Premades / vassa stammar i framtiden?

DeletedUser

Guest
tråd rensad från massa off topic, ska ni behålla denna tråden så får ni hålla er till ämnet och inte diskutera om någon stam fuskar eller inte. har ni några misstankar om att någon fuskar så är de bättre ni skickar in en ticket om de istället för att ta upp de på forumet :)
 

DeletedUser

Guest
kan säga att jag vet att

Anslut kommer bli riktigt vassa. känner de flesta spelare och vet vila nästan alla är.

så kan säga att ni får akta er här i k55 för där kommer det bli hett.

MVH/
Kendara
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
K55 WEED
k54 min kontinent så vill säga min egen stam men känns fel att säga att man e bäst i sin k nu ibörjan så det får bli OBA
K45 Wizard
K 44 Pommac

Tycker jag ser vassa/okey ut i sina kontinenter :)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag anser nog att rank 1 stammarna i respektive kontinent ser vansinnigt starka ut.
 

DeletedUser

Guest
Det anser dock inte jag. Vi tar t.ex i min kontinent, k55.
Där leder KAOS, de är en massinvite stam som jag inte tror kommer hålla i längden, tror dock dom kan stanna tills nybörjarskyddet går ut :sneaky: De har 77 medlemmar...

Tycker även det är lite roligt att de skriver på sin profil att dom bara tar in spelare med över 160 poäng. Sen kollar man på deras medlemmar och lägger märket till att det är 68 stycken som inte ens har över 160 poäng :thinking:
De borde ha en lägre intagnings poäng eller ett andra alternativ är att kicka de som ligger i botten med 66 poäng ...

Mvh
DK
 

DeletedUser

Guest
Håller med dej Dark där ^_^ dom tar in spelare bara för poängen så vilken pointhore som helst får gå med men Tws bästa spelare som började idag får inte gå med för han har 100 poäng för lite:p
 

DeletedUser

Guest
Kan tänka mig att OBA blir farliga, dock så har dom spelare lite var stans, några i k55 och några i k54 om jag inte minns fel :)
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
CAE växer oerhört kraftigt.

Kanske måste folk ta hänsyn till dem??
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Wizard


Tror absolut att dessa är mycket duktiga och kan nå långt, men min magkänsla säger att det inte är den stam som kommer att gå hela vägen. Tror att det finns några rutinerade, men även många lite nyare ansikten. Jag hade gärna velat se er utan detta barbar och "lugge" hav bredvid er, inte något vidare svårt att expandera i eran kontinent. Right? Om jag skulle ranka er från 1-10 så får ni 7/10.
Dock så kommer det inte att vara några som helst problem för er att kunna expandera, om inte så vore det gigantisk katastrof.


Weed

Min personliga favorit till guldet, känner igen många av er sedan tidigare världar. Har spelat med några av er och vet att ni allt kan om det satsas. Det gäller bara att inte bli så kaxiga som vissa av er ofta brukar bli. Kör ett ärligt spel och gör ert bästa så kommer ni slåss om guldet. Ni får en 9/10 :)

OBA

En liten outsider, får se hur långt det räcker;)
7/10.
 
Topp