Pressmeddelande från ICA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Var hälsade alla spelare på v14!

Ute vid nordväst på v14 finns det en stam som kallar sig för ICA, vi säljer kött i mängder och hatar när köttet bli gammalt (och då blir grått).
Därför så är vi väldigt mot att ta över sådana gråa gamla byar, då det även blir att lukta oerhört illa.


Omkring oss finns det en familjestam som verkligen stinker. Denna stam kallar sig för E10. Pga eran dåliga ledning samt några spelares försök att adla från ICA´s fina byar kombinerat med eran oerhörda stank har vi i ICA beslutat oss att ta tag i detta...

Vi har därför den senaste tiden förberett oss på bästa sätt inför vad som komma skall.
Ulf har kört extra på gymmet för att kunna visa upp ännu schteekigare magrutor, Jerry har käkat choklad på lagret, Cindy har fixat en ny snygg make-up, Roger har "lyxat till det" på Lidl och Stig har skaffat en ny dator efter att jag blev lite arg på min förra^^.

Det är dags för kundvagnarna att rulla och införskaffa ICA nya byar och få bort stanken. För nu är det officiellt - ICA förklarar E10-stammarna KRIG!

Mvh ICA-Stig, chef på Lagret

PS. ICA är bättre än COOP, alla dagar i veckan.
 

DeletedUser

Guest
Tillägger även lite statistik för den som är intresserad.

ICA - rank 53, 46.108 poäng , 14 medlemmar, 17 byar

E10a - rank 27, 99.145 poäng, 31 medlemmar, 36 byar
E10b - rank 73, 27.249 poäng, 21 medlemmar, 21 byar

E10-familjen 126394 poäng, 52 medlemmar
 

DeletedUser

Guest
E10 låter som ett konserveringsmedel som den stammen tydligen "injekterar" i köttet så att ICA kan sälja den igen till oss övriga stammar senare :thinking:

Men då jag handlar av ICA framför andra affärer (som COOP, Lidl, Netto och Citygross) så får jag väl heja på ICA :cool::awsm:
 

DeletedUser

Guest
E10 är ju redan i krig med Pro You Know, så passa ni på nu när ni inte får nåt motstånd...
 

DeletedUser

Guest
För er som inte riktigt har koll på vilka E10 familjen är....

Det är en stam, där man inte behöver veta hur man drar tillbaka eller skickar assistans.

drasupport.jpg

Det är en stam, där farmer får en andra chans.

farmerandrachans.jpg

Det är en stam, där ledare ger sina undersåtar den extra knuff, de behöver.

fusket.jpg

Det är en stam, där du som utomstående kan köra över en av deras medlemmar, och sedan få en invite senare på kvällen.

mittanfall.jpg

inviten.jpg

Den attackerade byn är nu adlad
 

DeletedUser

Guest
Det handlar absolut inte om att vi ska kriga mot dom när de inte kan sätta upp försvar. Har man en gång snattat på ICA kommer bestraffningen att bli hård. Mycket hård...
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Coop Smells. Dock gillar jag inte ica heller, utom om ni gör en fin långfilm om er , but i guess, GO ICA, rensa newbsen!:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tack alla som håller på oss !

Kan nog fixa några ICA-kuponger till er!
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Tack alla som håller på oss !

Kan nog fixa några ICA-kuponger till er!

Jag håller på er om gratis kuponger delas ut;)

Annars tycker jag de har en grymt snäll ledare där som delar med sig av sina resurser och berättar sådant för sina medlemmar, begåvad stam där. Borde döpa om namnet till ICAs konkurrenter i Hageby här i Norrköping - Muhammed's Livs.

Go jerry!

Mvh
 

nuub

Member
Reaktionspoäng
0
Jag håller på er om gratis kuponger delas ut;)

Annars tycker jag de har en grymt snäll ledare där som delar med sig av sina resurser och berättar sådant för sina medlemmar, begåvad stam där. Borde döpa om namnet till ICAs konkurrenter i Hageby här i Norrköping - Muhammed's Livs.

Go jerry!

Mvh

ledaren borde bannas då han körde multiacc...

han sa ju tillochmed varför.

Hejar på ica,dom vinner skiten :awsm:
 

DeletedUser

Guest
E10 är ju redan i krig med Pro You Know, så passa ni på nu när ni inte får nåt motstånd...

Så du tycker vi bara ska se på när ni planerade att starta krig mot oss förra veckan. Inte vårat fel att ni sedan fiendemarkerar ProYK vilket snabbt läcker ut ur erat såll till stam så att ProYK väljer att förklarar er krig.

2-0 ICA, mer kommer ;)

Mvh ICA-Stig
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar Kvantum mer för de har bättre priser på godis ^^

Samt konserveringsmedel låter bra. Go 50/50 !!!
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
För er som inte riktigt har koll på vilka E10 familjen är....

Det är en stam, där man inte behöver veta hur man drar tillbaka eller skickar assistans.

drasupport.jpg

Det är en stam, där farmer får en andra chans.

farmerandrachans.jpg

Det är en stam, där ledare ger sina undersåtar den extra knuff, de behöver.

fusket.jpg

Det är en stam, där du som utomstående kan köra över en av deras medlemmar, och sedan få en invite senare på kvällen.

mittanfall.jpg

inviten.jpg

Den attackerade byn är nu adlad

Gullig stam. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp