Premades/Giftiga stammar

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vår diplomat gjorde precis det den va tillsatt för :)

Kan bara hålla med fräsarn, vill du bli gangbangad, skaffa inga relationer. Visar det sig att de inte gick och vinna, ja inte fan kan du komma o lipa o säga de va ett gangbang. Detta är inget 1v1 spel där heder o ära står på spel. Här finns det vinnare & en drös med förlorare.
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Kan bara hålla med fräsarn, vill du bli gangbangad, skaffa inga relationer. Visar det sig att de inte gick och vinna, ja inte fan kan du komma o lipa o säga de va ett gangbang. Detta är inget 1v1 spel där heder o ära står på spel. Här finns det vinnare & en drös med förlorare.

flåt men har inte grinat :'( wiwiwäwä :crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Vi blev totalt utmanövrerade, Inget o säga om. Vi var inte värdiga någonting, MEn vi krigar iaf inte mot stammen man skapade :p :p :p <3

Nä helt rätt, all respekt till dig Göran. Tur det fortfarande finns någon med lite ära och heder kvar i blodet.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vi blev totalt utmanövrerade, Inget o säga om. Vi var inte värdiga någonting, MEn vi krigar iaf inte mot stammen man skapade :p :p :p <3

Du har aldrig funderat på om jag gått undercover för och sabotera & säkerställa vinst från min stam ja skapat?

Makes you think, doesn't it ;)
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Sparta
moomin
LosT
HST
AIDS

är några stammar jag tror kan finnas kvar länge på världen, ska försöka skriva motiveringar till varje stam när jag har mer tid.
 
Senast ändrad:

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Kul att se att många gamle meddelande handlar om att henke dör innan man hinner fram.. Vart är henke? Är han död redan? ^^
 
Topp