Pottatotte

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Asså, detta är en onödig tråd, tänk om alla som börjar spela igen startar en ny tråd ?
Det var "roligt" i början när alla fick reda på det eller något? Men nu är det bara meningslöst prat här.
Kan nog säga att 90-98% DON'T GIVE A F*CK.
Snälla, bort med tråden ?
 

DeletedUser

Guest
Asså, detta är en onödig tråd, tänk om alla som börjar spela igen startar en ny tråd ?
Det var "roligt" i början när alla fick reda på det eller något? Men nu är det bara meningslöst prat här.
Kan nog säga att 90-98% DON'T GIVE A F*CK.
Snälla, bort med tråden ?

Hm tydligen så skriver ju folk i den så varför ta bort den? Varför skriver du ens här om du är så negativ :p

Men jo, jag får lite känslan av att tottarna inte kommer avslöja sina whereabouts =P
 

kommunistspöket

New Member
Reaktionspoäng
0
n3apower kanske är lite ledsen för att ingen har skrivit i såna här trådar när det har handlat om han :(

mer totte och potta åt folket!
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Hm tydligen så skriver ju folk i den så varför ta bort den? Varför skriver du ens här om du är så negativ :p

Men jo, jag får lite känslan av att tottarna inte kommer avslöja sina whereabouts =P

vad jag ser är det typ samma 5 spelare som skriver hela tiden ?
Vem bryr sig om var dom ligger och vilken j*vla kontinent ?
Låt dom spela ffs.
 

DeletedUser

Guest
Hej allihopa, kul att så många skriver/kollar i tråden. Jag och totte kommer inte att berätta vilka nicks vi spelar under :) Jag kan säga att vi inte ligger alltför högt upp på topplistorna ännu, men vi kommer så småningom, hare najs alla glada, och n3apower - du kan äta en häst :)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Hej allihopa, kul att så många skriver/kollar i tråden. Jag och totte kommer inte att berätta vilka nicks vi spelar under :) Jag kan säga att vi inte ligger alltför högt upp på topplistorna ännu, men vi kommer så småningom, hare najs alla glada, och n3apower - du kan äta en häst :)

Naaw, kom jag med i din kommentar, helt meningslöst.
Ni är väl stolta nu när ni har en egen tråd? Dock så vet typ ingen vem ni är ?
Aja, där fick ni svar på allt, bort med tråden ?
 

DeletedUser

Guest
Avundsjuk på vad ?
Att ha en helt meningslös tråd i forumet om 2 personer som startar på en värld.
WOW, nu blir jag ju avundsjuk,.

Verkar som det ;)

Varför skulle du annars kommentera det överhuvudtaget för om du inte brydde dig, du har nog svarat flest ggr i denna tråd?

Det är meningen att det ska finnas olika trådar på ett forum, antingen acceptera eller... -ät en häst :)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Verkar som det ;)

Varför skulle du annars kommentera det överhuvudtaget för om du inte brydde dig, du har nog svarat flest ggr i denna tråd?

Det är meningen att det ska finnas olika trådar på ett forum, antingen acceptera eller... -ät en häst :)

För denna tråden dyker upp hela tiden, sjukt irriterande.
Du är ju verkligen bra på att komma på nya saker "ät en häst".
ASG*
 

DeletedUser

Guest
ja håller helt och hållet med dig n3apower helt och hållet onödig är denna tråd. Den borde låsas och tas bort annars ska den till off topic.
 

DeletedUser

Guest
Låser tråden, vill trådskaparen ha den öppnad igen ber jag honom att ta kontakt med mig så ska vi se vad vi kan göra.

n3apower och Haziro21 vill ni fortsätta tjafsa så ta det IGM eller via PM, resten av gänget här vill nog ha ett rent forum att skriva i vilket ni förstör med eran negativa stämning mot varandra.

Ibland får man tåla lite munhugg, det är en del av spelet, lär er hantera kritik och bevisa er själva som bättre genom att uppträda mognare.
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp