Pressmeddelande

DeletedUser

Guest
God dag kära medborgare utav världen då detta faktiskt går ur till hela världen och vi ber om ni håller er till ert och visar oss respekt för detta som nu hänt är mig en sorgsen dag och ännu en dag av förlorade timmar, många liter vatten som försvunnit på törstiga krigare som inte uppbär sin rustning eller sitt standard så som önskas av mig eller riksdagens representer.

-Jag har kommit till en punkt på världen där man antingen respekterar människan man pratar med och visar respekt för den man pratar med eller så beteer man sig illa mot den man pratar med som är brukligt för somliga,dom är nog väl medvetna om det också. För mig är det klart att man visar respekt för alla man pratar med, men visar inte den personen mig respekt varför ska jag visa den personen tillit och respekt då för?

- Där av har vi uteslutit ATH1.3 och bett dom avträda mark som är statlig egendom.

Som ledare,soldat och så som visionär har folk visat allt för lite respekt för mig och från förtroendevalda på väldigt kort tid gentemot mig som grundare av ATH riket och det är inte acceptabelt. Att återkommande samma region inom ATHriket bryter normerna som är satta för samarbetet och för sammanhållningen. Visa respekt för mig och du förtjänar min respekt och fulla tilltro. Men snacka aldrig skit eller sprid lögner för det är så tw sett ut sedan v1 och enligt min mening är det dags att sanningenliga stammat/stater/allianser tar sitt förnuft till fånga och inser att det är bara ni som kan förändra hela .se mentaliteten där det ska skapas intriger, och drama queens ska ta plats för "somliga" påstår sig älska det. Jag hatar sånt och står för det, har aldrig och kommer aldrig spela drama queen.

Skitsnack och sånt tar jag högst personligt när personer jag litar fullt ut på till 100% börjar med fula ord och inga ursäkter för eller förklaringar till varför man reagerade som man gjorde eller gjort. Då blir jag grymt besviken på personen ifråga som sviker inte bara mitt förtroende och anseende inför övriga regenter i världen men även inom riket, för de personerna har svikit en hel nation och hela servern .se

Men jag ställer mig bakom visa saker som att ta ner skitsnackare, pest spridare, och att städa undan ruttna personer för dom har inte här att göra överhuvudtaget anser jag då de förstör .se mer än något annat, men jag ställer mig inte bakom att gå över lik för att vinna som somliga tycks förespråka att man ska göra för vinna är allt vad det går ut på och då är alla medel tillåtna. För mig är det iaf vädligt väldigt illa när folk börjar sprida rykten,lögner,baktalar och

För det är det inte värt, då vi spelar tribalwars som ska vara ett trevligt sällskapsspel. Det är därför vi är ATH och därför ATH är så många "stammar". Jag gillar att spela med många spelare i samma "stam" nu vet ni lika väl som jag att ATH inte är någon stam och speciellt inte en "familjestam" utan en stat och ett land där alla ingår och hjälper varandra. Men med en riksdag och ett parlament som styr hela riket dock med egna hertigar i provinserna som styr sin provins av riket. Men inte var och en för sig själv, utan där riksdagen beslutat om olika frågor eller regeringen.

ATH är riket ovanför molnen, bortom solen och främst bland var och en av oss med rätt att kalla sig för sann ATH:are ni vet vilka ni är och är alltid betraktade som sanna hjältar.

mvh

Atno grundare och skapare för det största projektet i modern server tid.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hur kan alla säga att det är ett krigsspel??

Jag skulle aldrig kunna säga det då TW enligt mig är ett imperiumspel samt strategi!
 

DeletedUser

Guest
Hur kan alla säga att det är ett krigsspel??

Jag skulle aldrig kunna säga det då TW enligt mig är ett imperiumspel samt strategi!

ja vi vet enligt det är sim-city spel så tyst med dig.
lawliet har ju faktiskt rätt så klart de inte bara krigsspel de gäller mycket strategi också.

men vafan du krigar ju mot andra spelare genom anfalla de? om inte vidare DU skulle adla barbar vilket inte skulle förvåna mig av dig Legendary.
 

DeletedUser

Guest
kommit till en punkt på världen där man antingen respekterar människan man pratar med och visar respekt för den man pratar med eller så beteer man sig illa mot den man pratar med som är brukligt för somliga,dom är nog väl medvetna om det också.

Skrivit till dig en gång, ett enkelt medelande om att ni skulle avlägsna en bevisad flykting. Fick ett otrevligt bemötande och blev dumförklarad genom ditt svar, där du i texten osynligt istortsett skrev att jag var efterbliven. Oprovocerat från min sida var det.

Så du är väl inte personen som ska predika om trevligt bemötande...
 

DeletedUser

Guest
ja vi vet enligt det är sim-city spel så tyst med dig.
lawliet har ju faktiskt rätt så klart de inte bara krigsspel de gäller mycket strategi också.

men vafan du krigar ju mot andra spelare genom anfalla de? om inte vidare DU skulle adla barbar vilket inte skulle förvåna mig av dig Legendary.

Haha, knasboll, det var ju jag som skrev att det var ett strategisspel! :p
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ursäktar att jag inte preciserade mig tillräckligt mycket, antog att min poäng skulle nå fram ändå...
 
Topp