Pre-Made Tribes?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Min stam ska kallas

C.S.C (I Came, I Saw, I Conquered)

Enbart de närmaste får komma med, inga dåliga förlorare.

OT, måste försvara mig lite känns de som ;-)

Jag går med legxx, ett par dar går corian i krig med oss - fick erbjudande dagen innan anfall, tackade NEJ. Ja menar, vi hade oddsen med oss - sen är de massa lameasses som int gör speciellt mycket.

Folk går inaktiva/slutar, corian får övertag --> leder tillslut till vinst, då kommer frågan igen om ja ville gå med.

Val 1: stanna o slåss till döden, 3 månader åt helvete för en stam ja joina ett par dar innan kriget.

Val 2: lämna o gå med corian, mycket bra val - då corian är aktivare och bättre politik.

Sen får man stå ut med folk som MotoX, de som ligger i k33 och tycker kriget går prima ;) Ja, kriget gick bra i k33 - men k34 var förlorat..

Sen när jag flyr, följer i stort sett alla andra efter - de förstod att kriget var slut när ja lämnade.




Min bäste spann vatten om du nu ska göra ett försök att förklara dig så gör det med fakta!

Mina byar ligger med 99% säkerhet i K34 (tog min första k33 by i veckan)…doh

När en “high profile” spelare anländer till en relativ ny STAM blir omgivningen exalterad, inget konstigt med det.
Poängen ger stammen en boost och eftersom du visste att medlemmarna var relativt nya till detta spel tog du ett “ansvar” som de flesta uppskattade.

För att göra en lång historia kort……


Corian behövde expandera och förklarade krig, vi antog utmaningen och samlade våra trupper (inkl dina)… du var snabb med dina adlingar, vilket imponerade på de flesta och gav oss andra extra “tändvätska”

Kriget gick “sådär” , inga större förändringar….(fler förlorade än vunna men inga stora skillnader)

Strax därefter “försvann” vår STAMledare (O-kontaktbar) och alla riktade sina “blickar” mot dig som innehav en
Ledande officersroll (krigs”something”) .


Slutsats: Innan saker å ting förvärras för dig tar du ditt “pick å pack” å lämnar…..

Du hinner inte bli av med någon by….du lämnar inte ens till en stam utanför kriget utan du går till den stam vi är i krig med (med allt vad det innebär i form av intern info etc)

Resultat: Du joinar “vår” stam, utnyttjar allt vad stammen ger, tar ett par byar, lämnar när det blir lite tufft….joinar fienden och tycker allt e ok!??

I min bok e detta lite väl mycke…men du tycker tydligen att ditt egna beteende är ok.
Vad din nästa STAM anser om dina tidigare “bravader” lämnar jag till andra att bedöma men i MIN bok är du en lycksökande nobody som inte är värd shit……
 

DeletedUser

Guest
MoToX är min idol, den är infon är verkligen som en liter bensin på min valbrogsbrasa.
 

DeletedUser

Guest
när jag trodde att han inte kunde låta dummare så kommer MotoX och får han att se dummare ut än den här killen

weirdoyn4.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar inte att du använder bilder på mig såhär, tycker du iaf borde kunnat fråga innan ;)

Men iaf så verkar henrik338 eller vad han heter inte ha många rätt, och jag förstår att hans fd stam är förbannade på han...
 

DeletedUser

Guest
Vad tror ni hände med denna tråden då?

Rätt gissat och ni vet alla anledningen till det.

Så skärpning gott folk.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp