Player with the brightest future who is not top 40:
1- GeneralP
2- henken
3- TheMaGoth

Most respected tribe:
1- fusion - får man ta sin egen stam eller? :p
2- MM
3-

Favourite tribe:
1- same^
2- same^
3-

Most hated tribe:
1- $lask - gillar inte mumintroll
2-
3-


Best leadership:
1- Hur ska ja veta? jag är bara med i en stam;)
2-
3-

Worst leadership:
1- $lask - dom valde mumintroll
2-
3-


// cpnj aka elitedragonslayer420
 
Topp