Prisutdelning

DeletedUser

Guest
v30 forumet är dödare än dödast. Antingen så slänger jag en tennisboll på henrik338 i vanlig ordning och livar upp via det, men han har än så länge varit så soet<3

Mest respekterade spelare:
Svårt att säga, många spelare (därtill även mig själv) förtjänar inte sin plats just nu utan har köpt fördelar. Men det är väl en del av spelet så:
1- Drugge- verkar ha total "i dont give a fuck" tankesätt i sitt bykrig emot DRH. Dumdristigt, men kaxigt. Så som jag gillar det ;)
2- Spartarnerna- verkar hänga med bra samtliga. Sällan alla 4 av en grupp på 4 går bra framåt. Alltid någon som hittar ölen för mycket på vårkanten och anfaller fel by på bakfyllan. Men inte här! än.. ;)
3- Anser inte så många spelare utmärkt sig än.

Favoritspelaren:
1- Start N Ajzpain - enbart personliga själ, sen är han rätt söt också :D
2- Hellre Död Än Röd - bra koll på spelet, trevlig i alla lägen vid kontakt. Bra kille liksom.
3- JaktenX2000Elitmast3r söt unge<3 duktig spelare med :)

Mest hatade spelare:
1-
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- qwertasdfg
2- Pastapompa
3- CoolMizze
Utan inbördes ordning
Spelaren med ljusast framtid på v30 som inte är med på top40:
1- bajstank Spelar han så kommer han finnas där.
2- Russian Federation duktig spelare nära expansionsfas
3-

Mest Respekterade stammen:

Har ju inte vart några krig än. Pokemonsen har ju mycket poäng i nuläget, fast å andra sidan har ju jag också det och jag har inte direkt gjort någonting som krävt en gnutta skicklighet än så svårt att säga. Avvaktar med att ranka här till framtiden.

Favoritstammen:
1- Panda
2- NMS
3- Poke

Mest hatade stammen:
1-
2-
3-


Bästa ledaren:

Svårt att säga i nuläget, låt mig vänta med svaret. Inget som starkt påverkar världen har riktigt hänt än. Inget stort krig eller liknande där ledaregenskaper verkligen utmärker sig har skett.

Sämsta ledaren:
1- Labbsterino - Helt plötsligt är vår ledare grå? Jaha, nu då? Ursprungliga ledaren av NMS
2- Abel- Vi sitter snart med ett vanligt 4-frontskrig. Vänta bara.
3-
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sämsta ledaren:
1- Labbsterino - Helt plötsligt är vår ledare grå? Jaha, nu då? Ursprungliga ledaren av NMS
2- Abel- Vi sitter snart med ett vanligt 4-frontskrig. Vänta bara.
3-

Been there, done that. Därför ja alltid ifrånsäger mig alla diplomatiska bitar :D Funkar bättre så, ja säger vad ja vill till min(a) diplomater & de får fixa.

Annars kan man ju köra Yolo style, kan funka ^^
 

DeletedUser

Guest
När världen pretty much är över kan jag ge min åsikt på min första riktiga värld som solospelare efter bara c/oat innan och inte haft jättebra koll. Ska inte försöka vara för bias.

Mest respekterade spelare:
1- Abel
2- Cowlad
3- Erich Rudorffer

Favoritspelaren:
1- Snubben i KBK chatten som sitter och skriker att han är en örn, tror det är lowdin. Stundtals haft tårar i ögonen av den mannen.
2-
3-

Mest hatade spelare:
1- Efter varit i KBKs träningsläger är detta svar givet: Teh Gow
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v30 som inte är med på top40:
1- Världen är över
2-
3-

Mest Respekterade stammen:
1- Pokemon br0r
2-
3-

Favoritstammen:
1- KBK 4lyfe, aldrig varit med om en stam med så många ADHD-ungar på ett ställe, gjorde mina kvällar ett par gånger
2-
3-

Mest hatade stammen:
1- KBK
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Abel
2- Pöta Aldrig sett två män som gjort så mkt hästjobb som dom har gjort, förstår deras avhopp, annars hade dom fått en för tidig död. Ville kriga för er men nu äre väl no point o köra, om inte han snubben som nickar eagle tar över ledarrollen, han hade jag kunnat mata för.
3-


Tack för min tid mannar, motståndare som stammedlemmar, kanske är tillbaka på v32 så får ni se Börje in action igen förhoppningsvis lite längre tid, over and out.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1-Erich Rudorffer - inte bekantat mig så väl med ena spelaren på kontot, men även han har gjort ett väldigt gott intryck på mig. Men framförallt är det Hennersy jag vill lyfta fram här. Både spelarmässigt men även hela biten runt om. Finns ingen spelar på v30 jag respekterar mer än dig. Konto som alltid kommer med förslag och ideer, ställer upp till 100% för hela stammen och har en förmåga att sätta stammen före jaget. En av de i stammen jag snackat oftast med och som jag alltid kan bolla tankar med för att även få hans syn på saker. En av de få personer i stammen jag sagt rätt ut till "Du får fria tyglar att besluta själv, jag litar på ditt omdöme" om större beslut.

2-Cowlad/Rosafan, med detta syftar jag på orginalet på Rosafan och inte resterande spelare där. Gjorde ett dunderjobb solo på kontot till en början med. Smarta anfall, smarta adlingar. Vi fick väl inte direkt bästa staten mot varandra med tanke på det som skett, men jag förstår ändå ditt agerande. Efter att dessutom snackat mer senaste veckorna samt sett en del av dig genom andra har mitt intryck ändrats totalt.

3-Abel, att hålla ihop en stam där (no offence) mogennivån ligger på den nivån den har gjort i KBK. Det kräver både ett bra psyke men framförallt oerhört mycket tid och energi. Inte lagt så stor fokus på sitt egna konto men lagt mycket tid och energi på andra. Det är till stor del på grund av bland annat dig som aop inte dog på en vecka och det är väl mer eller mindre du som gjort att gnistan funnits kvar i KBK under en lång tid och tyglat många av spelarna, även om vissa är omöjliga. Få man hör på tw som pratar så gott om sin ledare som folk gjort om dig, respekt hos sina medlemmar är grunden till en bra stam. Vet själv hur jag känt över vissa i stammen, men att tänka att du har det likadant x10 känns alltid lite bättre ;)

Favoritspelaren:
1-JesperL95. Känt ett bra tag nu och imponerar på mig för varje dag som går. Aktiv och duktig spelare som också ställer upp för mer eller mindre alla. Duktig på att använda sina trupper och duktig på att använda dem rätt, det kan ju onekligen din OBA bevisa. Ska bli spännande att se dig i fronten mot KBK då du under en lång tid mer eller mindre bara frontat en spelare i AoP.

2-Erich Rudorffer, av samma anledning som ovan. Grym teamplayer som tillfört otroligt mycket för oss i Poke.

3-EUSA, anledningen till att jag än idag ligger efter med myntning och dyligt på världen. Du gjorde min semester hos familjen till ett helvete men trotts det kan jag inte hata dig då jag är väl medveten att du gjorde ett bra jobb i ditt agerande. Efter första rundan gick 85% av KBKs anfall att läsa av och jag visste oftast vad som kom och vad som var värt att deffa ut/ducka, men inte hos dig. Du låg på mig som en igel och hade det inte varit ett par punkter du missade hade du knäckt mig på en vecka. Utöver detta otroligt trevlig prick om du frågar mig! Sen att jag hört en väldans massa skit om fulspel och liknande också, men detta grundar jag på egna erfarenheter.


Mest hatade spelare:
Make love, not war. Nej men, personligen spelaren som inte hatar. Visst finns det spelare på v30 som gjort ett sämre intryck på mig men inget värt att nämnas här då det är svårt att bli hatad av mig. Då har man verkligen gjort något fel!

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)

1-Lord Flores, herrejisses, efter flertal mogna och seriösa diplomatisamtal på hög nivå hamnade jag för första gången i en skypechatt med dessa båda. Det var helt klart... hmm, spännande? Två så starka personligheter på ett och samma konto, ni har gett mig galet många skratt och ett citat jag alltid kommer minnas. "Det räknas inte som att stalka om personen finns på förstasidan om man googlar på den". Har ni inte bekantat er med dem innan bör ni alla dra ett PM dit!

2-Eusa, så mycket kärlek <3

3-Grabbarna grus (ni vet vilka ni är) som bl.a spekulerat länge i om jag är gift med Abel xD Blir alltid glad när jag kommer hem efter en dag och sätter och läser vad som sagts i Grabbarna Grus Chatten.


Spelaren med ljusast framtid på v30 som inte är med på top40:
1-Seto Kaiba
2-Wrongyaw om de får tummen ur
3-hubske, beroende vad som sker med resterande i KBK.

Mest Respekterade stammen:
1-Delar av KBK
2-DBD, trotts att det är merg efter merg efter merg för att få ordning och struktur har VISSA av er gjort ett riktigt fint jobb mot KBK medans man också sett en hel del skräckexempel från andra. Viljestark stam.


Favoritstammen:
1-Poke, mina babes <3
2-HF, ni är söta på kartan :*
3-Poke5L, höll på att trilla av stolen av skratt första gången jag kom i kontakt med dessa. Fruktansvärt skön stam!


Mest hatade stammen:
1-Som jag nämnt innan, hata är inget för mig. Men stammen jag har minste respekt för är DÖ. Tribalwars är ett spel som går ut på att kriga, nog att de länge satt i en tråkig position men de där neutrala snacket håller inte. Ena dagen ska de krig, nästa dag inte. Vilket resulterat i inget krig alls utan enbart plockat gratisbyar på andras grovjobb. No offence, men så är det. En stam där enskilda spelare har högre OB är hela stammen tillsammans, inte okej! Sen att deras feghet helt klart gynnat poke är en annan femma. Hoppas iaf på förändring och att de som vill kriga faktiskt får chansen att visa framfötterna nu med ny ledning. Tillägg är dock att Cz kan varit en av de trevligaste spelarna jag någonsin haft kontakt med på världen.


Bästa ledaren:
1-Flubber, alla älskar Jenny <3
2-Bästa ledningen hittade vi sedan tidigt i KBK. Ni har gjort ett grymt jobb med stammen, även om det uppenbarligen tog på krafterna. Med bättre diplomati hade världen helt klart sett annorlunda ut idag. Som sagt, driva en stam med tusen åsikter och många som gråter om de inte får som de vill är en börda. Ni har gjort det bra, all creed till Abel och Pöta! Vet inte hur mycket Rosa satt med där med :)


Sämsta ledaren:
1-
2-
3-
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Mest respekterade spelare:
1- alla i poke4l
2- alla som kämpat i kbk
3-

Favoritspelaren:
1- alla i poke4l
2- start & abel.
3-

Mest hatade spelare:
1- alla i dö
2- alla i dö
3- alla i dö

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Start N Ajzpain
2- Abel
3-

Spelaren med ljusast framtid på v30 som inte är med på top40:
1- spelare som är ej med i top 40 i poke4l
2- spelare som ej är med i top 40 i kbk
3-

Mest Respekterade stammen:
1- poke4l
2- kbk
3-

Favoritstammen:
1- poke4l - mina boys & flickor vår motto all in eller inget.
2- KBK - ja ni hörde det helvetet vad sköna spelare ni har ju jaooo.
3-

Mest hatade stammen:
1- DÖ - alltså herregud ni är såna pussys tar gratis byar som vår stam har rensat vilka tror ni är seriöst ens? backstabbar aop också fan skam ni har inget heder kvar.. såna som er ska fan inte finnas på tw aldrig bort med er äckliga spelare.
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Flubber - du är så jävla skön alltså jenny.. tack alla gånger du har hjälpt oss och att du pallat med oss också..
2- Abel - du tog upp en stam som kbk till en sjuk duktig stam, du fixade allt perfekt från tå till topp.
3-

Sämsta ledaren:
1-
2-
3-

jag tycker det är nu dags att berätta sanningen jag kommer ej ta specifika spelare vi alla i kbk & poke4l förtjänar respekt!
Vi har haft våra hat stunder och roliga med helvetet tack kbk att ni finns vad hade världen varit utan er? mot vilka hade vi ens kunnat kriga så här och kämpa? Vem hade fått mesut dampa sönder varje gång ni tar en torn eller by av oss?

Eller poke4l ni är kings vi ska fan nu försöka gör vår bästa ta vinsten.

DÖ snälla tro inte vi är rädda för er. ni har inget komma med ni har fulspelat mer än poke4l & kbk tillsammans alla dagar i veckan. sitta där och runka med alla barbs gott gör ni inget vi förlorar på :cool::cool::cool:
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Guuuuuuuud vad hääärligt!! :D

Jag som tänkte skriva ett inlägg snart och höra vad alla proffsiga listskrivare tagit vägen, nu behöver jag inte det... ^_^ Iaf inte på v30 ;) Sjukt härligt att läsa dessa listor och se att det finns kvar spelare med drivet!
 

Seto Kaiba

New Member
Reaktionspoäng
0
Fasiken vad älskade vi är <3

Vi är största fulspelarna som finns, sitter neutrala och inte stödjer någon. :awsm: Sen plockar vi lite byar från AOP för dom ville ju så gärna ha in vår deff för att dra in oss i kriget emot poke, najjjjs :cool:

Ny ledare i DÖ och nya tider, medans ni sitter o gråter på externa ska vi förändra resten av världen. Puss på er alla fans :rolleyes:
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Fasiken vad älskade vi är <3

Vi är största fulspelarna som finns, sitter neutrala och inte stödjer någon. :awsm: Sen plockar vi lite byar från AOP för dom ville ju så gärna ha in vår deff för att dra in oss i kriget emot poke, najjjjs :cool:

Ny ledare i DÖ och nya tider, medans ni sitter o gråter på externa ska vi förändra resten av världen. Puss på er alla fans :rolleyes:

hur gråter vi? fattar inte.. så klart ni plockar för att deras byar har blivit rensad ni tog 50-60 gratisbyar av dem.
ni har tagit in våra fiender i er stam HD spelarna. jag visste någon i dö skulle kommentera detta, så inte konstigt förstår.

men snälla vi alla kan adla bara barbs och stå neutrala samtidigt fulspela ni fulspelade mot aop genom höll inte er avtal.

tw handlar ej om bara adla barbs och små spelare på 250-300p...
 

Seto Kaiba

New Member
Reaktionspoäng
0
hur gråter vi? fattar inte.. så klart ni plockar för att deras byar har blivit rensad ni tog 50-60 gratisbyar av dem.
ni har tagit in våra fiender i er stam HD spelarna. jag visste någon i dö skulle kommentera detta, så inte konstigt förstår.

men snälla vi alla kan adla bara barbs och stå neutrala samtidigt fulspela ni fulspelade mot aop genom höll inte er avtal.

tw handlar ej om bara adla barbs och små spelare på 250-300p...

Det är inte lätt att hålla "avtal" när man inte har hunnit beslutat om avtalen helt ;) Som det såg ut i DÖ så var inte alla överens med rekrytering av AOP, en av dom var jag själv :) Pga detta så blåste vi av den rekryteringen och ska jag vara ärlig så har jag inte ens sett ett avtal :S

Nej TW handlar inte om att adla barbs o det kommer det inte göra för oss heller länge till =)
 

DeletedUser

Guest
Ingen mening att dra alla under en kant Mesut. För att DÖ har handlat som de gjort betyder det inte att alla medlemmar i stammen stått bakom det beslutet.
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1

Seto Kaiba

New Member
Reaktionspoäng
0
Ingen mening att dra alla under en kant Mesut. För att DÖ har handlat som de gjort betyder det inte att alla medlemmar i stammen stått bakom det beslutet.

Yes någon med lite vätt som förstår att om man röstar så räcker inte en persons åsikt alltid :)

O vem behöver OBA när man kan glida på ett räkskal? Tyvärr har jag inte behövt kötta varken AOP (då ni hann först), KBK eller er i POKE. Jag sparar gärna på mina soldater tills när det gäller och det har inte varit än ;)
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Mest respekterade spelare:
1- Abel
2- Flubber
3- EUSA

Favoritspelaren:
1- Abel
2- Lowdin
3- Pastapompa

Finns många fler i KBK jag skulle vilja nämna här, t.ex Halster, Plasmodium, Jimm, widde37. Spelare som är fantastiska att ha och göra med.

Mest hatade spelare:
1- Mesut
2- Lowdin
3- Teh gow

Nu talar jag inte för mig själv utan vad jag tror avspeglar hela världens åsikt. Gemensamt för de två första är att de båda är hatade av både fiendestammen och många i sin egen stam. Båda borde lugna ner sig och inte vara så aggressiva. Gemensamt för alla på listan, speciellt sistnämnda, är att mer ödmjukhet hade varit bra för dom. Speciellt från teh gow stinker arrogansen igenom i varenda inlägg. Inte så konstigt då att de allra flesta bara vill trycka ner all den arrogansen i halsen på honom och gangbanga honom varje värld. Teh gows arrogans är den enskilt största anledningen till varför han inte lyckas bättre på alla världar han ställer upp i. V30 är väl ett undantag som bekräftar regeln.

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v30 som inte är med på top40:
1- Tseitsei
2- Hubske
3- Hereward the Rektor

Mest Respekterade stammen:
1- Poke4L
2- KBK
3-

Favoritstammen:
Behöver jag ens skriva något här?

Mest hatade stammen:
1-
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Abel
2- Flubber - Av det jag såg inifrån var det flubber som stod för det stora jobbet gällande det mesta i Poke och är den som hållt ihop stammen.
3-

Sämsta ledaren:
1-
2-
3-
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Mest respekterade spelare:
1- Abel
2- Flubber
3- EUSA

Favoritspelaren:
1- Abel
2- Lowdin
3- Pastapompa

Finns många fler i KBK jag skulle vilja nämna här, t.ex Halster, Plasmodium, Jimm, widde37. Spelare som är fantastiska att ha och göra med.

Mest hatade spelare:
1- Mesut
2- Lowdin
3- Teh gow

Nu talar jag inte för mig själv utan vad jag tror avspeglar hela världens åsikt. Gemensamt för de två första är att de båda är hatade av både fiendestammen och många i sin egen stam. Båda borde lugna ner sig och inte vara så aggressiva. Gemensamt för alla på listan, speciellt sistnämnda, är att mer ödmjukhet hade varit bra för dom. Speciellt från teh gow stinker arrogansen igenom i varenda inlägg. Inte så konstigt då att de allra flesta bara vill trycka ner all den arrogansen i halsen på honom och gangbanga honom varje värld. Teh gows arrogans är den enskilt största anledningen till varför han inte lyckas bättre på alla världar han ställer upp i. V30 är väl ett undantag som bekräftar regeln.

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v30 som inte är med på top40:
1- Tseitsei
2- Hubske
3- Hereward the Rektor

Mest Respekterade stammen:
1- Poke4L
2- KBK
3-

Favoritstammen:
Behöver jag ens skriva något här?

Mest hatade stammen:
1-
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Abel
2- Flubber - Av det jag såg inifrån var det flubber som stod för det stora jobbet gällande det mesta i Poke och är den som hållt ihop stammen.
3-

Sämsta ledaren:
1-
2-
3-

Helt chill ändå behöver ej va omtyckt av stammen ;)
Jag gör mitt jobb adlar bort er vilket är skoj! Det är ju ändå det som är huvudsaken få bort er?
Lixom varför skulle ja bry mig va omtyckt i ett spel? Kanske det är din grej men nope inte för mig.
Det handlar om att vinna skiter totalt i om va omtyckt haha sista man vill faktiskt.
Jag krigar inte för få er respekt eller stammens skulle verkligen inte göra det. jag krigar för ADLA BORT er. vilket som många kan se jag lyckas väl med.

jaja, inaktiva konton och sånt inte mitt problem har adlat av spelare som inte är inaktiva heller.
De som ogillar mig i stammen gillar jag inte heller men vi funkar ändå ihop vi hjälper varandra och allt!
Man ska väl förfan inte rövslicka varandra? Räcker med att man kan sammarbeta, vilket många av oss i poke klarar göra det annars hade vi inte tagit över 100 byar av er på så kort tid.



Sen är du inte precis en sån ängel. Du har attityden själv.
 
Topp