Pre-Made Tribes?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
skall antagligen börja, men av rädsla för CSN kommer det bli efter tentorna = 24 maj tidigast.
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer grunda en stam vid namn SPRIT. Star Players Rational Intelligense Tribe :p
Kommer inte börja förän en vecka efter er andra och kommer reagera kontinenten jag och mina vänner hamnar på =D
 

DeletedUser

Guest
har värkligen längtat och vill nån had med mig i sin stam så kontakta ta mig på forumet
 

DeletedUser

Guest
skaffar en stam vid namn next generation-a modern tribe tror jag har en massa erfarna spelare denna ska ligga syd väst:)
 

DeletedUser

Guest
skaffar en stam vid namn next generation-a modern tribe tror jag har en massa erfarna spelare denna ska ligga syd väst:)

Let me guess, it will be to help those who don't know how to play very well become great and some of the best players in the game? Heh. That was my idea and guess what. I succeed, copying the name of my old tribe is lame. :/

So, you play world eight?
 

DeletedUser

Guest
Let me guess, it will be to help those who don't know how to play very well become great and some of the best players in the game? Heh. That was my idea and guess what. I succeed, copying the name of my old tribe is lame. :/

So, you play world eight?

Hello, Hello Juggernaut :D
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kommer starta en stam :)

Vet ej nå bra namn än dock ;-)



hahah, inte f...n vill någon gå med en STAM med henrik som ledare då han numera har rykte om sig att lämna när det blir lite väl tufft och han kanske förlorar en by!


/me skulle ALDRIG kunna följa en sådan typ av s.k ledare!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
hahah, inte f...n vill någon gå med en STAM med henrik som ledare då han numera har rykte om sig att lämna när det blir lite väl tufft och han kanske förlorar en by!


/me skulle ALDRIG kunna följa en sådan typ av s.k ledare!

Ser att du bytt stam ;) Hur var de med, lojaliteten? lika som min antar ja, så då kan du ju hålla tyst.
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
lol, du har ingen aning vaför/hur eller av vilken anledning jag bytte STAM ! Däremot vet ALLA varför du bytte…..”din lille rädde för att förlora en by moron”

Din credd är för alltid förlorad, vilket borde innebära att du tar en något mindre profil omkring dessa forum…


Once a loser Always a loser…….
 

DeletedUser

Guest
lol, du har ingen aning vaför/hur eller av vilken anledning jag bytte STAM ! Däremot vet ALLA varför du bytte…..”din lille rädde för att förlora en by moron”

Din credd är för alltid förlorad, vilket borde innebära att du tar en något mindre profil omkring dessa forum…


Once a loser Always a loser…….

När hade henrik338 någon credd? Det är mitt första mål om jag joinar V4 no doubt. Så mycket snack man har fått stå ut med och sen får man reda på detta, hoho.
 

DeletedUser

Guest
kan folk sluta käfta på forumet?? trådarna bli ju bara låsta....

Kommer nog själv att bara slumpmässigt välja läge sen köra på det, orkar inte redan nu ordna mej en plats i nån av de "elit" stammar som formats, gjorde det när v3 öppna(AIE) och det blev mest tråkigt..vill ha utmaningen att arbeta med helt nya okända människor framför mej :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Min stam ska kallas

C.S.C (I Came, I Saw, I Conquered)

Enbart de närmaste får komma med, inga dåliga förlorare.

OT, måste försvara mig lite känns de som ;-)

Jag går med legxx, ett par dar går corian i krig med oss - fick erbjudande dagen innan anfall, tackade NEJ. Ja menar, vi hade oddsen med oss - sen är de massa lameasses som int gör speciellt mycket.

Folk går inaktiva/slutar, corian får övertag --> leder tillslut till vinst, då kommer frågan igen om ja ville gå med.

Val 1: stanna o slåss till döden, 3 månader åt helvete för en stam ja joina ett par dar innan kriget.

Val 2: lämna o gå med corian, mycket bra val - då corian är aktivare och bättre politik.

Sen får man stå ut med folk som MotoX, de som ligger i k33 och tycker kriget går prima ;) Ja, kriget gick bra i k33 - men k34 var förlorat..

Sen när jag flyr, följer i stort sett alla andra efter - de förstod att kriget var slut när ja lämnade.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp