Premades / vassa stammar i framtiden?

DeletedUser

Guest
Finns de bevis på att de e Wizard som har gjort de, annars anklaga dom inte för de, och har du bevis dör de vänd dig till suporten isf
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Man kan väll säga att de som gjort (anlitat någon att göra de m.m) barbsen, måste vara dåliga om de behöver ha extra hjälp för att hålla takten.....
 

DeletedUser

Guest
Banankontakt är min takt
banankontakt är din takt
och din kontakt är min takt
och min kontakt är din takt
Banankontakt är vår takt
och vår kontakt är er takt
och samba takt är tretakt
och er kontakt är vår takt
 

DeletedUser

Guest
oväder

Ska bli kul att se när stormen kommer vilka som har en stadig grund :)


och är de bara jag som ogillar "B K K" Stort??? dom har 2! akademi stammar och dom har 136 medlemmar totalt, jag ser dom inte som ett hot men mass invite??! sen kan dom inte ens hålla sig till 100 medlemmar i 1 stam, utan B K K - 81, B K 1 - 45, B K 2 - 10..
Seriöst? Vad är det som händer med den här världen... eller iallafall i min kontinent, k 44
 

DeletedUser

Guest
Fick lite leende på läpparna när jag läste denna tråd ;)

BMF vad tror ni om dom? jag är med BMF och tror vi kmr ligga rank 10 till slut! men vill höra lite åsikter från er :D

Ps. BMF har vi haft i v12 v13 och nu v14 :D vi har några riktigt bra spelare och några som e bra men nt proffs direkt :D


Juste B K K och [rs] ligger i våran kontinent redan 2:dan ville [rs] och B K K ha en ally med oss ?? noobs
 

DeletedUser

Guest
BMF har aldrig varit ett riktigt hot, och kommer troligen aldrig vara det. Sen att andra massinvite stammar vill ha ally med er är inte så värst förvånande.
 

DeletedUser

Guest
Med tanken på hur många barbs det finns på K45 så har ju Wizard störst chans att fixa greppet nu vid starten

Men i längden blir det nog jämnt mellan Wizard och Weed.

Ojojoj, Double W?

Ser ut som om det blir merg mellan W och W sen. Kanske blir det Wi-Weed?

Trollkarlar som puffar på?
 

DeletedUser

Guest
Med tanken på hur många barbs det finns på K45 så har ju Wizard störst chans att fixa greppet nu vid starten

Men i längden blir det nog jämnt mellan Wizard och Weed.

Ojojoj, Double W?

Ser ut som om det blir merg mellan W och W sen. Kanske blir det Wi-Weed?

Trollkarlar som puffar på?

Bästa inlägget hittils.
 

DeletedUser

Guest
Tycker TB i k55 ser väldigt vassa ut. Många bra och meriterade spelare i den stammen, känner igen namn som garga1 och In memories of sun som jag vet är mycket bra spelare. Finns även andra toppspelare som spelar under andra namn.

Dom kan bli vassa :)
 

DeletedUser

Guest
Någon som har koll på K44? Det brukar ju vara den kontinenten med mest drag, nu är det ju ingenting?

Är det bara Pommac som gäller? :confused:
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Finns ett par små stammar med högt medel som jag tror kommer bli vassa i framtiden...fejknickar gör de allihop så det ska bli spännande å se vilka som döljer sig bakom.
 
Topp