Prem världar

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Hej!
När När kommer det en värld utan prem??? och vilken värld hade ni tänkt sätta det som för det är väl på tiden..

Prem konto och farmassistenten + KH räcker gott och väl Men Halvera Byggnader ressurs marknaden och köpa till sig adlar kan ni spola ner nånstans och tänka om...

Och snälla Vakna någon Gång De som Sitter på Rättigheter för att det skulle vara möjligt...
 

DeletedUser

Guest
För detta förslaget har inte kommit upp sisådär 100000000ggr tidigare. Men för att göra svaret kort. .se kommer aldrig vara premfri, och vill du spela med PK FA och KH så får du besöka .nets eller tyska premfri världar.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Precis som Tjäder säger går det inte för Innogames att tjäna tillräckligt på världar utan dessa premiumfunktioner på SE. Därav kommer de vanliga världarna fortsätta ha dessa funktioner.

Classicvärldarna går dock att köras med endast KH, PK och FA vilket de även gör :)
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Precis som Tjäder säger går det inte för Innogames att tjäna tillräckligt på världar utan dessa premiumfunktioner på SE. Därav kommer de vanliga världarna fortsätta ha dessa funktioner.

Classicvärldarna går dock att köras med endast KH, PK och FA vilket de även gör :)

finns gott om världar att tjänat på ändå... så en enda värld utan skulle inte göra någon skada i börsen för er på innogames... skit tråkigt när man kan köpa sig spelet, va fan är ni kapitalister hela drösen?
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
finns gott om världar att tjänat på ändå... så en enda värld utan skulle inte göra någon skada i börsen för er på innogames... skit tråkigt när man kan köpa sig spelet, va fan är ni kapitalister hela drösen?

Varför säger du ni? När det kommer till premiuminställningar har inte TWT mycket att säga till om..
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
finns gott om världar att tjänat på ändå... så en enda värld utan skulle inte göra någon skada i börsen för er på innogames... skit tråkigt när man kan köpa sig spelet, va fan är ni kapitalister hela drösen?

Som du säkert vet är jag inte direkt någon beundrare av premiumpoäng heller ;) Men jag har ändå kommit till insikten att det krävs vissa minimibelopp för att gå runt med anställdas lön, utrustning, servrar osv.

Precis som Flying Duck säger har vi i TW-Teamet ingen påverkan på denna punkten. Vi kan tycka till och anse saker, vi kan komma med förslag. Men vi måste även lära oss att kunna acceptera ett nej om något inte går att genomföra.
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Så det är alltså för lite spelare på svenska servern som är problemet?
Om nordiska servrarna går ihop så är det teoretiskt möjligt väl, hörde förra året något om att de skulle slås ihop, vad vet jag.

Jag gillar väl prem världar då och då med men de är så förutsägbara och efter viss % av världen ledande stam har så bara mata på och resten av spelarna tröttnar och skiter i det och lägger ner...

en premfri värld blir ju längre och större och mycket svårare att spela, och en liten stam knäcker mycket större ledande stam vänder världen och vinner och vill fortsätta osv...
Var någon som sa att nej är nej, så är det inte alls, visst jag vet att just nu idag denna tid så går det inte men det går att påverka och ju fler som har något att säga som håller, desstå närmare en prem fri värld kommer vi....
 
Topp