Potentiella spelare / Vassa spelare

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
Har man bra kamrater och bra mentorer kan man komma långt, vilka de är vet de redan.
Tänker inte bygga upp deras EGO ännu mer.

Det är framförallt när man hittat massa sköna lirare man gillar att spela med som håller ihop oavsett väder och bara köttar på och skojar i forumet. Iaf det som ger mig lust att lägga den tiden som krävs för att spela helhjärtat!

Tar denna möjlighet att berömma alla spelare i BTS för att ni är sjuka, så roliga och så jävla flippade! :rolleyes:
 

Schlol

Member
Reaktionspoäng
0
Det är framförallt när man hittat massa sköna lirare man gillar att spela med som håller ihop oavsett väder och bara köttar på och skojar i forumet. Iaf det som ger mig lust att lägga den tiden som krävs för att spela helhjärtat!

Tar denna möjlighet att berömma alla spelare i BTS för att ni är sjuka, så roliga och så jävla flippade! :rolleyes:

Sant sant sant!
 

DeletedUser

Guest
Det är framförallt när man hittat massa sköna lirare man gillar att spela med som håller ihop oavsett väder och bara köttar på och skojar i forumet. Iaf det som ger mig lust att lägga den tiden som krävs för att spela helhjärtat!

Tar denna möjlighet att berömma alla spelare i BTS för att ni är sjuka, så roliga och så jävla flippade! :rolleyes:

Med spelare som dig är det lätt och ha roligt, big up för Psykovic ^_^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nofear, berätta mer om han. Han som är admin va?

Jasså, fast blev adlad och bytte konto. Hmm när hände det då? Klasskillnad ?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Har ingen större koll på svenska spelare längre, är lite synd. Känner igen de äldre lirarna som lirat bra längre...Men efter v10... :(
 

DeletedUser

Guest
Tråden har ett intressant topic, som jag tycker ni ska försöka hitta tillbaka till innan den är fullständigt urspårad..
 

DeletedUser

Guest
Skinnsoffan - Definitivt en spelare att räkna med, en spelare som hjälper inom stammen och är allmänt trevlig.
ImThaNoob - Fastän alla motgångar fortsätter han. Tycker om hans spelstil. Farm Maniac :)
Matilda Järndotter - En av TW's roligaste spelare, helt fantastisk kvinna. Inte är hon bara duktig socialt även ingame har hon bevisat sig värdig.

Valde att inte skriva om topp 20 spelarna eftersom att de nämns för mycket och skillsen finns längre ner vid rankningarna med. Tycker att dessa spelare är väldigt trevliga och bra spelare därför står de i min lista.
 

Schlol

Member
Reaktionspoäng
0
Skinnsoffan - Definitivt en spelare att räkna med, en spelare som hjälper inom stammen och är allmänt trevlig.
ImThaNoob - Fastän alla motgångar fortsätter han. Tycker om hans spelstil. Farm Maniac :)
Matilda Järndotter - En av TW's roligaste spelare, helt fantastisk kvinna. Inte är hon bara duktig socialt även ingame har hon bevisat sig värdig.

Valde att inte skriva om topp 20 spelarna eftersom att de nämns för mycket och skillsen finns längre ner vid rankningarna med. Tycker att dessa spelare är väldigt trevliga och bra spelare därför står de i min lista.

Kan inte mer än att bekräfta detta.
Dessutom är Matilda en redig skönhet! :)

Väl spelat era fån ;)
 
Topp