Pre-Made Tribes?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vilka förstartade stammar har vi?

Rykten säger att NwP kommer starta, hade vart kul o veta mer vilka stammar vi har.
 

DeletedUser

Guest
Samma här. kommer starta en stam i nord-väst.

Liches of Archinare kommer den nog att heta.
 

DeletedUser

Guest
Kommer ha en. Mer om detta vid start.
Gött att det blir en sluten värld. Hahaha...adjöss med allt vad PA, Allianser, IAP heter. :)
Kan ju inte bli bättre!!! Trodde aldrig jag skulle säga detta men:

Länge leve världsnickaren! :D
 

DeletedUser

Guest
Kommer ha en. Mer om detta vid start.
Gött att det blir en sluten värld. Hahaha...adjöss med allt vad PA, Allianser, IAP heter. :)
Kan ju inte bli bättre!!! Trodde aldrig jag skulle säga detta men:

Länge leve världsnickaren! :D

IAP och allianser kommer ju inte att försvinna. Man kan ju fortfarande anfalla mot samma mål t.ex. och man kan även skita i att anfalla varandra.
 

DeletedUser

Guest
Detta var inte vad tråden handlar om, vill veta vilka stammar som kommer starta. För så hemligt kan de väl inte va ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, som en av ledarna av NwP kan jag dementera ryktet direkt. Vet att vissa NwP-spelare funderar på att starta men det finns inga planer - just nu - för att köra en reunion. CCCP på 3an är en form av reunion för NwP:arna som var aktiva mot slutet.

Men vem vet vad som händer? =P
 

pypper

Member
Reaktionspoäng
0
jag tänker starta en stam som kommer att heta

Veni Vidi Fiasco :p

vi kommer att ligga i sydväst
 

DeletedUser

Guest
Vilka förstartade stammar har vi?

Rykten säger att NwP kommer starta, hade vart kul o veta mer vilka stammar vi har.

Tyvärr, men inget är säkert ännu. Massor med folk är trött på tw och nu kommer sommaren med. Tror tyvärr det inte blir något.. =/
 

DeletedUser

Guest
jag ska iaf spela


har tänkt ta slumpartat om man får välja väderstreck, dock tänker jag starta någon vecka senare, pga av att jag inte orkar med den ständiga farmningen som krävs i kärnan :p
 

DeletedUser

Guest
jag kommer starta en stam med mina vänner.. vi är ca 20-25 stycken.. Vill du gå med och spela med oss? Kontakta mig då i v3 namn Flayed
 

DeletedUser

Guest
Jag och mina kompisar tänker starta en stam.
Se upp för oss ;) - Republiken komemr den nog heta...;)
 

DeletedUser

Guest
Vad är det för fel med att vänta tills världen startat och så ser man vilka man har i sin omgivning och utgöra en stam från dem?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp