Premium prisändringar!

DeletedUser

Guest
Kära spelare,

Vi vill informera er om att den 16 december 2014 kommer de aktuella priserna på Premiumpoäng att ändras. Det är flera faktorer som ligger till grund för denna förändring, men den mest avgörande är en kommande förändring i skattelagstiftningen.

Det innebär lokala förändringar som tillämpas på de olika versionerna av Tribal Wars. Här följer en lista över premiumpaket och de nya priserna för vår lokala version, den svenska versionen av Tribal Wars.

- Paket 1: 200 premium poäng för 39.00 SEK
- Paket 2: 560 premium poäng för 85.00 SEK
- Paket 3: 1400 premium poäng för 169.00 SEK
- Paket 4: 4300 premium poäng för 399.00 SEK
- Paket 5: 7800 premium poäng för 659.00 SEK

Prissättningen för sms alternativen kommer också omfattas av ändringar samma datum.
Ändringen gäller från 16 december 2014.

Med vänliga hälsningar,

Ditt Tribal Wars Team
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Snyggt 560 pp, de är ju inte så man vill ha typ 600 för 3 månader exakt eller så =P
 

DeletedUser

Guest
Snyggt 560 pp, de är ju inte så man vill ha typ 600 för 3 månader exakt eller så =P

Jag måste erkänna att jag faktiskt funderat en del över just antalet poäng i paketen, för det finns inte riktigt något logiskt mönster jag kan hitta :thinking:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag måste erkänna att jag faktiskt funderat en del över just antalet poäng i paketen, för det finns inte riktigt något logiskt mönster jag kan hitta :thinking:

Jo, när man köper så lågt antal som 200/600 så vill nog fler hellre se lite prisökning men 230/690 för pk & fa
 
Topp