Prägla mynt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag undrar om ni skulle kunna lägga till så att man kan ange hur många mynt man vill mynta, gärna med sån fin funktion att man bara klickar på det maximala antalet så fylls det i (som det är på alla trupper).

Jag gör inte mynt varje dag, men om vi utgår från att jag gör mynt var 3e dag, så kommer jag kunna göra 5 mynt i varje by, vilket på 72 byar innebär 360 mynt vilket innebär 360 klickningar bara för mynten, plus 71 klickningar för att byta by. (med premium), vilket blir totalt 431 musklick. Jag fick, helt seriöst, ont i fingret senaste ggn jag gjorde mynt i alla mina byar.
Om man la till ovanstående funtionalitet så skulle man bara behöva klicka två ggr i varje by, oavsett antalet mynt man kan göra, vilket skulle bli 215 klick totalt, dvs hälften.
 

DeletedUser

Guest
Har du premium?, isåfall så går du bara in på akademin och trycker prägla guldmynt till vänster, där kan man välja i varje by hur många mynt man vill prägla. Man kan även trycka "Välj maximal mängd" och då sätter den in i varje by hur många mynt du kan prägla och sen är det bara att trycka "prägla guldmynt", så präglar du hur många mynt som dina resurser har råd med.
 

DeletedUser

Guest
hahaha roflol, tack så mkt, aldrig klickat på den länken...så gåre när man inte är nyfiken av sig :p lär ju underlätta en hel del.
 

DeletedUser

Guest
och du ska ha 76 byar?

haahhaa.... det måste varit jobbigt att mynta.... fyf'n...
 

DeletedUser

Guest
Isf ändrar jag det hela till: skulle ni kunna lägga in det där under översikter?:p
menar den visar ju faktiskt alla byar, inte bara den byn, då ere väl en översikt?
 

DeletedUser

Guest
Gör en snabblänk annars

sv1.tribalwars.se/game.php?village=INSERT NUMBER HERE&screen=snob&mode=coin
 

DeletedUser

Guest
Ja jo, jag tänkte mer att jag vet att fler än jag har missat den sidan, så om den vore i överblicken hade man ju märkt den för länge sen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp