Premium på appen

DeletedUser

Guest
Hej!

Om man ska köpa PP igenom IPhone appen så finns det ett alternativ som heter: "600 Puntos premium 99,00kr"
Jag undrar nu vad det betyder...är det vanliga PP eller är det något helt annat?

//stampe
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Om man ska köpa PP igenom IPhone appen så finns det ett alternativ som heter: "600 Puntos premium 99,00kr"
Jag undrar nu vad det betyder...är det vanliga PP eller är det något helt annat?

//stampe

Om inte min spanska sviker mig, så står det 600 premium poäng 99,00. Men om jag var som du skulle jag nog testa att se om det möjligen gick att byta språk, för säkerhets skull.
 

DeletedUser

Guest
Om inte min spanska sviker mig, så står det 600 premium poäng 99,00. Men om jag var som du skulle jag nog testa att se om det möjligen gick att byta språk, för säkerhets skull.

det är så att endast den står på spanska(eller vad det nu är) utav alla olika alternativen.

för helst inte slänga iväg 100kr på skit.
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Om man ska köpa PP igenom IPhone appen så finns det ett alternativ som heter: "600 Puntos premium 99,00kr"
Jag undrar nu vad det betyder...är det vanliga PP eller är det något helt annat?

//stampe

Skulle du kunna ta en print screen och lägga upp här?

Låter som att det är en string som det är fel på.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Även blivit dyrare att köpa prem genom luren än med kortet, är det något medvetet eller nå skit som buggar?

Alltid varit tvärt om tidigare nämnligen.
 
Topp