Premades / vassa stammar i framtiden?

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Antar att det där var ironi. Jo man kan faktist se det, deras spelare är rågrymma. Har själv varit med och mött eller varit allierade med flera av dem och ex. Deras diplomat vit svan är enormt vältalig.

Enda svagheten i längden är deras låga medlemms antal, precis som min stam. Om 5st systerstammar med 100medlemmar var skulle ställa sig emot dem blir det svårt men de kommer utan tvekan hålla sig på topplistan.
 

DeletedUser

Guest
Antar att det där var ironi. Jo man kan faktist se det, deras spelare är rågrymma. Har själv varit med och mött eller varit allierade med flera av dem och ex. Deras diplomat vit svan är enormt vältalig.

Enda svagheten i längden är deras låga medlemms antal, precis som min stam. Om 5st systerstammar med 100medlemmar var skulle ställa sig emot dem blir det svårt men de kommer utan tvekan hålla sig på topplistan.

Okey, jaja. Trodde världen var ung men man kanske ska lägga yxan på hyllan då, du vet ju bäst ändå. (Pinsamt om du tror att det bara kommer handla om WEED efter två veckors spelande.)
 

DeletedUser

Guest
Hörru knubbis, håll dig på hogwarts, du vet att det är olagligt att göra magi framför mugglare. :sneaky:
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Klart det inte är så men jag har ju inte sagt något annat, eller hur? Jag säger bara att WEED har stor möjlighet att komma långt, det är ju flera stammar som kan komma långt men jag tror att WEED kommer bli störst med tiden.
 

DeletedUser

Guest
Hörru knubbis, håll dig på hogwarts, du vet att det är olagligt att göra magi framför mugglare. :sneaky:

:awsm:


Klart det inte är så men jag har ju inte sagt något annat, eller hur?
Okej, Ja nu är det iallafall ingen tvekan. WEED kommer bli störst:) Det visar de tydligt..

Jag vet inte men vi tolkar nog inte saker på samma sätt, iaf inte på denna punkten. Men det kommer i framtiden att ske mergar, krig, gangbangs med mera men visst bra att du har en åsikt så får vi ju se om några månader hur allt artar sig, dock fortfarande tidigt att säga vilka som KOMMER bli störst.
 

DeletedUser

Guest
Blir ju ganska trist att säga den och den kommer bli störst när dt gått kanske 1½ vecka av världen:)
Man kan ju återkomma om några veckor när man ser olika stammars adlings taktiker;)
 

DeletedUser

Guest
Finns ju mass-invite stammar som inte har någon taktik alls i sitt adlande..;D

Sååatteh... ;D
 

DeletedUser

Guest
Lirat med ett par i WEED, tror att de kommer att vara fortsatt farliga ^_^
 

DeletedUser

Guest
K.65 is our kommer bli farliga. Aktiva seriösa killar som blir o räkna med.
 

DeletedUser

Guest
Farliga stammar i framtiden!

XYZ Ser riktigt bra ut med lågt medlemsantal som bra/rutinerade spelare. Kommer komma in på topp10 om ca 1-2månader skulle jag tro.

Wizards Ser farliga ut och kommer hota top10 inom snar framtid och ta ut ´´masssinvite´´ stammarna skulle jag tro

De gröna Är redan ine på top10 men tkr fan de ser riktigt farliga ut och känner igen namn som t.ex hallonkräm fråm massor av världar. Weeds se upp!
 

DeletedUser

Guest
bern3hardt's inlägg flyttat hit då den passar bättre här än i top 10 stammar, skriver detta här så de inte blir några oklarigheter varför inlägget flyttades.

Mvh Fox
Moderator v14
 
Topp